Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@19:18:52 GMT

افزایش ۳۰۰ لیتری حجم آب شُرب شبکه آبرسانی کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۱۴۲۱۸

افزایش ۳۰۰ لیتری حجم آب شُرب شبکه آبرسانی کرمانشاه

علیرضا کاکاوند صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مهر، اعتبار صرف شده برای حفر و راه اندازی این چاه‌ها را بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان اعلام و اظهار کرد: بر اساس مصوبات ستاد کرونا استان برای تأمین آب مناطق مختلف کرمانشاه حفر ۱۰ حلقه چاه عمیق در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: در این زمینه تا کنون هفت حلقه چاه عمیق در مناطق بحرانی در راستای مصوبات ستاد استانی کرونا در شهر کرمانشاه آزمایش، پمپاژ و راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل آبفای استان کرمانشاه ادامه داد: از این تعداد، یک حلقه چاه در منطقه "تنگ کنشت" با عمق ۱۴۴ متر و حجم تولید ۳۵ لیتر بر ثانیه وارد مدار بهره برداری شده و ۶ حلقه چاه دیگر نیز در مرحله آزمایش، پمپاژ و راه اندازی قرار دارند.

کاکاوند گفت: حفر سه حلقه چاه دیگر در راستای مصوبات ستاد استانی کرونا نیز در مرحله استقرار دستگاه قرار دارند و حداکثر تا ۲ ماه آینده به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی از مردم خواست با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم استفاده همشهریان از آب و منابع آبی با مدیریت بهینه مصرف‌، شرکت آبفا را یاری دهند تا با کمبود آب مواجه نشویم.

کد خبر 5074283

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه شرکت آب و فاضلاب کرمانشاه حفر چاه آب شرب ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه گرگان شهرکرد بوشهر شهرستان کرج کتاب و کتابخوانی محدودیت های کرونایی هفته کتاب بارش باران ستاد ملی مقابله با کرونا حلقه چاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۴۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی در گنبد کاووس

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل رحیمی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران از اجرای طرح ملی جهاد آبرسانی در گنبد کاووس خبر داد و اظهار کرد: اکنون عملیات اصلاح شبکه آبرسانی روستای کوچ دیگ سید شهرستان گنبد کاووس ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که این کار با همکاری سپاه نینوا استان در حال اجرا است.

وی افزود: این پروژه به منظور جلوگیری از هدر رفت و افزایش کیفیت آب شرب و همچنین تعویض لوله‌های فرسوده با توجه به قدمت بالای شبکه آبرسانی اجرای کامل اصلاح شبکه آبرسانی در این روستا به طول۶ هزار متر در مراحل پایانی است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در خصوص پیامدهای وجود شبکه‌های فرسوده آبرسانی گفت: شبکه‌های توزیع آبرسانی فرسوده مرتباً دچار شکستگی می‌شوند که این موضوع سبب هدر رفت آب می‌شود ضمن اینکه به دلیل افزایش جمعیت و قطر پایین لوله‌های موجود دیگر پاسخگوی نیاز آب شرب مشترکان نیست و شاهد افت فشار آب در زمان اوج مصرف در مناطقی که شبکه آن باید اصلاح شود هستیم.

وی یادآور شد: هزینه اجرایی این عملیات بیش از ۴۸ میلیارد ریال است که با پایان عملیات فوق جمعیتی بالغ بر ۷۶۹ نفر از اهالی این روستا از این پروژه برخوردار می‌شوند.

کد خبر 6097343

دیگر خبرها

  • افزایش تعداد دستگاه‌های تصویربرداری «ام.آر.آی» در کرمانشاه
  • دانش بنیان‌های کرمانشاه؛ چشم به راهِ احداث «شهرک فناوری»
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی تجهیز و تکمیل چاه و خط انتقال آب تم‌تم در شهرستان جوانرود
  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی روستای کوچ دیگ سید در گنبد کاووس
  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی در گنبد کاووس
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی به شهر جوانرود
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای یک‌هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی
  • با شعار «خدمت بی‌منت» در خدمت مردم هستیم
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است