Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-02@02:18:41 GMT

شورای شهر سرخس برای انتخاب شهردار یک‌‌ماه فرصت دارد

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۱۵۷۲۱

شورای شهر سرخس برای انتخاب شهردار یک‌‌ماه فرصت دارد

از زمان استعفای شهردار قبلی سرخس حدود پنج ماه می‌گذرد و شهرداری در این مدت با سرپرست اداره شده است؛ شورای شهر سرخس فقط یک ماه دیگر فرصت دارد تا شهردار سرخس را معرفی کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ ۳۱ خردادماه امسال و یک سال مانده به پایان عمر شورای پنجم شهر سرخس، احمد صفائی که برای دو سال و ۹ ماه شهردار سرخس بود، از سمت شهردار سرخس به دلایل نامعلومی استعفا کرد؛ هرچند گمانه‌زنی‌هایی درباره سال آخر بازنشستگی وی در آموزش و پرورش مطرح شد اما هیچگاه علت استعفای وی به طور دقیق گفته نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق قانون، شهرداری‌ها بیشتر از ۳ ماه نمی‌تواند با سرپرست اداره شود و البته این ۳ ماه یک بار قابل تمدید است و نهایتاً شهرداری تا شش ماه می‌تواند با سرپرست اداره شود و پس از آن باید شهردار معرفی شود که از زمان استعفای شهرداری قبلی سرخس حدود پنج ماه می‌گذرد و شهرداری در این پنج ماه با سرپرست اداره شده است؛ شورای شهر سرخس فقط یک ماه دیگر فرصت دارد تا شهردار سرخس را معرفی کند.

غلامرضا لالوی در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره معرفی شهردار سرخس در مهلت باقی مانده گفت: مراحل اداری معرفی شهردار سرخس در حال پیگیری است که وزارت کشور یک سری ایرادات قانونی به معرفی شهردار سرخس گرفته است.

عضو شورای شهر سرخس عنوان کرد: موضوع معرفی شهردار را از طریق استانداری خراسان رضوی پیگیری می‌کنیم تا بتوان با همکاری استانداری مشکل رفع شود.

وی از برگزاری جلسه با دفتر امور شهری استانداری خبر داد و گفت: طبیعتاً در این مدت باقی مانده از عمر شورای پنجم استفاده از فرد دیگری که در خارج از شهرداری فعالیت دارد سخت است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سرپرست اداره شورای شهر سرخس معرفی شهردار شهردار سرخس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۵۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی خطیر برکنار شد/ انتخاب سرپرست جدید برای باشگاه استقلال

به گزارش خبرگزاری مهر، هیأت مدیره باشگاه استقلال در فاصله ۵ هفته تا پایان رقابت‌های لیگ برتر تصمیم به برکناری علی خطیر از سمت مدیرعاملی گرفتند. این نخستین تغییر در باشگاه استقلال از زمان روی کار آمدن هلدینگ خلیج فارس است.

یک مقام مسوول در باشگاه استقلال ضمن تایید این خبر به خبرنگار مهر گفت که تا زمان تعیین مدیرعامل باشگاه، فرشید سمیعی سرپرست باشگاه خواهد بود.

کد خبر 6094718

دیگر خبرها

  • علی خطیر برکنار شد/ انتخاب سرپرست جدید برای باشگاه استقلال
  • محسن تویسرکانی، به سمت شهردار کرمان منصوب شد
  • سوالی که گم شد؛ قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ها کجاست؟
  • قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ ها کجاست؟
  • قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ها کجاست؟
  • ضرب‌العجل به شورای شهر کنگاور برای تعیین شهردار
  • شبهات مطرح شده درباره بودجه شهرداری صحت ندارد
  • مصوب نشدن بودجه شهرداری موجب اخلال در ارائه خدمات به شهروندان می‌شود
  • عملکرد مدیریت شهری خوی با کلانشهرهای کشور قابل مقایسه است
  • خروج علیه شهردار تهران