Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصر ایران- از سال 1998 که تولید بیوک در چین آغاز شد تا به امروز؛ این کشور بزرگترین بازار مصرفی برند مذکور بوده است. براساس آمار از زمان مورد اشاره تا به امروز 10 میلیون دستگاه بیوک در بازار چین به مشتریان واگذار شده که این یک موفقیت برای ائتلاف جنرال موتورز-سایک محسوب می شود.

به تازگی تصاویری از نسخه بروزشده بیوک GL6 ارائه شده که به عنوان یک مینی ون میان سایز از سال 2018 در بازار چین حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیوک GL6  مدل 2021 از پیشرانه هیبرید ملایم مجهز به موتور الکتریکی 48 ولتی و یک باتری 48 ولتی استفاده شده است. بخش الکتریکی پیشرانه با یک موتور 1.3 لیتری توربوشارژ هماهنگ شده که شاخص های مصرف سوخت آن در مقایسه با مدل قبلی همین خودرو 7.6 درصد بهبود یافته است.

در فضای داخل کابین نیز بروزرسانی هایی انجام شده که شامل نمایشگر 10.25 اینچی دیجیتال نشانگر آمپر، نمایشگر لمسی ویژه سیستم سرگرمی، نرم افزار اختصاصی هماهنگی با تلفن هوشمند و ... می شود.

جی ال6 مدل 2021 از 19 نوامبر برای فروش عرضه خواهد شد.

مازیار دانیالی

بیشتر بخوانید: *Avenir مینی وَن سوپرلوکس بیوک در چین (+تصاویر) *مونت کارلو؛ بازگشت پس از یک جراحی سخت! (+تصاویر) *مکسوس دی60؛ شاسی بلند چینی با ظاهری متفاوت! (+فیلم و تصاویر) *مکسوس دی90؛ شاسی بلند درشت اندام چینی! (+فیلم و تصاویر) لینک کوتاه: asriran.com/003Aot

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: بیوک خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۳۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت سیزدهم بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان متمرکز شده است

 محمد کرمی در جلسه با مدیران سیستان و بلوچستان اظهار کرد: هر یک از دستگاه‌ها در انجام وظایف و مسوولیت‌های خود کوتاهی کند، قطعاً با آن دستگاه و مدیر مربوطه برخورد خواهد شد.

وی افزود: باید امید را در جامعه تقویت کرد، چرا که این امید به آینده است که می‌تواند موجب توسعه سیستان و بلوچستان شود.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس؛ سخت‌ترین شرایط را متحمل شدیم و با کار شبانه روزی توانستیم بر دشمن غلبه کنیم.

وی اذعان کرد: باید اراده خود را تقویت کرده و به دل مشکلات بروید و مشکل را حل کنید و هرگز ناامید نشوید.

کرمی ادامه داد: خداوند از نهان و آشکار ما آگاه و همه چیز در ید قدرت الهی است، بنابراین هر آنچه می‌خواهید از خداوند بخواهید چرا که همه چیز در ید قدرت الهی است.

وی بیان کرد: شرکت‌های دانش بنیان در سیستان و بلوچستان باید توسعه یابد و ما وظیفه داریم از بخش خصوصی حمایت کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: روستاها از اهمیت فراوانی برخوردارند و باید با تقویت روستاها از مهاجرت بی رویه به شهرها جلوگیری کنیم.

وی خاطرنشان کرد: براساس سه راهبرد بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت امورات را هدایت می‌کنید، راهبرد بلند مدت مربوط به آموزش و پرورش است چرا که باید تربیت را از کودکی آغاز کنیم.

کرمی ادامه داد: باید در سیستان و بلوچستان ثروت تولید کنیم چراکه افزایش درآمد مردم موجب پویایی اقتصاد می‌شود.

وی با تاکید بر فعال سازی حوزه تجارت افزود: باید با افزایش تولید میزان صادرات را از مرزهای سیستان و بلوچستان بیشتر شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دولت سیزدهم بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان متمرکز شده است
  • قیمت روز خودروهای چینی +جدول
  • تمرکز دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان
  • وداع تیلور از تشک کشتی؟ حریف یزدانی مربی می‌شود
  • خداحافظی تیلور از تشک کشتی؟ جادوگر مربی می‌شود
  • فیوچرلاینر ؛ سیرک علمی جنرال موتورز (+تصاویر)
  • (تصاویر) این خودروی چینی به جنگ تسلا می‌رود
  • خیز بلند ارلینگ هالند به سوی کفش طلای لیگ برتر با هت تریک یک نیمه‌ای مقابل وولورهمپتون
  • رکورد قیمت خودروی چینی در ایران شکسته شد
  • چرا چینی‌ها به بازار مسکن نیامدند؟ / پورحاجت: سرمایه‌های بخش خصوصی در دیوان‌سالاری‌های ناکارآمد بخش دولتی حبس می‌شود؛ کسی هم خیالش نیست