Web Analytics Made Easy - Statcounter

دور برگشت از سی و سومین دوره لیگ برتر هندبال مردان از دهه دوم آذر ماه در سالن هندبال شهید قاسم سلیمانی در تهران آغاز خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم دور برگشت از سی و سومین دوره لیگ برتر هندبال مردان از دهه دوم آذر ماه در سالن هندبال شهید قاسم سلیمانی در تهران آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دور رفت این مسابقات طی دو مرحله برگزار شد و جمعه، 23  آبان ماه به پایان رسید.

صنعت مس کرمان، نفت و گاز گچساران، فولاد مبارکه سپاهان، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، ستارگان دشتستان، فراز بام خائیز دهدشت، زغال سنگ طبس، ذوب آهن اصفهان، کیمیا کاشت کردستان، پرسپولیس بهبهان، پاس ناجا قم، پرواز هوانیروز تیم‌های حاضر در این دوره از لیگ برتر هندبال هستند.

دور دوم از شانزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان نیز از 9 آذر ماه آغاز خواهد شد. با درخواست برخی‌ از تیم‌های حاضر در لیگ برتر و بررسی‌های فدراسیون هندبال زمان آغاز دور دوم به تعویق افتاد و در نهایت این تاریخ 9 آذر ماه اعلام شد.

اشتاد سازه مشهد، فولاد مبارکه سپاهان، پرسپولیس  بهبهان، کربنات سدیم فیروز آباد، شهید شاملی کازرون، ذوب آهن، سنگ آهن بافق و تأسیسات دریایی تیم‌های حاضر در این دوره از مسابقات لیگ برتر هندبال زنان هستند.

دور اول لیگ برتر هندبال بانوان از 28 مهر ماه تا 3 آذر ماه در سالن هندبال شهید قاسم سلیمانی برگزار شد.

لیگ برتر هندبال| برتری تیم زغال سنگ مقابل هوانیروز

 

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)
انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هندبال هندبال لیگ برتر هندبال آذر ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۴۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس کرمان فاتح لیگ برتر هندبال

صنعت مس کرمان با کسب نوزدهمین پیروزی خود با ۴۰ امتیاز سه هفته مانده به پایان سی و شششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور تاج قهرمانی را بر سر نهاد.  

عصر امروز و در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال صنعت مس کرمان با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود، با کسب نوزدهمین پیروزی پیاپی خود، نشان قهرمانی لیگ برتر هندبال را به کرمان برد.  

نارنجی‌پوشان در این دیدار با عملکردی بهتر نسبت به حریف سرشناس خود، توانستند با پیروزی ۲۴ -۳۲ در میان هواداران خود جشن قهرمانی بگیرند.  

صنعت مس کرمان با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به ۷ رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند.  

صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال مهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است.  

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ثبت فوت مردان ‌در استان زنجان بیشتر از زنان بوده است‌
  • برنامه جام‌جهانی تیراندازی اعلام شد
  • زنان سرما را بیش‌تر از مردان تحمل می‌کنند
  • زن و مرد در رسیدن به مقامات معنوی برابر هستند/ دین اسلام؛ مدافع‌ اصلی حقوق زنان است
  • قهرمانی زودرس مس کرمان در لیگ برتر هندبال
  • تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان
  • قهرمانی زودهنگام مس و تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان 
  • مس کرمان فاتح لیگ برتر هندبال
  • دومی و ششمی تیم‌های ملی امید مردان و زنان در مسابقات شطرنج شهرهای آسیا
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان