Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در بیست و دومین سفر استانی۵۵ هزار فقره زمین در ۲۲ استان به خانواده ایثارگران و شهیدان در تأمین مسکن واگذار می‌شود که رشد ۱۰۰ درصدی در طول ۱۷ سال دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم ، سعید اوحدی در دیدار آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) خدمت به جامعه ایثارگری را نعمت بزرگی دانست و اظهار داشت: در راستای خدمت به خانواده‌های شهدا و جانبازان و حل مشکل مسکن این عزیزان، سه تفاهم‌نامه با حضور وزیر راه و شهرسازی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزارت صمت امضا کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در بیست و دومین سفر استانی55 هزار فقره زمین در 22 استان به خانواده ایثارگران و شهیدان در تأمین مسکن واگذار می‌شود که رشد 100 درصدی در طول 17 سال دارد.

وی بیان کرد: زمانی که وارد بنیاد شهید و امور ایثارگران شدم این بنیاد بنا به دلایل مختلف هشت هزار میلیارد تومان بدهی داشت که این رقم شامل بدهی به دستگاه‌های مختلف و جامعه ایثارگری می‌شد.

اوحدی ادامه داد: ماده 38 قانون خدمات ایثارگری حقی برای جانبازان و ایثارگران قائل شده بود که این رقم از سال 90 پرداخت‌نشده بود؛ در نتیجه مصوبه‌ای هیئت دولت تصویب کرد که کلیه معوقات به جامعه ایثارگری تا پایان سال باید پرداخت شود، امروز خوشبختانه کلیه این معوقات پرداخت‌شده است.

معاون رئیس جمهور افزود: همچنین ذخیره بازنشستگی خانواده معظم شهدا از سال 93 پرداخت‌نشده بود، بحمدالله با تأمین اعتبار این رقم نیز پرداخت شد و می‌توان گفت امروز در جامعه ایثارگری شرایط نسبتاً آرامی ایجادشده است.

وی خدمت به جامعه ایثارگری را یکی از دغدغه‌های جدی مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: حضرت آقا تأکید داشتند که نسبت به خانواده‌های معظم شهدا و جامعه ایثارگری توجه جدی داشته باشیم.

میزان وام مسکن جانبازان در سال 94 مشخص شد + جزئیات کامل اعطای تسهیلات مسکن جانبازان نیازمند تأمین اعتبار رشت|‌ محدودیت اعتبارات مانع از مناسب‌سازی مسکن جانبازان شده است

اوحدی همچنین تأمین مسکن جامعه ایثارگری را یکی از دغدغه‌های مهم مسئولان دانست و تصریح کرد: امیدواریم این وظیفه را به نحو احسن به انجام برسانیم چراکه هیچ مابه ازای مادی نمی‌تواند جان‌فشانی‌ها و ایثارگری جامعه ایثارگری و خانواده‌های شهدا را جبران کند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه برای جامعه ایثارگری استان قم 3550 مسکن تأمین‌شده که 300 درصد افزایش نسبت به دو دهه گذشته نشان می‌دهد، خاطرنشان کرد: در دو دهه گذشته 1100 مورد زمین تأمین‌شده بود و در حال حاضر 3350 مورد مسکن برای جانبازان و جامعه ایثارگری تأمین‌شده که امیدواریم با انجام آن بتوانیم بخش مهمی از مشکل مسکن جامعه ایثارگری را برطرف کنیم.

انتهای پیام/451/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران جامعه ایثارگری رئیس بنیاد شهید تأمین مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۴۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت مادر شهیدان محمدرضایی در شهر زاینده رود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ حاجیه خانم ماه بیگم کریمی مادر شهیدان والامقام علی مراد و علی محمدرضایی شب گذشته به دلیل کهولت سن و بیماری دارفانی را وداع گفت.
پیکر حاجیه خانم ماه بیگم کریمی امروز ساعت ۱۶:۳۰ تشییع و در گلزار شهدای بیستجان شهر زاینده رود به خاک سپرده می‌شود.
شهید علی محمد رضائی سی ام آذر سال ۱۳۶۱ در عملیات محرم و شهید علی مراد محمد رضایی ۲۱ اسفند ۱۳۶۳ در عملیات بدر به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • تأمین سلامت افراد مهم‌ترین رکن پیشرفت جامعه‌
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • درگذشت مادر شهیدان محمدرضایی در شهر زاینده رود