Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور ماده واحده «فرآیند و مرجع تدوین سند ملی فرهنگ دفاع و مقاومت، ایثار و جهاد و شهادت» که در جلسه هفتم ستاد هماهنگی و راهبری اجرای نقشه مهندسی فرهنگی کشور مورخ 10 آبان ماه 99 به تصویب رسیده است، را ابلاغ کرد.

به گزارش ایسنا، بر اساس این ماده واحده، بنیاد شهید و امور ایثارگران موظف است با همکاری دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی «سند ملی فرهنگ دفاع و مقاومت، ایثار و جهاد و شهادت» را از زمان ابلاغ با رعایت چارچوب تدوین اسناد ملی حوزه فرهنگ تدوین و به ستاد هماهنگی نقشه مهندسی فرهنگی کشور ارائه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متن کامل ماده واحده «فرآیند و مرجع تدوین سند ملی فرهنگ دفاع و مقاومت، ایثار و جهاد و شهادت» به شرح ذیل است:

ماده واحده «فرآیند و مرجع تدوین سند ملی فرهنگ دفاع و مقاومت، ایثار و جهاد و شهادت» که بنا به پیشنهاد دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی و در جلسه ۷ مورخ 1399/8/10 ستاد هماهنگی نقشه مهندسی فرهنگی کشور به تصویب رسیده است، به شرح ذیل برای اجرا ابلاغ می‌شود:

«بنیاد شهید و امور ایثارگران موظف است با همکاری دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، و در راستای اجرای اقدام ملی ۱۱ ذیل راهبرد کلان ۲ نقشه مهندسی فرهنگی کشور و با توجه به مفاد بند ۲ شق (الف) ماده واحده وظایف و ترکیب اعضای ستاد هماهنگی نقشه مهندسی فرهنگی کشور (مصوب جلسه ۷۴۸ مورخ 1393/3/27) سند ملی فرهنگ دفاع و مقاومت، ایثار و جهاد و شهادت را از زمان ابلاغ با رعایت چارچوب تدوین اسناد ملی حوزه فرهنگ تدوین و به ستاد هماهنگی نقشه مهندسی فرهنگی کشور ارائه نماید.»

به گزارش مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، اجرای این مصوبه منوط به رعایت الزامات متناظر اعم از عدم اختصاص منابع مالی و تشکیلاتی جدید و عدم مغایرت با مقررات لازم‌الاجرای مرتبط می‌باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شورای عالی انقلاب فرهنگی فرهنگ ایثار و شهادت ستاد هماهنگی نقشه مهندسی فرهنگی کشور شورای عالی انقلاب فرهنگی ایثار و جهاد و شهادت ماده واحده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۳۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قوی کردن‌زیر ساخت‌های فرهنگی

دریافت 42 MB

حجت الاسلام هادی سلطانی کیا، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان خوشاب در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به سخنان رهبر معظم‌انقلاب برای توجه به فرهنگ و جهاد در عرصه فرهنگی اظهار کرد: برای عمران و آبادانی ساختمان‌ها خیلی از مردم یاری می‌کنند و مهندسان می‌توانند بناهای ساختمانی را تکمیل کنند ولی در عرصه فرهنگی نیازمند جهاد مبلغان برای حضور در روستاها وتوجه به مناطق محروم و توجه به فرهنگ کودکان معصومی است که برای رشد نیازمند قوی کردن‌زیر ساخت‌های فرهنگی هستند.

تصویربردار: علی اکبر ملکی

کد خبر 6088686

دیگر خبرها

  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • سبک زندگی اسلامی-ایرانی اولین مسئله‌ در برش استانی نقشه مهندسی کشور است
  • قوی کردن‌زیر ساخت‌های فرهنگی
  • نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی رونمایی می‌شود
  • نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی آماده رونمایی است
  • تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب
  • برنامه پیشرفت فرهنگی استان یزد به‌زودی رونمایی می‌شود
  • تجزیه و تحلیل نظام برنامه‌ریزی کشور و تبیین نقشه‌راه برنامه هفتم توسعه