Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارپرداز جنسیت: آقا نوع همکاری: تمام وقت متاهل دارای وسیله نقلیه شخصی آشنا به امور اداری و حقوقی چک حداکثر سن 40 سال جهت کار در سنگبری در شهرک صنعتی محمودآباد حقوق ثابت بیمه نهار کارمند اداری جنسیت: خانم نوع همکاری: تمام وقت حداکثر سن 40 سال لزوما با تجربه کافی در اداره امور سایت دارای مهارت و تخصص در ترجمه زبان انگلیسی حقوق ثابت بیمه نهار از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به واتس‌اپ زیر ارسال نمایند و یا با شماره تلفن‌ زیر تماس حاصل نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تماس تلفن 03133802327 واتساپ 09134615833

 

پربیننده ترین آغاز ثبت نام آزمون استخدامی ایران خودرو چه خبر از آزمون‌های استخدامی آموزش و پرورش؟ تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران تایید شد شرایط بومی‌گزینی در آزمون استخدامی دستگاه‌ها تشریح شد ۱۱۴۵نفر در اورژانس کشور استخدام می‌شوند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۴۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغال زندانیان از مهم‌ترین کارهای امنیت‌ساز است

فرماندار شهرستان نایین گفت: یکی از مهم‌ترین و بهترین کارهای نیک و امنیت‌ساز، اشتغال زندانیان است که به کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهرستان نایین منجر می‌شود.

محمد کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان ضمن قدردانی از مشارکت صاحبان صنایع در حوزه اشتغال زندانیان اظهار کرد: امروز در شهرستان نائین نرخ بیکاری به صورت رسمی اعلام شده از طرف اداره کار، ۶/۹ درصد است، اما در نگاه ما این نرخ بیکاری صفر است زیرا شرایط کار در شهرستان به خوبی فراهم است و برخی تنها علاقه به مشاغل اداری دارند و در سایر مشاغل فعالیت نمی‌کنند.

وی افزود: طی یک سال اخیر بسته‌های مختلفی را با صاحبان صنایع برای تأمین نیروی کار دنبال کردیم که همایش امروز با نگاه به ظرفیت‌های موجود در زندان‌ها و با رویکرد اشتغال است.

فرماندار شهرستان نائین خاطرنشان کرد: همایش یک روزه اشتغال با حضور مدیرکل اشتغال و حرفه‌آموزی سازمان زندان‌های کشور، مدیرکل و معاون اشتغال سازمان زندان‌های استان اصفهان و کارآفرینان، صاحبان صنایع و خیران در زندان نائین با هدف ایجاد انجمن خیران و اشتغال زندانیان در تنها زندان شرق استان اصفهان با رویکرد کاهش تکرار جرم و کمک به خانواده آن‌ها برگزار شد.

کریمی با اشاره به ورود صاحبان صنایع در کارهای نیک، گفت: یکی از مهم‌ترین کارهای خیر امنیت‌ساز، اشتغال زندان است و این اشتغال به کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهرستان نائین منجر می‌شود و در زندان نائین فضا برای سرمایه‌گذاری فراهم است.

کد خبر 751454

دیگر خبرها

  • ۴۶۵ داوطلب استخدامی آموزش و پرورش در بردسکن با هم رقابت می‌کنند 
  • ۳۵۰ هنرمند یزدی بیمه می‌شوند
  • تایید بیمه تأمین اجتماعی ۲۲۴ نفر از شاغلان صنایع‌دستی استان گلستان
  • تماس‌های عجیب و غریب با ۱۲۵! 
  • کمبود معلم در مهر امسال چگونه جبران می‌شود؛ معلمان را به اضافه کار تشویق می‌کنیم!
  • بیمه هنرمندان صنایع دستی ابلاغ شد
  • ۱۷۴ هنرمند صنایع‌دستی مازندران بیمه شدند
  • ۶ هزار بیمار خاص تحت پوشش کمیته امداد اصفهان هستند
  • اشتغال زندانیان از مهم‌ترین کارهای امنیت‌ساز است
  • آغاز ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی صندوق تامین خسارت های بدنی