Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، نوزدهمین دوره آیین تجلیل از پیشکسوتان قرآنی شهر تهران با عنوان «عمری با قرآن» ۴ دی‌ماه به همت فرهنگسرای قرآن برگزار می‌شود.
 
این برنامه قرار بود ۲۴ آبان‌ماه در برج میلاد برگزار شود اما با توجه به شرایط کرونایی جامعه در زمان و نحوه اجرای برنامه تغییراتی متناسب با پروتکل‌های بهداشتی صورت گرفت و پیرو این تصمیمات ‌مقرر شد مراسم به صورت آنلاین و باهمکاری برخی رسانه‌های جمعی اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
همایش امسال در رشته‌های مختلف قرآنی از جمله مدیریت، آموزش، هنر، داوری، قرائت، ترجمه و تفسیر قرآن کریم و با انتخاب یک پیشکسوت قرآنی برگزیده در هر رشته، برگزار خواهد شد.
 
اسامی پیشکسوتان برگزیده نوزدهمین همایش عمری با قرآن پس از تصویب نهایی کمیته هماهنگی فرهنگسرای قرآن متعاقبا اعلام می‌شود.
 
به جز همایش عمری با قرآن در برنامه‌های دیگری چون تجلیل از خادمان قرآن و همایش تجیل از فعالان قرآنی توسط وزارت ارشاد و سازمان دارالقرآن الکریم برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/
 
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۳۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از چهره‌های ماندگار تعلیم و تربیت استان

در این مراسم از مدیران کل و معاونان سابق اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی و پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت استان قدردانی شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: افتخارات امروز نظام تعلیم و تربیت استان در سایه تلاش‌ها و مجاهدت‌های مدیران و معلمان در دوران مختلف است.

سعادتی با اشاره به اینکه تعلیم و تربیت رسالت پیامبران است بر توجه به مفهوم استاد و شاگردی در آموزش و پرورش و استفاده از تجربیات پیشکسوتان و انتقال آن به نسل آینده تاکید کرد.

وی تحول و موفقیت آموزش و پرورش را در گرو مشارکت همگانی دانست و یادآور شد: آموزش و پرورش در کانون توجه همه نخبگان، مسئولان و نهاد‌های عمومی و دولتی است و این مجموعه بدون جلب مشارکت آحاد جامعه موفق نمی‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • آیین تجلیل از معلمان نمونه مرودشت برگزار شد
  • همایش بین المللی مدیریت ورزشی در اردبیل برگزار شد
  • کارگاه آموزشی جامع مدیریت امور قرآنی در یاسوج برگزار شد
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • تجلیل از چهره های ماندگار تعلیم و تربیت آذربایجان شرقی
  • آیین گل افشانی و جایگزینی کلام‌الله مجید دروازه قرآن
  • تجلیل از چهره‌های ماندگار تعلیم و تربیت استان
  • مرحله نهایی جشنواره قرآنی حیات در مشهد برگزار خواهد شد
  • غوغای «فرشته‌های کابلی» در «قصر دارالامان»
  • بررسی برنامه‌سازی قرآنی در صدا و سیما از منظر هنری و علوم انسانی