Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@23:32:10 GMT

ترامپ مدیر آژانس امنیت سایبری آمریکا را برکنار کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۱۳۷۲۱

ترامپ مدیر آژانس امنیت سایبری آمریکا را برکنار کرد

به گزارش ایرنا، ترامپ بامداد چهارشنبه در پیامی توئیتری نوشت: اظهارات اخیر کریس کربز درباره امنیت انتخابات ۲۰۲۰ بسیار مبهم است زیرا تقلب و تخلفات گسترده ای رخ داد از جمله اینکه مرده ها رای دادند، ناظران انتخاباتی اجازه نیافتند به محل های رای گیری بروند، نقص فنی در ماشین های رای گیری وجود داشت که آرا را از ترامپ به بایدن تغییر دادند، رای گیری دیرهنگام و بسیاری چیزهای دیگر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در توئیت دیگری افزود: از این رو، دوره تصدی کریس کربز بعنوان مدیر آژانس امنیت سایبری و امنیت زیرساخت ها فورا تمام می شود.

توئیتر بلافاصله به هر دو توئیت ترامپ برچسب زد و نوشت: این ادعا درباره تقلب انتخاباتی مورد مناقشه است.

آژانس امنیت سایبری پنجشنبه گذشته در بیانیه ای اعلام کرد که انتخابات ۲۰۲۰ «امن ترین انتخابات تاریخ آمریکا» بوده و ادعاها در مورد تخلف در این رای گیری را رد کرده بود.

به نوشته تارنمای هیل، برکناری کربز یک خلاء گسترده در راس این آژانس ایجاد می کند. کربز در دوره فعالیت خود اعتباری فراحزبی کسب کرده و به فردی مورد اعتماد در میان مقام های امنیتی تبدیل شده بود.

رسانه های خبری جو بایدن را بعنوان پیروز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا معرفی کرده اند اما ترامپ بدون ارائه اسناد و شواهد مدعی تقلب در انتخابات شده است.

برچسب‌ها توییتر انتخابات ۲۰۲۰ ایالات متحده آمریکا جو بایدن ترامپ پروندهٔ خبری آمریکا ۲۰۲۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توییتر انتخابات ۲۰۲۰ ایالات متحده آمریکا جو بایدن ترامپ توییتر انتخابات ۲۰۲۰ ایالات متحده آمریکا جو بایدن ترامپ اخبار کنکور رای گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۳۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدنی های امروز؛ از روز جهانی آزادی مطبوعات تا سفرهای تبلیغاتی ترامپ

دستگیری دانشجویان معترض حامی فلسطین در دانشگاه "یو سی ال ای" در شهر لس آنجلس آمریکا/ رویترز مراسم روز جهانی کارگر در شهر هاوانا کوبا/ رویترز نصب دوش های سیار برای در امان ماندن از گرما در شهر مانیل فیلیپین/ رویترز نوشتن پیام های تشکر برای دانشجویان معترض حامی فلسطین در دانشگاه های آمریکا روی چادرهای اردوگاه های آوارگان جنگی در شهر رفح در جنوب نوار غزه/ رویترز گل های لاله در پارکی در شهر کی یف اوکراین/ رویترز برداشتن آب از چاهی در شهر کاسارا هند/ رویترز جشنواره بین المللی سبک زندگی مسلمانان در گروزنی روسیه/ تاس جو بایدن، رئیس جمهوری ایالات متحده، طی مراسمی در اتاق شرقی کاخ سفید، به جان کری، فرستاده ویژه ریاست جمهوری ایالات متحده در امور آب و هوا، مدال آزادی ریاست جمهوری، بالاترین افتخار غیرنظامی کشور را اهدا می کند./ POOL خانواده اسرای اسرائیلی در اختیار حماس در جریان اعتراضاتی یک بزرگراه در شهر تل آویو را مسدود کرده اند./ خبرگزاری فرانسه سفر تبلیغاتی دونالد ترامپ به شهر "فری لند" ایالت میشیگان آمریکا/ رویترز یک کلونی زنبورهای عسل روی چراغ های راهنمایی رانندگی در شهر نیویورک آمریکا اعضای کمیته اقدام مشترک باشگاه مطبوعاتی شهر کراچی پاکستان در حال برگزاری تظاهرات اعتراضی برای حقوق روزنامه نگاران به مناسبت روز جهانی آزادی مطبوعات در باشگاه مطبوعاتی کراچی هستند./ زوما تظاهرات ضداسرائیلی دانشجویان در استانبول در همبستگی با اعتراات دانشجویان در دانشگاه های آمریکا بر ضد نسل کشی اسرائیل در نوار غزه/ زوما پانداهای باغ وحشی در چین/ زوما گوزنی در یک مزرعه کلزا/ آلمان/ dpa خشک کردن محصول ذرت از سوی کشاورزان بنگلادشی/ زوما کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دیدنی های امروز؛ اعتراضات روز جهانی کارگر

دیگر خبرها

  • ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد، اما ...
  • دیدنی های امروز؛ از روز جهانی آزادی مطبوعات تا سفرهای تبلیغاتی ترامپ
  • تایمز: ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • تایمز: ترام طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • اتهام‌زنی آمریکا به ما درباره حمله سایبری به اروپا دروغ است
  • روسیه: اکثر حملات سایبری از سوی آمریکا انجام می‌شود
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین
  • خسارت ۹.۵ تریلیون دلاری حملات سایبری در سال ۲۰۲۴
  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن