Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد مجیدی که پس از کناره‌گیری از سرمربیگری تیم فوتبال استقلال بدون تیم مانده است، در تازه‌ترین اتفاق با اتهام یکی از نمایندگان مجلس مواجه شده که او را وارد ماجرای جدیدی کرده و این امکان مطرح شده که کار به شکایت کشیده خواهد شد.

ماجرا از آن شروع شد که احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت: «پیشنهاد کوپنی شدن کالاهای اساسی برای دسترسی عموم مردم با قیمت مناسب داشتم که معمولاً با مخالفت دولتی‌ها مواجه شده چون این ارز ۴۲۰۰ تومانی مختص افراد خاص است و اجناس آن هم دست مردم نمی‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای فرهاد مجیدی فوتبالیست مشهور ۹ بار در لیست تخصیص ارز دولتی بوده است.»

پس از انتشار این توئیت که طبیعتاً اتهام عجیب به سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال بود، فرهاد مجیدی پاسخ وی را داد و با رد این اظهار نظر تاکید کرد از این نماینده مجلس به دادگاه شکایت خواهد کرد. مجیدی در پاسخ به این اتهام عنوان کرد: «دروغ می‌گویند تا وایرال بشوند. آدرس غلط می‌دهند تا برای اندکی شهرت، مردم را مقابل دزدی‌ها و اختلاس‌ها فریب بدهند. البته ما در اطراف فوتبال و استقلال با این بی‌اخلاقی‌ها آشنا هستیم و اگر نظارتی بود، با مدیران حقه‌بازی که حالا تمام دروغ‌هایشان ثابت شده، برخورد قاطعانه می‌کردند.

وقتی جریمه دروغگویی در مملکت ما ارزان و پاداش صداقت ناچیز شده است، نماینده مجلس هم به خودش اجازه می‌دهد که هر ادعای بی‌اساسی را مطرح کند. هیچ وقت در ایران شرکت و فعالیت بازرگانی نداشته‌ام، هرگز حتی یک ریال (دلار) ارز دولتی نگرفته‌ام و علیه این فرد اعاده حیثیت و شکایت خواهم کرد.»

در حالی که مجیدی به طور کامل منکر دریافت حتی یک دلار ارز دولتی شد، نماینده مردم قم در مجلس توئیت جدیدی را در واکنش به این اظهار نظر سرمربی پیشین استقلال منتشر کرد و نوشت: «آقای فرهاد مجیدی نسبت به خبر ارز ۴۲۰۰ تومانی در واکنشی عجولانه تکذیب و تهدید به شکایت کردند. حال بفرمایند علت مراجعه ایشان در تاریخ‌های ۲۸ و ۳۱ تیرماه ۹۹ به دفتر خدمات بازرگانی وزارت صمت چه بوده؟ تا بقیه مطالب و اسناد را پس از شکایت ایشان به دادگاه ارائه نمایم.»

به دنبال این شفاف سازی و پرسشی که امیرآبادی مطرح کرد، سرمربی پیشین استقلال فعلاً سکوت کرده و پاسخی به آن نداده است. با توجه به اتهامی که مجیدی وارد شده به نظر می‌رسد این ماجرا ادامه داشته باشد و سرمربی پیشین آبی پوشان کار را به شکایت بکشاند تا بتواند از اعتبار خودش و تکذیبی که عنوان کرده دفاع کند.

کد خبر 5074333

منبع: مهر

کلیدواژه: فرهاد مجیدی تیم فوتبال استقلال تهران احمد امیرآبادی فراهانی ارز دولتی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم ملی فوتبال ایران ویروس کرونا تیم فوتبال النصر عربستان فدراسیون کشتی یحیی گل محمدی تیم فوتبال تراکتور تیم فوتبال فولاد خوزستان لیگ برتر والیبال کشتی آزاد دراگان اسکوچیچ سرمربی پیشین فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۴۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده شکایت پرسپولیس از لوکادیا در چه مرحله‌ای است؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، امیرعلی حسینی اظهار داشت: همان‌طور که پیش از این اعلام شد، با توجه به پیروزی باشگاه پرسپولیس در طرح دعوا علیه یورگن لوکادیا در فیفا، این بازیکن نسبت به طرح موضوع در CAS اقدام کرد. بعد از نامه‌نگاری‌هایی که انجام شد، در نهایت با اعلام دادگاه، بررسی این پرونده توسط یک قاضی خواهد بود.

به نقل از مهر وی ادامه داد: CAS چندی پیش لایحه ارائه شده توسط لوکادیا را برای ما ارسال کرد که بر این اساس در روزهای گذشته، لایحه‌ای که با اسناد و مدارک بالغ بر ۱۱۵ صفحه بود تنظیم و در موعد مقرر ارسال شده است.

دادگاه بین‌المللی داوری ورزش نیز ساعاتی بعد از اقدام باشگاه، وصول لایحه را تأیید کرد.

مدیر امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس، در ارتباط با آخرین وضعیت صدور مجوز حرفه‌ای توضیح داد: ما قبل از این نسبت به تهیه و بارگذاری مدارک و مستندات اقدام کرده بودیم. آخرین مورد همان بحث مالکیتی بود که با تشریک مساعی وزارت‌خانه‌ها و سازمان‌های ذیربط انجام شد و بلافاصله اقدامات برای تهیه و تنظیم مدارک و ترجمه آنها را صورت دادیم. بارگذاری این موارد نیز در موعد زمانی اعلام شده و فرصت‌هایی که فدراسیون فوتبال از کنفدراسیون اخذ کرد، در سامانه صدور مجوز بارگذاری شده است که منتظر بررسی آنها و اعلام نظر هستیم. برای پیگیری این امور حتی در روزهای تعطیل، بخش‌های درگیر در باشگاه و فدراسیون در حال انجام وظایف هستند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903980

دیگر خبرها

  • جزئیات اختصاصی از بازداشت متهم پرونده زهره فکور در قهوه‌خانه
  • واکنش کرملین به اتهام دخالت روسیه در سوءقصد به جان زلنسکی
  • مالک کارت بازرگانی برای عمل نکردن به تعهدات ارزی جریمه شد
  • سکانس جنجالی توهین به جایگاه معلم در افعی تهران | ماجرای عکس دو نفره پیمان معادی | واکنش‌ها ادامه دارد | ویدئو
  • روسیه دو تبعه آمریکایی را بازداشت کرد
  • مقاوم‌سازی ارزی؛ طرحی که به سه واقعیت بازار توجه می‌کند
  • واکنش نوری قزلجه به احتمال بازگشت طرح صیانت به صحن مجلس /کسی با تمامیت خواهی و زیاده‌طلبی نمی‌تواند در این دوره رییس مجلس شود
  • پرونده شکایت پرسپولیس از لوکادیا در چه مرحله‌ای است؟
  • تقدیر از سرمربی پیشین با چاشنی احتیاط برای بازیکنان
  • واکنش مطهری به ماجرای دختـر دف‌زن | خانم‌های مجلس به لاک غلیظش معترض بودنـد!