Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@23:46:49 GMT

دمای هوا در سبزدشت بافق به سه درجه زیر صفر رسید

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۱۴۰۱۶

دمای هوا در سبزدشت بافق به سه درجه زیر صفر رسید

سیدعباس میرحسینی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در ۲۴ ساعت گذشته شهر بافق با دمای ۱۹ درجه سانتیگراد بالای صفر گرم‌ترین نقطه استان بود.

وی ادامه داد:   امروز و فردا (پنجشنبه) با نفوذ جریان شمالی به استان گاهی افزایش سرعت باد و کاهش دما سه تا پنج درجه سلسیوس برای استان پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته کارشناس هواشناسی، از بعدازظهر شنبه و یکشنبه هفته آینده به واسطه فعالیت موج جوی افزایش ابر، گاهی وزش باد و گردوخاک در برخی نقاط به ویژه ارتفاعات بارندگی خواهیم داشت.

میرحسینی دمای امروز شهر یزد را چهار تا ۱۷ درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان ذکر کرد.

برچسب‌ها یزد بافق سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد بافق سازمان هواشناسی یزد بافق سازمان هواشناسی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۴۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی وزش باد در مناطق مختلف استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سلطانی با بیان اینکه تا اواسط این هفته بارندگی برای استان پیش بینی نشده است، گفت: تا روز سه شنبه این هفته دمای هوا نیز به صورت تدریجی افزایش و از روز چهارشنبه تا آخر هفته دمای هوا در اغلب مناطق استان کاهش می‌یابد و هوا خنک خواهد شد.

وی افزود: دمای فعلی شهر زنجان ۱۲ درجه سانتیگراد بوده که این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه افزایش یافته است.

کارشناس هواشناسی استان با اشاره به میزان نوسان دمای شهر‌های استان، گفت: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان چهار و ۲۵ درجه، ابهر چهار و ۲۵، خرمدره ۶ و ۲۳ درجه، آب‌بر ۱۴ و ۲۹ درجه، قیدار ۶ و ۲۱ درجه، سلطانیه ۲ و ۲۳ درجه و ماهنشان ۱۱ و ۲۷ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • افزایش دمای هوا در همدان
  • افزایش دمای هوا در همدان 
  • لاله زار دومین ایستگاه سرد کشور
  • پیش بینی وزش باد در مناطق مختلف استان
  • سامانه بارشی جدید در راه اصفهان/ هوا گرم‌تر می‌شود
  • امروز در برخی از مناطق کرمان باران می بارد
  • ادامه بارندگی ها در استان
  • ترنم باران، همچنان در کرمان گوش نواز است
  • افزایش تدریجی دمای هوا در همدان
  • تداوم بارش ها در کرمان