Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن گل‌گهر سیرجان اعتقاد دارد در تیمی که آرامش وجود داشته باشد قطعاً بهترین عملکرد هم وجود خواهد داشت.

نوید عاشوری، بازیکن تیم گل‌گهر سیرجان، در خصوص شرایط تیمش قبل از بازی با مس رفسنجان به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: شرایط تیم بعد از برد مقابل سپاهان خوب است و از لحاظ روحی شرایط‌مان مساعد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بالاخره ما تمرینات‌مان  را زود شروع کردیم و دو ماه و نیم تمرین انجام دادیم و از لحاظ بدنی و روانی کاملا آماده بودیم و با زحمات بچه‌ها و کادر فنی توانستیم بازی را ببریم. سپاهان هم تیم بزرگی است و امیدوارم در آینده موفق باشد اما حق ما برد بود.

او در خصوص دربی کرمان و مصاف با مس رفسنجان وحساسیت‌های این بازی ادامه داد: همانطور که گفتید دربی همیشه حساسیت دارد. ما با کمک بچه‌ها و کادر فنی ان‌شاءالله دست پر برمی‌گردیم. درست است که بازی بیرون از خانه است اما با فکر برد به زمین می‌رویم و تنها نگرانی‌مان از چمن مصنوعی است، امیدوارم بعد از این بازی همه بازیکنان صحیح و سالم از زمین بیرون بیایند.

این بازیکن در پاسخ به این سوال که آیا با امیر قلعه‌نویی می‌توانند رتبه خوبی در جدول کسب کنند؟ عنوان کرد: جایی که آرامش وجود داشته باشد کادر فنی و بازیکنان بهترین عملکرد خود را ارائه می‌دهند.  امیدوارم به روند خوب‌مان ادامه دهیم و من هم بتوانم به نوبه خودم به تیمم کمک کنم.

عاشوری در خصوص اینکه  آیا با وجود شرایط کنونی موافق برگزاری بازی‌ها هست یا خیر؟ افزود: اگر تعطیلی همگانی است و روی بیشتر پخش نشدن ویروس کرونا تاثیر دارد بهتر است فوتبال هم تعطیل شود اما اگر  قرار است مربوط به یک‌سری از اقشار باشد که تعطیلی لیگ فایده‌ای ندارد. تعطیلی دو هفته‌ای باید به این معنا باشد که هیچ‌کس از هیچ کجا بیرون نیاید در غیر این صورت تاثیرگذار نیست.

بازیکن تیم گل‌گهر سیرجان در پایان با تمجید از عملکرد علیرضا حقیقی، دروازه‌بان تیمش، گفت: حقیقی عملکرد بسیار خوبی در بازی مقابل سپاهان داشت و در برد ما بسیار تاثیرگذار بود و ما واقعا از تجربیات او به عنوان بازیکنی که سابقه حضور در تیم ملی و تیم‌های بزرگ را دارد استفاده می‌کنیم. 3/5

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گل گهر سیرجان مس رفسنجان نوید عاشوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۴۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها

به گزارش همشهری آنلاین خسرو حیدری کاپیتان و بازیکن سابق تیم ملی و استقلال تیم منتخب خود را معرفی کرد و یازده بازیکن را به عنوان بهترین های فوتبال ایران معرفی کرد.

حیدری در خط دروازه ناصر حجازی اسطوره باشگاه استقلال را انتخاب کرد و این در حالی است که او با گلرهایی مثل وحید طالبلو و مهدی رحمتی هم‌تیمی بوده است و اما انتخاب او پیشکسوت فوتبال ایران ناصر حجازی بود.

در خط دفاعی پژمان منتظری و جلال حسینی دو هم‌تیمی خود در تیم ملی را قرار داد و در سمت راست جواد زرینچه پیشکسوت باشگاه استقلال را انتخاب کرد، او در سمت چپ تیم منتخب خود احسان حاج‌صفی دیگر هم‌تیمی خود در تیم ملی را انتخاب کرد.

خط هافبکی که خسرو حیدری انتخاب کرد یکی از جالب‌ترین هافبک‌هایی است که می‌شد انتخاب کرد، حضور مجتبی جباری و محرم نویدکیا، دو بازیکن خلاق و شگفت‌انگیز فوتبال ایران، در پست هافبک وسط و در پست هافبک دفاعی هم باجناق خود امید ابراهیمی را قرار داد.

سه مهاجمی که حیدری در خط حمله تیم منتخب خود قرار داد علی دایی، فرهاد مجیدی و اشکان دژاگه بودند، حیدری در زمان فوتبال خود با مجیدی و دژاگه هم‌تیمی بود و در دوران فوتبال خود رابطه خوبی با آنها داشت.

کد خبر 846818 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • علیرضا حقیقی از لیست مسعود شجاعی خط خورد
  • سورپرایز مسعود شجاعی در بازی جام حذفی
  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • عکس‌| عملکرد عالی علیرضا فغانی در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • باید یک سیلی پای گوش لیائو خواباند!
  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها