Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@11:47:13 GMT

عقد قرارداد رسمی مهدی خانی با پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۱۲۴۱۵

عقد قرارداد رسمی مهدی خانی با پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری مهر، بازیکن فصل گذشته تیم واراژدین که در لیگ کرواسی به میدان رفته بود، با عقد قرارداد دو ساله، پیراهن پرسپولیس را از آن خود کرد و به جمع سرخپوشان ایران پیوست.

محمد مهدی مهدی‌خانی که اکنون ۲۳ ساله است، فوتبال را در رده‌های پایه سایپا و نیروی زمینی آغاز کرد و با شهر خودرو در لیگ برتر حضور یافت و فصل گذشته هم برای بازی به کرواسی رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی‌خانی پس از تایید یحیی گل‌محمدی، با باشگاه به توافق نهایی برای عقد قرارداد دوساله رسید و سرخپوشان را در رقابت‌های این فصل لیگ برتر و جام‌حذفی و دوره بعدی لیگ قهرمانان آسیا همراهی خواهد کرد.

کد خبر 5074241

منبع: مهر

کلیدواژه: نقل و انتقالات لیگ بیستم مهدی مهدی خانی تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا ویروس کرونا تیم فوتبال النصر عربستان فدراسیون کشتی یحیی گل محمدی هندبال دراگان اسکوچیچ لیگ برتر والیبال تیم ملی فوتبال بوسنی تیم فوتبال تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۲۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت اورونوف برای همراهی پرسپوليس

به گزارش “ورزش سه”، اوستون اورونوف ستاره نیم فصل دوم پرسپوليس که طی هفته‌های اخیر بازیکنی تاثیرگذار در جمع شاگردان اوسمار ویرا لقب گرفته، اکنون در آستانه بازی با نساجی با سرماخوردگی مواجه شد.

اتفاقی که طی ساعات اخیر نگرانی بزرگی را در اردوی سرخپوشان شکل داده و هواداران در این بازی حساس برای همراهی او با ابهام مواجه هستند.

پیگیری‌های خبرنگار ما نشان می‌دهد که این بازیکن از نظر بدنی مشکلی برای همراهی تیمش ندارد و احتمالا در ترکیب اصلی نیز سرخپوشان را برابر نساجی همراهی خواهد کرد.

پرسپوليس اکنون با اختلاف یک امتیازی نسبت به استقلال در پنج هفته مانده به پایان فصل، امیدوار به تکرار قهرمانی و بازگشت به صدر جدول است و باید دید نتایج این هفته به چه شکلی رقم خواهد خورد.

دیگر خبرها

  • رسمی؛ مهدی حسینی نسب بار دیگر سرمربی سایپا شد
  • آخرین وضعیت اورونوف برای همراهی پرسپوليس
  • کم‌گل‌ترین نسخه شماره ۹ پرسپولیس!
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به قائمشهر
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • تاخیر خودخواسته پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • کونسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد​​​​​​​
  • احمقانه است که از طارمی‌ استفاده نکنیم | او طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد
  • کونسیسائو: طارمی جوری بازی کرد انگار قرارداد ۱۰ساله دارد
  • کنسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد