Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رئیس جمهور، اسحاق جهانگیری عصر امروز در دیدار نمایندگان مردم استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی از این استان به عنوان پایتخت انرژی کشور یاد کرد و افزود: مردم استان بوشهر به عنوان پایتخت انرژی کشور نباید با برخی محرومیت‌ها و کاستی‌ها مواجه باشند و لازم است راهکار‌هایی برای حل مسائل و ایجاد رضایتمندی در مردم این استان تدوین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین با تأکید بر لزوم عمل به مسئولیت اجتماعی از سوی سرمایه گذاران طرح‌های اقتصادی افزود: پذیرفته نیست مردمی که ساکن مناطق پیرامونی طرح‌ها و پروژه‌های بزرگ اقتصادی هستند از امکانات بی بهره باشند و لازم است که سرمایه گذاران این طرح‌ها به مسئولیت اجتماعی خود در قبال ساکنین این مناطق عمل کنند.

اعتبار راه آهن بوشهر باید از طریق فاینانس تامین شود

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به طرح راه آهن بوشهر و منابع مالی مورد نیاز برای تکمیل و اجرای این طرح بیان کرد: برای سرعت بخشیدن به روند اجرای این طرح باید به دنبال منابع مالی مطمئن و تکمیل هر چه سریعتر این طرح از طریق فاینانس باشیم زیرا اگر منتظر باشیم تا این طرح با منابع و بودجه دولت عملیاتی شود، ممکن است به دلیل محدودیت‌های بودجه، مدت زمان زیادی برای آن سپری شود.

جهانگیری همچنین با اشاره به درخواست مردم استان بوشهر در خصوص اجرا و تکمیل فاضلاب برخی شهر‌های استان بوشهر، عنوان کرد: دولت تلاش خواهد کرد با تخصیص منابع مالی، طرح‌های فاضلاب این شهر‌ها را تا پایان دوره فعالیت خود تکمیل کند.

توسعه بنادر لازمه پیشرفت بوشهر

او، لازمه پیشرفت و ترقی استان بوشهر را توسعه بندر بوشهر و سایر بنادر این استان دانست و گفت: باید با اجرای طرح‌های توسعه‌ای در بندر بوشهر، زمینه پهلو گرفتن کشتی‌های با ظرفیت بیش از ۵۰ هزار تن فراهم شود.

معاون اول رئیس جمهور با تأکید بر لزوم توجه به روستا‌های استان بوشهر، از معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور که در جلسه حضور داشت خواست از محل اعتبارات ایجاد اشتغال پایدار روستایی، منابعی را برای بهبود وضعیت روستا‌های استان و ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب در آن‌ها اختصاص دهد.

جهانگیری ابراز امیدواری کرد با همدلی و هماهنگی خوبی که میان مسئولین اجرایی و نمایندگان مردم استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی وجود دارد، تمرکزی جدی بر طرح‌های اصلی استان معطوف شود تا ضمن حل موانع پیش رو، شاهد توسعه هر چه بیشتر این استان در زمینه‌های مختلف باشیم.

در این جلسه که معاون رئیس جمهور در امور مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشت، استاندار بوشهر گزارشی از آخرین وضعیت استان و طرح‌های در دست اجرا ارائه کرد و به تشریح اقدامات انجام شده و نیز وضعیت کرونا در این استان پرداخت.

نمایندگان مردم استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست به بیان دغدغه‌ها و نظرهای خود در خصوص استان پرداختند و مهم‌ترین و اصلی‌ترین نیاز‌ها و چالش‌های استان را مطرح کردند.

اجرا و تکمیل راه آهن بوشهر، توسعه بنادر استان، تکمیل شبکه فاضلاب برخی شهر‌های استان بوشهر، پرداخت عوارض آلایندگی مطابق قانون و بر اساس نظر کارشناسی، سرمایه گذاری برای توسعه صنعت گردشگری و تفویض اختیارات بیشتر به مدیریت استان از جمله دغدغه‌ها و درخواست‌های نمایندگان مردم استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی بود که در این جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایندگان مجلس معاون اول رئیس جمهور پارس جنوبی راه آهن بوشهر بنادر بوشهر رئیس جمهور طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۲۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی ضدصهیونیستی اردنی‌ها در پایتخت این کشور+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های عرب زبان، انجمن جوانان اردن برای قدس با برگزاری یک راهپیمایی ضد صهیونیستی بار دیگر بر حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در این باریکه تاکید کرد.

اردنی‌ها در این راهپیمایی که در امان پایتخت این کشور برگزار شد با سر دادن شعارهایی نظیر «شما از ما هستید و ما از شماییم» خطاب به ساکنان نوار غزه حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کردند.

آنها همچنین جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی را در حق ساکنان نوار غزه طی بیش از هفت ماه گذشته اعلام کردند.

مردم اردن با وجود حمایت نظام این کشور از تل آویو بارها با برگزاری راهپیمایی‌های مختلف مواضع مستقل خود را از مقامات سیاسی امان اعلام کرده‌اند.

کد خبر 6089844

دیگر خبرها

  • سرمایه گذاری انرژی های تجدید پذیر در استان اصفهان
  • سیاست‌گذاری هوشمندانه حوزه انرژی، توسعه درآمدهای ارزی کشور در شرایط تحریم را میسر کرد
  • احسان یاسین از فلسطین خواند
  • توسعه تجارت انرژی در کنار پیوستن به بریکس و شانگهای زمینه‌ساز رشد اقتصادی کشور شد
  • توسعه صادرات گیاهان دارویی با تکمیل زنجیره ارزش
  • راهپیمایی ضدصهیونیستی اردنی‌ها در پایتخت این کشور+فیلم
  • رئیس سازمان برنامه و بودجه: آمادگی تأمین انرژی پایدار مورد نیاز کشور‌های منطقه و اروپا را داریم
  • حمایت از طرح‌های پرورش آبزیان از سیاست‌های اصلی استان است
  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است
  • هوشمندی ایران در از سرگیری سوآپ گاز ترکمنستان، تمدید صادرات گاز عراق و تکمیل خط لوله صلح