Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@07:50:27 GMT

آدم کشی اشتباهی 4 شرور مسلح در مشهد! / مسعود قربانی شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۱۳۸۵۴

آدم کشی اشتباهی 4 شرور مسلح در مشهد! / مسعود قربانی شد

به گزارش رکنا، این حادثه ترسناک شب سه شنبه در حالی رخ داد که 4 جوان با در دست داشتن انواع سلاح های سرد و گرم وارد خیابان کشمیری 87 در شهرک مهرگان مشهد شدند. آنان با تیراندازی هوایی و تخریب شیشه های خودروی آردی که مقابل یک منزل مسکونی پارک بود، جوی از ناامنی و رعب و وحشت به راه انداختند و سپس وارد حیاط منزل ویلایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این هنگام اهالی منزل نیز با شنیدن صدای تیراندازی و فریادهای دلهره آور، به داخل حیاط آمدند که با مهاجمان مسلح روبه رو شدند. 3 نفر از مهاجمان که سلاح سرد داشتند به طرف مرد میان سال هجوم بردند و با وارد آوردن چند ضربه به سر آن مرد، او را خون آلود نقش بر زمین کردند.

شلیک مرگبار شرور مسلح

در این میان یکی دیگر از مهاجمان که سلاح وینچستر را در دست می فشرد و فریاد می زد «محمود کجاست!» بعد از شلیک تیر هوایی، گلوله ای به سمت جوانی شلیک کرد که به همراه پدرش از خانه بیرون آمده بود. گلوله داغ در تاریکی شب بر سینه «مسعود » نشست و او نیز روی سنگفرش های حیاط افتاد. با انتقال مجروحان این حادثه وحشتناک به مرکز درمانی مشخص شد که جوان 34 ساله جان خود را از دست داده است.

بدین ترتیب با حضور قاضی ویژه قتل عمد و گروهی از کارآگاهان پلیس آگاهی به سرپرستی سرهنگ نجفی (رئیس دایره قتل عمد آگاهی) در محل وقوع جنایت، تحقیقات گسترده ای در این باره آغاز شد. بررسی های مقدماتی قاضی احمدی نژاد بیانگر آن بود که مهاجمان با برادر مقتول اختلاف داشتند و به دنبال او می گشتند که با شلیک بی محابا، برادر او را به اشتباه کشته و از صحنه جنایت گریخته اند.

بنا بر این گزارش، تحقیقات بیشتر در این باره با صدور دستورات محرمانه ای از سوی قاضی شعبه 208 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد همچنان ادامه دارد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا حادثه منزل سلاح سرد قاضی قتل پلیس قتل عمد جنایت اخبار حوادث مشهد تخریب رعب و وحشت اشتباهی مهاجمان مسلح سهام عدالت قیمت خودرو کرونا عکس ایران کرونا دختر تهران فیلم ساعت بچه کرونا در ایران بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۳۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند درصد جریمه های رانندگی اشتباهی است؟ ؛ توضیحات مهم رئیس پلیس راهور

دریافت 5 MB

به گزارش همشهری آنلاین ، سردار حسینی گفت: سال گذشته ۱۵۷ میلیون جریمه راهنمایی و رانندگی صادر شده که حدود ۵ درصد آنها به اشتباه صادر شده است.

افزایش جریمه‌های رانندگی امسال اعمال می‌شود؟ | نباید از نقش ایمنی خودرو در تصادفات غافل شویم | بازگشت سیا ساکتی به تلویزیون کد خبر 847897 منبع: صدا و سیما برچسب‌ها خبر مهم پلیس - جریمه و گواهینامه راهنمايى و رانندگى پليس راهور

دیگر خبرها

  • قتل برادر با شلیک گلوله/ کشف میلیاردها تومان چک خون‌آلود در جیب مقتول
  • هزینه گران مقابله با پهپادهای ایران روی دست آمریکا | تصویر و مشخصات سلاح های موشکی و لیزری
  • دبیرکل ناتو وارد پایتخت اوکراین شد/ استولتنبرگ: ارسال سلاح
  • چند درصد جریمه های رانندگی اشتباهی است؟ ؛ توضیحات مهم رئیس پلیس راهور
  • پیرمرد ۸۵ ساله قربانی سرقت‌های سمی شد
  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد
  • تیراندازی در عروسی؛ تکرار یک رسم غلط ٢ قربانی گرفت
  • تیراندازی در عروسی/ تکرار یک رسم غلط ٢ نفر قربانی گرفت
  • رسم غلط تیراندازی در عروسی عنبرآبادی‌ها دو قربانی برجای گذاشت 
  • انتقاد جیمی کاراگر از مهاجمان گل‌نزن لیورپول