Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@02:03:30 GMT

ترامپ مدیر آژانس امنیت سایبری آمریکا را اخراج کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۱۴۳۱۳

ترامپ مدیر آژانس امنیت سایبری آمریکا را اخراج کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هیل، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا که از نتیجه انتخابات ۲۰۲۰ ناراضی است و بارها با ادعای تقلب، صحت آن را زیر سوال برده است؛ «کریس کربز» ریاست آژانس امنیت سایبری و زیرساخت‌ها را اخراج کرد.

کربز هفته گذشته، در بیانیه‌ای گفته بود: هیچ نشانه‌ای مبنی بر اینکه هر یک از سیستم‌های رای‌گیری، آرا را گم یا حذف کرده‌اند؛ وجود ندارد حال آنکه شواهدی هم مبنی بر تغییر یا غفلت از آرا پیدا نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظاهراً این بیانیه اصلاً به مذاق ترامپ خوش نیامده چراکه طی توئیتی نوشت: بیانیه اخیر کریس کربز حول امنیت انتخابات ۲۰۲۰، به شدت نادرست بود چراکه در این انتخابات کلاهبرداری‌ها و تقلب‌های زیادی صورت گرفت ازجمله رای‌دادن مردگان، عدم اجازه به ناظران برای رصد حوزه‌های رای‌گیری، خرابکاری در سامانه‌های دریافت رای که آرا را به نفع بایدن تغییر داد و بسیاری موارد دیگر. بنابراین، الساعه، پُست کریس کربز به عنوان مدیر آژانس امنیت سایبری و زیرساخت‌ها خاتمه یافت.

کد خبر 5074322 مریم خرمایی

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 دونالد ترامپ امنیت سایبری تقلب انتخاباتی ایالات متحده امریکا عراق دونالد ترامپ انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جو بایدن عربستان سعودی رژیم صهیونیستی سوریه فلسطین ویروس کرونا روسیه افغانستان مناقشه قره باغ ولید المعلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۴۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدابیر جدید عربستان برای جلوگیری از ورود بدون مجوز به مکه در موسم حج

به گزارش خبرگزاری آناتولی، بر اساس بیانیه اداره کل امنیت عمومی پادشاهی عربستان، مقررات جدید حج «افرادی را که مایل به ورود به مکه هستند ملزم می‌کند از مقامات مربوطه مجوز بگیرند».

این اداره افزود افزود: اجرای آیین نامه جدید از روز ۴ مه ۲۰۲۴ لازم الاجرا است.

در این بیانیه تاکید شده است که پرسنل امنیتی عربستان سعودی در ایست‌های بازرسی امنیتی منتهی به مکه از ورود افراد بدون مجوز‌های لازم جلوگیری خواهند کرد.

اقدامات جدید به عنوان بخشی از تلاش‌های پادشاهی برای کنترل جریان ورود زائران به اماکن مقدس برای کنترل تعداد آنها و حفظ امنیت آنها، به ویژه در فصل حج انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • ببینید | رونالدو آتش به پا کرد؛ کولاک جدید کریس با لباس النصر
  • ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد، اما ...
  • تدابیر جدید عربستان برای جلوگیری از ورود بدون مجوز به مکه در موسم حج
  • تایمز: ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • تایمز: ترام طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • روسیه: اکثر حملات سایبری از سوی آمریکا انجام می‌شود
  • خسارت ۹.۵ تریلیون دلاری حملات سایبری در سال ۲۰۲۴
  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • پنالتی نبود، مهرداد محمدی باید اخراج می‌شد