Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فولادخوزستان گفت: مطمئنیم فدراسیون زیر بار بدعت تغییر داوری با اعتراض باشگاه‌ها نخواهد رفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حمیدرضا رجبی مربی تیم فولاد در گفت‌وگو با رسانه باشگاه در خصوص نامه باشگاه استقلال در خصوص تغییر داور بازی گفت:

در شرایطی که تنها یک هفته از آغاز بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر آغاز شده بنظر می‌رسد برخی اعتراض‌ها که از فضای مجازی کلید خورده قصد فشار بر فدراسیون فوتبال و کمیته محترم داوران برای تغییر داور دیدار این هفته تیممان برابر استقلال دارد، بدعتی که اگر با موافقت فدراسیون فوتبال همراه شود می‌تواند تبعات خطرناک و جبران‌ناپذیری را برای فوتبال ایران به همراه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیدرضا رجبی گفت:

ما فصل ‌گذشته از اشتباه‌ غیر عمد آقای زاهدی فر ٣ امتیاز را به راحتی در دیدار با ذوب‌آهن از دست دادیم ولی هیچ وقت به خودمان اجازه ندادیم تا به کمیته داوران بگوییم ایشان را داور بازی ما نگذارید، ایشان از داوران مطرح ،خوب و زحمتکش کشورمان هستند و امیدواریم بهترین قضاوت را در روز جمعه داشته باشند و برنده اصلی دیدار ایشان باشند.

حمیدرضا رجبی افزود:

ما در باشگاه فولاد خوزستان خود را ملزم به اجرای قواعد حرفه‌ای فوتبال می‌دانیم و هرگونه تغییر داور بازی روز جمعه آن هم با فشار یک تیم می‌تواند شائبه‌برانگیز باشد، مطمئنیم قوه عاقله و تصمیم‌گیر در فدراسیون فوتبال زیر بار این بدعت نمی‌رود چرا که آن را سنگ بنای بی‌قانونی‌ها و فشارهای غیرمنصفانه آتی بر قشر بی‌ادعای داوران می‌داند. امید است با ورود لیگ برتر فوتبال ایران به سن بیست‌سالگی، باشگاه‌ها، مربیان بازیکنان و حتی هواداران پرشور تیم‌ها رفتارهای حرفه‌ای‌تری از خود به نمایش بگذارند.

حمیدرضا رجبی  مربی فولاد همچنین گفت:

آقای فکری چند روز پس از مرگ تلخ داور جوان، استوری می‌گذارند که داوران قشر ضعیف که حقشان پرداخت به موقع نمی‌شود و پس از آن باشگاه‌شان اینگونه اعتراض می‌کنند و امروز پس از چند روز گذشتن از نامه می‌گویند که در جریان نامه باشگاهش نبوده است، ایشان پس از چند روز تاخیر در جریان کارهای باشگاهشان قرار می‌گیرد؟ آقای فکری دوست عزیز دوران این کارها تمام شده و بهتر است تمرکزتان را روی مسائل فنی بگذارید نه این صحبت‌هایی که دیگر تکراری شده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: حمیدرضا رجبی فولادخوزستان مربی تیم فولادخوزستان حمیدرضا رجبی تغییر داور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۳۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور داور کشتی خوزستانی در آخرین گزینشی المپیک

ایسنا/خوزستان داور خوزستانی از سوی اتحادیه جهانی کشتی در آخرین گزینشی المپیک به قضاوت خواهد پرداخت.

مهدی بشیرزاده داور پرافتخار خوزستانی برای مسابقات گزینشی المپیک که طی روزهای ۶ تا ۹ خردادماه در شهر استانبول ترکیه برگزار می شود، انتخاب شد. 

به گزارش ایسنا، این رقابت ها آخرین مرحله گزینشی داوران و ورزشکاران برای المپیک است و از ایران به همراه مهدی بشیرزاده، دو داور دیگر به نام‌های کامران سلطانی زاده و نیما صادقی به این رویداد دعوت شده‌اند. 

پس از این مرحله داوران انتخاب شده در سمیناری در آتن یونان شرکت خواهند کرد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال
  • پوچتینو: VAR به فوتبال صدمه زده است؛ تصمیم داوران بازی باورنکردنی بود
  • دلیل غیبت بهترین داور زن در یورو: حسودی مردان!
  • کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • دلیل محرومیت چی‌چی اوغلو از المپیک؛ آنتونیو کوتاه می‌آید؟
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حضور داور کشتی خوزستانی در آخرین گزینشی المپیک
  • تشکیل جلسه در مازندران درخصوص ضرب‌وشتم داور کشتی