Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-02@15:55:22 GMT

سرقت خودرو با اجاره کردن جرثقیل

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۱۳۴۸۵

سرقت خودرو با اجاره کردن جرثقیل

سارق حرفه‌ای که با اجاره‌کردن جرثقیل، خودرویی را در شرق تهران سرقت کرده و در شهری مرزی به‌عنوان خودروی مزایده‌ای فروخته بود، دستگیر شد.

به گزارش مشرق، اواخر مرداد پرونده‌ای با موضوع سرقت یک دستگاه خودروی تویوتا وانت در کلانتری ۱۴۷ گلبرگ تشکیل شد و برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع داده شد.

تیمی از کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت خودرو، مأمور پیگیری پرونده شدند و در تحقیقات پلیسی مشخص شد خودروی سرقتی در شهرستان‌های غربی کشور در حال تردد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با مراجعه به محل سرقت و تحقیقات میدانی معلوم شد خودرو با یک دستگاه جرثقیل از محل پارک سرقت شده است. راننده خودروی تویوتا وانت با هماهنگی‌های قضائی دستگیر شد و در بازجویی‌های اولیه اظهار کرد: از سرقتی‌بودن خودرو بی‌اطلاع هستم و از طریق سایت‌های خرید و فروش با فروشنده آشنا شدم. فروشنده مدعی بود خودرو مزایده‌ای است و آن را با قیمت کمتری از قیمت واقعی می‌فروخت. من نیز آن را خریدم و قرار شد او مدارک آن را برایم ارسال کند.

در مرحله بعدی از تحقیقات پلیسی هویت و مخفیگاه راننده جرثقیل که تویوتا با آن سرقت شده بود، شناسایی و این فرد نیز با هماهنگی‌های قضائی دستگیر شد. راننده جرثقیل خود را بی‌اطلاع از سرقت خودرو اعلام و اظهار کرد به درخواست مشتری خودرو را به شهرهای مرزی کشور منتقل کرد و قرار شد پس از انتقال کرایه‌اش را دریافت کند.

کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی موفق شدند متهم اصلی پرونده را که سیامک نام دارد، شناسایی کنند. در رصدهای اطلاعاتی معلوم شد این فرد سابقه‌دار است و پیش‌تر با همین عنوان مجرمانه دستگیر شده است.

سرهنگ کارآگاه سعید مجیدی، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران، به اعتراف متهم به جرمش اشاره کرد و گفت: با دستور دادیار دادسرای ناحیه ۱۵ تهران متهم روانه زندان شد و تحقیقات پلیسی برای کشف سرقت‌های احتمالی ادامه دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ اخبار حوادث سرقت خودرو پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران تحقیقات پلیسی دستگیر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۳۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت خودرو از تهران کشف در میرجاوه

 سرهنگ  علی میر   اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی این شهرستان حین گشت زنی هدفمند در سطح شهرستان به یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس مشکوک و جهت بررسی وارد عمل شدند.

  وی افزود: در بررسی اولیه و اخذ استعلامات فنی مشخص شد خودرو مذکور سابقه سرقت از استان تهران را داشته و دستور توقیف قضایی دارد که با اقدام به موقع و موثر بلافاصله خودرو مذکور توقیف گردید.

  فرمانده انتظامی شهرستان میرجاوه در خاتمه از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

  

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران | قدرت‌نمایی این مرد به زندان ختم شد
  • پادشاهی در تهران که دستورات عجیب صادر می کرد | گفت و گو با پادشاه عجیب را از دست ندهید
  • شاهرخ‌خان در تهران دستگیر شد
  • دستگیری شاهرخ‌خان در تهران | ناگفته های شاهرخ خان در گفت و گو با همشهری آنلاین
  • بازداشت شرور وحشت آفرین در غرب تهران
  • آیا بازگرداندن نصف مبلغ خودرو به مشتریان صحت دارد؟
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ باند سرقت معدن منهدم شد
  • سرقت خودرو از تهران کشف در میرجاوه
  • گزارشی از چند روز مراجعه به پلیس امنیت؛ توقیف‌های پولساز