Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا صباغیان در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی احکام کلی بودجه ۱۴۰۰ طی اخطار قانون اساسی، گفت: امام (ره) می فرمایند مجلس در رأس امور است و در قانون اساسی هم آمده است که مجلس در رأس امور قرار دارد اما امروز نه تنها مجلس در رأس امور نیست، بلکه در پایین ترین بخش امور هم قرار ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در شرایط فعلی شورای عالی اقتصادی هر تصمیمی که می خواهد می گیرد، دولت مجلس را دور می زند و ستاد ملی مقابله با کرونا هم برای کل کشور و همچنین برای مجلس تصمیم می گیرد.

نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ستاد ملی کرونا در شرایطی برای مجلس تصمیم می گیرد که هیچ یک از نمایندگان مجلس عضو ستاد ملی مقابله با کرونا نیستند و این ضعف و وهن مجلس است که نماینده ای در ستاد ملی کرونا حضور ندارد.

صباغیان گفت: امروز چیزی از مجلس باقی نمانده و فقط یک نام، ساختمان و ۲۹۰ نماینده برای مجلس شورای اسلامی باقی مانده است.

وی خطاب به قالیباف گفت: زمانی که ما شما را به عنوان رئیس مجلس انتخاب کردیم گفتیم که مجلس مُرده و تعطیل است، مجلس را زنده کنید و تقاضای ما از شما آن است که این اقدام را در دستور کار خود قرار دهید.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به این اخطار قانون اساسی، گفت: این گونه صحبت نکنید. مجلس کار خودش را انجام می دهد.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شما الفاظی را به کار بردید که درست نبود. یعنی چه که مجلس مُرده است!؟ نباید به مجلس به این شکل توهین شود.

وی تأکید کرد: مجلس شورای اسلامی حتما به وظایف قانونی خودش عمل می کند و شکی در این مسئله نیست اما این نقص وجود دارد که نماینده ای در ستاد ملی کرونا نیست و حتما مجلس باید در ستاد کرونا نماینده ای داشته باشد که مکاتبات لازم برای این مسئله انجام شده است.

کد خبر 5074398 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدرضا صباغيان محمد باقر قالیباف ستاد ملی مقابله با کرونا صحن مجلس مجلس شورای اسلامی صحن مجلس محمد باقر قالیباف ایالات متحده امریکا ستاد ملی مقابله با کرونا ویروس کرونا حجت الاسلام حسن روحانی عراق شورای نگهبان انتخابات آمریکا هیئت دولت تروریسم برجام مجلس شورای اسلامی ستاد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۵۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آن‌ها انجام می‌شود

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: به بازنشستگان این اطمینان را می‌دهم که اراده دولت و مجلس شورای اسلامی بر اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ مجلس و در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان مبنی بر علت اجرا نشدن متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان اظهار کرد: در پایان سال گذشته احکام و تبصره‌های بودجه ۱۴۰۳ به دولت ابلاغ شد و دولت برای تامین اعتبار از محل یک درصد ارزش افزوده برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مجوز گرفت.

وی افزود: بر این اساس، دولت هیچ مشکل قانونی برای تامین اعتبار و پرداخت ندارد، اگر فروردین مشکلی در این زمینه وجود داشته است، به‌طور قطع در اردیبهشت باید رفع شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: به بازنشستگان این اطمینان را می‌دهم که اراده دولت و مجلس شورای اسلامی بر اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است؛ دولت مجوز قانونی دارد و تامین اعتبار هم صورت گرفته است.

کد خبر 749318

دیگر خبرها

  • بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آن‌ها انجام می‌شود
  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!
  • اسلامی: نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مخالفت مجلسی‌ها با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان به ۳۳۰ نفر
  • مخالفت نمایندگان با کلیات طرح اصلاح جداول حوزه های انتخابیه
  • آمریکا هزینه سنگینی برای انحراف ذهن و فکر دختران ما داده است