Web Analytics Made Easy - Statcounter

شریفی گفت: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری با اجرای طرح ملی «شنبه های کتاب مساجد» گامی در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی برداشته است.

«ابراهیم شریفی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرکرد اظهار داشت: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری با اجرای طرح ملی «شنبه های کتاب مساجد» گامی در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی برداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: لازمه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی اجرای مستمر طرح ملی «شنبه های کتاب مساجد» در شهرها و روستاهای استان به بهترین شکل است.

 

وی ابراز کرد: کتابخانه های مساجد یکی از بهترین فرصت های ترویج فرهنگی کتاب و کتابخوانی هستند چرا که در همه شهر و روستاها دایرند و کتاب مورد نیاز را در اختیار مردم به ویژه نوجوانان و جوانان قرار می دهند.

 

شریفی گفت: حضور جوانان در کتابخانه های مساجد باعث می شود تا با سایر برنامه های فرهنگی آشنا شوند و جذب مساجد شوند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اجرای طرح های مختلف ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در ایام کرونا نیاز مردم و جوانان عضو کانون های مساجد را برطرف کرده است.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح ملی شنبه های کتاب مساجد رونق کتابخوانی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری شنبه های کتاب ترویج فرهنگ طرح ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۵۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار کتاب «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس جهاد دانشگاهی استان گفت: این کتاب به قلم دکتر مهدی محمودی کامل آباد عضو هیئت علمی دانشگاه هنر اصفهان و مهری محمدیان پژوهشگر دانشگاه فنی و حرفه‌ای تألیف و به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری منتشر شد.
رضائی افزود: کتاب «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» در ۱۲۳ صفحه در قطع وزیری تألیف و به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی استان وارد بازار نشر شده است.
در معرفی کتاب آمده است: سؤال پژوهش جایگاهی برتر در شکل‌گیری ساختمان یک پژوهش دارد؛ به‌گونه‌ای که بسیاری از صاحب‌نظران امر تحقیق کامیابی یا ناکامی پژوهش‌ها را وابسته به کیفیت سؤال‌های پژوهش می‌دانند. بررسی شمار زیادی از پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویان معماری در ایران نشان می‌دهد که بخش چشمگیری از کاستی‌ها در فرایند پژوهش دانشجویان از کجروی یا ضعف در ساخت و پیکره‌بندی سؤال‌های پژوهش سرچشمه می‌گیرد.
انتشارات جهاد دانشگاهی استان چهارمحال و بختیاری که به صورت تخصصی در حوزه نشر دانشگاهی فعالیت می‌کند، تلاش می‌کند در کوتاه‌ترین زمان ممکن آثار دانشگاهیان و اساتید را به چاپ برساند.
علاقمندان برای دریافت کتابِ «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» به درگاه اینترنتی ۱۶book.ir مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • انتشار کتاب ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری
  • انتشار کتاب «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» در چهارمحال و بختیاری
  • تأکید نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری برنقش اصناف در مهار تورم
  • خلیج فارس یکی از مهم‌ترین حوزه‌های تمدنی ماست/ نسل جوان باید با گذشته پرافتخارمان آشنا شود
  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • هندی‌ها به نمایشگاه کتاب تهران نمی‌آیند؟
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی