Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسحاق خسروپناه روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طول عمر ابنیه و سازه های شهرستان بر پایه دبی سیلاب ۲۵ ساله طراحی نشده است که از عوامل تهدید کننده ابنیه، پل ها و سازه های مسیرهای ارتباطی است.

وی با اشاره به اقدامات لازم برای جلوگیری از هرگونه خسارت بر اثر حوادث طبیعی در سال جاری گفت: اولویت سال جاری با ابنیه، پل ها و سازه هایی است که اقدامات لازم برای افزایش استحکام آنها انجام گیرد که نیاز به همکاری و مشارکت شهرداری، بنیاد مسکن و راهداری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خسروپناه با بیان اینکه ساماندهی و لایروبی هر کیلومتر از مسیر رودخانه ها سه میلیارد ریال اعتبار می طلبد افزود: در این خصوص امسال ۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی برای شیروان مصوب شد که سه میلیارد ریال آن تخصیص یافته است.

وی گفت: این میزان اعتبار برای استحکام بخشی پل ها و ابنیه های است که در معرض خطر  قرار دارند و همچنین برای اصلاح نقاط حادثه خیز که ممکن است پل و ابنیه را تهدید کند هزینه خواهد شد.

مدیر امور منابع آب شیروان با اشاره به اینکه امسال حدود ۲ کیلومتر از زیرگذر حسین آباد واقع در بخش مرکزی این شهرستان با یک میلیارد ریال اعتبار ساماندهی و لایروبی شد گفت: با توجه به موقعیت فعلی شناسایی سازه غیراصولی، شناسایی تصرفات در مورد حریم و بستر رودخانه، اخطاریه قانونی به متخلفان صادر و شماری از آنها به مراجع قضایی معرفی شده اند.

هم اینک در شهرستان شیروان یکهزار و ۶۵ کیلومتر رودخانه، مسیل و آبراه وجود دارد که از این میزان ۳۳۹ کیلومتر در مسیل های مهم و حساس قرار گرفته است که یا آب دارند و یا در حوره مسکونی قرار دارند.

برچسب‌ها شرکت آب منطقه ای اعتبارات رودخانه های کوهستانی شیروان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت آب منطقه ای اعتبارات رودخانه های کوهستانی شیروان شرکت آب منطقه ای اعتبارات رودخانه های کوهستانی شیروان اخبار کنکور میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۵۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان دستگیر شد

سرهنگ مجید یگانه‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مأموران گشت پاسگاه انتظامی باغان در حین گشت‌زنی فعال و هدفمند در یکی از محورهای اصلی شیروان سارقی را که به وسیله یک دستگاه موتورسیکلت در حال سرقت گاردریل‌های کنار جاده بودند مشاهده و بلافاصله او را دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه در همین رابطه تعدادی قطعات گاردریل نیز کشف شد، تصریح کرد: متهم در نتیجه بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6089318

دیگر خبرها

  • لکه های پرخطر و حادثه خیز، شناسایی شود
  • لزوم جلوگیری از احداث ابنیه در مجاورت جاده‌های گیلان
  • نقاط حادثه خیز جاده‌های گیلان شناسایی و رفع شود
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
  • فیلم | جاده شهداد - نهبندان مسدود است
  • سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان دستگیر شد
  • لزوم ایجاد پد بالگرد هلال احمر در شرق گیلان
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی در محورهای بزرگراهی آذربایجان غربی ​
  • نقاط حادثه خیز رودخانه های مازندران شناسایی می شود