Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گازرسانی به روستا‌های طالقان از سال۹۰ آغاز شده است و درنهایت در سال ۹۴ به آن می‌رسد اما همه روستاها را دربرنمی‌گیرد.

اکنون گاز، این منبع انرژی به چهل روستا رسیده اما گاز رسانی به ۳۹ روستای دیگر با مشکلاتی مواجه شده است.

حسین تقی نژاد، مدیرعامل شرکت گاز البرز در این باره به خبرنگار ما گفت: با گازرسانی به این ۳۹ روستا، ۹۰ درصد جمعیت روستایی از این انرژی بهره‌مند خواهند شد و برای این کار هفت پیمانکار جذب کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: رانش زمین در بعضی مسیرهای گازرسانی باعث تغییر مسیر و تاخیر شد که عدم همکاری بعضی‌ ادارات هم در این باره بی‌تاثیر نبود.

مدیرعامل شرکت گاز البرز گفت: اگر اداراتی چون منابع طبیعی و آبخیزداری و شرکت آب‌منطقه‌ای همکاری لازم را با ما داشته باشند، مشکلی برای ادامه طرح‌های گازرسانی نخواهیم داشت.

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گاز رسانی امکانات رفاهی مطالبات مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۵۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب به قزوین رسید

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی اعلایی با انتشار پستی در فضای مجازی از رهاسازی حقابه قزوین از سد طالقان با دستور وزارت نیرو خبر داد.

استاندار در این پست عنوان کرد: از دستور امروز جناب آقای محرابیان وزیر پر تلاش نیرو در اجابت مطالبه استان برای رهاسازی حقابه کشاورزی دشت قزوین از سد طالقان ممنونم.

این در حالی است که در هفته‌های اخیر کشاورزان زیادی در قزوین نسبت به عدم واگذاری سهم قزوین از سد طالقان اعتراض داشتند.

کد خبر 6097706

دیگر خبرها

  • آبشار کیگا کجاست ؟ چگونه به آنجا برویم ؟
  • آب به قزوین رسید
  • شبکه آب ۲۸ روستای سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان متصل شد
  • عبور از رودخانه با طناب
  • تگرگ موجب شکستن شیشه خودرو‌ها و منازل دُرح سربیشه شد
  • بهره‌مندی ۱۲۳ شهر و ۲۴۶۹ روستای استان فارس از گاز
  • خسارت سیل به حدود ۴۰۰ روستای خراسان جنوبی
  • خسارت ۳۰۰ تا ۴۰۰ روستای خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • از مدار بهره برداری خارج شدن چشمه کاوات به علت طغیان
  • کاهش حجم آب سد طالقان علت کاهش حق آبه قزوین