Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الله غلامی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به افتتاح آزادراه شرق اصفهان در ساعت هشت صبح روز پنج شنبه توسط رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس اظهار داشت: با افتتاح آزادراه شرق اصفهان، کریدور شمال به جنوب کشور تکمیل می‌شود و حمل و نقل بار و مسافر استان‌های شمالی کشور به استان‌های اصفهان، فارس، چهارمحال و بختیاری، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد تسهیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: افتتاح این آزادراه می‌تواند مسیر تردد خودروهای عبوری از شهر اصفهان را کوتاه کند و زمان سفر بین استان‌های شمالی و جنوبی کشور ۸۰ دقیقه کمتر خواهد شد و منجر به افزایش بهره وری آزادراه اصفهان-نطنز-کاشان می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان به هزینه ۸۰۰ میلیاردتومانی پروژه آزادراه شرق اصفهان اشاره‌ای کرد و گفت: افتتاح این پروژه در کاهش قیمت تمام شده کالا و خدمات مؤثر خواهد بود و بار و کالا و مسافر سریع‌تر انتقال می‌یابد و در مصرف سوخت صرفه جویی می‌شود.

وی با اشاره به کاهش سوانح و تلفات جاده‌ای استان اصفهان با افتتاح آزادراه شرق اصفهان تصریح کرد: با بهره برداری این آزادراه کاهش آلاینده‌های زیست محیطی در دو دهه آینده تا دو میلیون تن کاهش می‌یابد.

کد خبر 5074269

منبع: مهر

کلیدواژه: آزادراه افتتاح طرح عمرانی حسن روحانی حجت الله غلامی ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه گرگان شهرکرد بوشهر شهرستان کرج کتاب و کتابخوانی محدودیت های کرونایی هفته کتاب بارش باران ستاد ملی مقابله با کرونا افتتاح آزادراه شرق اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۴۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروسی هفته آینده به ایران سفر می‌کند

مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی هفته آینده به منظور شرکت در اولین کنفرانس علوم و فنون هسته‌ای ایران که در اصفهان برگزار می‌شود، به ایران سفر می‌کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی اعلام کرد، رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی هفته آینده به منظور شرکت در اولین کنفرانس علوم و فنون هسته‌ای ایران که در اصفهان برگزار می‌شود، به ایران سفر می‌کند. 

کمالوندی همچنین اعلام کرد که قرار است در این سفر گروسی در خصوص مسائل هسته‌ای ایران با برخی از مقامات جمهوری اسلامی ایران رایزنی داشته باشد. 

اولین کنفرانس علوم و فنون هسته‌ای روز دوشنبه الی چهارشنبه هفته آینده در شهر اصفهان برگزار می‌شود.

گروسی: به‌زودی به ایران سفر می‌کنم

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • بررسی مسائل زیست محیطی اصفهان در جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست با حضور رئیس جمهور
  • افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی
  • کاهش ناترازی انرژی با نصب پنل‌های خورشیدی در اصفهان
  • افتتاح کنفرانس بین‌المللی توزیع نیروی برق در زنجان
  • ◄ دوربین های آزادراه اصفهان شیراز ؛ چگونه تصادف های مرگبار را 85 درصد کاهش دهیم؟
  • «گروسی» به ایران می‌آید
  • گروسی هفته آینده به ایران سفر می‌کند
  • «رافائل گروسی» به ایران سفر می‌کند
  • «بمب‌های شهری» را برای کاهش ریسک زلزله شناسایی کنیم
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور