Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@03:53:36 GMT

جذب عضو داوطلب از بین سربازان در فارس

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۱۳۱۲۳

جذب عضو داوطلب از بین سربازان در فارس

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حسین درویشی در دیدار با فرمانده مرکز آموزش شهید دستغیب ناجا در جهرم، گفت: آموزش همگانی امداد و کمک های اولیه جزو یکی از مهمترین وظایف جمعیت هلال احمر است.

حسین درویشی گفت: استان فارس به عنوان پایلوت می‌تواند با جذب داوطلبانه سربازان وظیفه، پس از ارائه آموزش‌های لازم به آنان امکان تداوم ارتباط آنان بعد از اتمام دوره مقدس سربازی، با هلال احمر را فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: برای نگه داشت سربازان وظیفه به عنوان عضو داوطلب جمعیت هلال احمر باید مشخصات آنان ثبت سامانه شود.

درویشی در ادامه سخنان خود گفت: کسانی که دوره های تخصصی هلال احمر را گذرانده باشند در حوادث و بلایا برای کمک به همنوع خود اعزام می شوند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس همچنین گفت: در صورت برگزاری آزمون استخدامی در جمعیت هلال احمر، یکی از معیارهای اصلی گزینش و قبولی در این آزمون عضویت در جمعیت است.

فرمانده مرکز آموزش شهید دستغیب ناجا شهرستان جهرم نیز با قدردانی از خدمات جمعیت هلال احمر در آن شهرستان، اعلام کرد که سربازان وظیفه‌ آموزش دیده در این مرکز آموزشی امکان عضویت در هلال احمر را خواهند داشت.

سرهنگ مجید عسگریان گفت: سربازان وظیفه‌ای که به این مرکز مراجعه می کنند بعد از دریافت آموزش های هلال احمر می‌توانند به عنوان مربی در جمعیت هلال احمر ارائه خدمت کنند.

عسگریان پیشنهاد داد که یک تیم از نیروهای کادر این مرکز پس از گذراندن دوره‌های امداد و کمک های اولیه و همچنین دوره‌های تخصصی جمعیت هلال احمر به عنوان تیم پشتیبان این جمعیت آماده خدمت رسانی در مواقع بحران باشند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر فارس سربازان وظیفه جمعیت هلال احمر سربازان وظیفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۳۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یسنا سالم پیدا شد

یسنا دختر گمشده ۴ ساله کلاله‌ای دقایقی پیش با تلاش نیروهای امدادی پس از ۴ روز سالم در میان زمین‌های کشاورزی پیدا شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان ،قاسم غریب آبادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان در جمع خبرنگاران با اشاره به پیدا شدن دختر گمشده کلاله‌ای اظهارداشت: کایت‌سوار نیشابوری داوطلب جمعیت هلال احمر دقایق پیش دختر گمشده کلاله‌ای را پیدا کرد.

وی با اشاره به پیدا شدن یسنا دختر گمشده کلاله ای اظهار داشت :دختر گمشده کلاله ایی پس از پنج روز عصر امروز با کمک کایت سوار نیشابوری پیدا شد.

 

.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان تصریح کرد: در دومین پرواز امروز  کایت سوار داوطلب جمعیت هلال احمر یسنا دیدار دختر بچه چهار ساله کلاله ای در زمین کشاورزی پیدا شد.

 قاسم غریب آبادی افزود:اکنون یسنا برای معاینه و بررسی بیشتر با آمبولانس به روستا منتقل شده است.

یسنا دختربچه چهارساله اهل روستای یلی بدراق شهرستان کلاله از یکشنبه 9 اردیبهشت، هنگامی که مادرش مشغول کار در زمین کشاورزی بود مفقود شده بود.

انتهای پیام/581

 

دیگر خبرها

  • یسنا سالم پیدا شد
  • یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین 
  • دست مایوالکترونیک توسط مرکز توانبخشی هلال احمر به تولید انبوه می رسد
  • آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا
  • اجرای طرح ماهر در مدارس استان قزوین
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • همایش تجلیل از مربیان هلال احمر و مدرسان مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر قم
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • ارائه خدمات درمانی به حجاج توسط تیم پزشکی هلال احمر / نسخه پزشکی خود را همراه داشته باشید