Web Analytics Made Easy - Statcounter

خادمان اداره نذورات و هدایای مردمی با توجه به شرایط پیش‌آمده از کرونا با حضور در مناطق محروم به توزیع غذای متبرک حضرتی و بسته‌های ارزاق پرداختند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به همت اداره نذورات و هدایای مردمی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)، در ایام میلاد مسعود حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، بیش از 500 پرس غذای حضرتی و 170 بسته ارزاق در روستای ترک‌آباد منطقه مرتضی‌گرد شهرستان ری، بین فقرا و مستمندان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خادمان اداره نذورات و هدایای مردمی با توجه به شرایط پیش‌آمده در خصوص بیماری کرونا با حضور در مناطق محروم به توزیع غذای متبرک حضرتی و بسته‌های ارزاق می‌پردازند تا نیازمندان در این ایام خجسته میهمان سفره احسان حضرت سیدالکریم(ع) باشند.

بانیان خیر می‌توانند نذورات و هدایای نقدی خود را به شماره کارت بانکی 5103-1942-4610-6393 واریز کنند و شماره تماس 55938009 برای هماهنگی امور در نظر گرفته شده است.

بهبود یافتگان کرونایی ایلام به شکرانه سلامتی پویش «نذر شفا» تشکیل دادند

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا مناطق محروم عبدالعظیم حسنی ویروس کرونا مناطق محروم عبدالعظیم حسنی نذورات و هدایای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۵۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد

حمید مطهری مدیرکل استاندارد استان یزد در جمع کارشناسان دوایر حقوقی و اجرای استاندارد گفت: در راستای اجرای برنامه ابلاغی بازرسی از بازار توزیع و فروش قطعات خودرو از سوی سازمان ملی استاندارد ایران، کارشناسان این اداره کل با همراهی اداره امور حقوقی از مراکز عرضه وفروش قطعات خودرو در سطح استان یزد بازدید و بازرسی کردند.

افزود: این ۳ واحدمذکور به تمرکز، توزیع و فروش عمده قطعات خودرو مغایر با قوانین و مقررات استاندارد مبادرت کرده، که انواع سیبک، چراغ، لنت ترمز و آیینه از جمله این قطعات با برندهای، شیدکو، کوژ، سی پارت، موج، ژیکو، اوژن موتورو آساپارت هستند که این اقلام پس از توقیف در محل، به مراجع قانونی معرفی شده اند. 

وی تصریح کرد: نشانه گذاری و علامت استاندارد بر روی لوازم یدکی خودرو و بسته بندی آنها الزامی است. ضمن این که درج کدرهگیری استاندارد و آدرس واحد تولیدی نیز بر روی بسته بندی لوازم یدکی به منظور بررسی اصالت و صحت سنجی نشان استاندارد اجباری است.

مطهری ادامه داد: همشهریان عزیز می‌توانند با ارسال کد ۱۰ رقمی زیر نشان ملی استاندارد ایران به شماره پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ پس از گذشت چند ثانیه، از اصالت نشان استاندارد درج شده بر روی محصول و یا بسته بندی مربوطه اطمینان حاصل کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • دیدار مردمی معاون قوه قضاییه در حرم عبدالعظیم(ع)
  • دیدار مردمی اصغر جهانگیر در حرم شاه عبدالعظیم حسنی
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • ساخت ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم ۵ استان کشور
  • در «جداول بودجه» به استان‌ها و مناطق محروم توجه شده است
  • توجه به مناطق محروم و آبادانی شهر به طور عادلانه، رویکرد شورای ششم
  • ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر