Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-06@20:21:36 GMT

شبی که کی‌روش حرف‌های مهمی زد و گریه کرد/عکس

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۱۶۰۹۱

شبی که کی‌روش حرف‌های مهمی زد و گریه کرد/عکس

سرمربی سابق تیم‌ملی در شب آخر حضورش در تهران با نکونام دیدار داشت.

به گزارش شریان نیوز،کارلوس کی روش سرمربی سابق تیم ملی در روزهای آخر حضور در تهران خیلی از حرف ها را نزد و رفت. او قصد داشت با فدراسیون به تعامل و توافق برسد ولی این اتفاق نیفتاد و او با ناراحتی تهران را ترک گفت. شب قبل از ترک ایران اما کی روش با نکونام سرمربی فعلی فولاد جلسه ای چند ساعته داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکو هیچوقت جزئیات این جلسه را مطرح نکرد ولی بعدها خبر رسید کارلوس آن شب حرف‌های مهمی زده و حتی گریه کرده بود. این هم تصویری از دیدار دوستانه کی روش و نکونام که برادر سرمربی فولاد هم در آنجا حضور داشت.

 

 

 

منبع: شریان

کلیدواژه: کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۶۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام: ما همه تلاشمان را می‌کنیم، دیگر هر چه شد تقدیر ماست

سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری قبل از بازی با ذوب‌آهن گفت: بهترین عملکرد را باید در هر بازی داشته باشیم بعدش هر اتفاقی که بیفتد تقدیر ماست.

به گزارش ایسنا، جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال استقلال، در نشست خبری پیش از بازی مقابل ذوب آهن اصفهان گفت: هیچ بازی‌ای تا پایان فصل برای ما راحت نیست. پنج بازی داریم و باید با تمام تمرکز، تلاشمان را بکنیم تا به موفقیت برسیم. می‌دانیم کجای بازی هستیم و چه می‌خواهیم تا شرایط را کنترل کنیم و به پیروزی برسیم.

او ادامه داد: بازیکنان از اهمیت بازی باخبر هستند و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا فردا به پیروزی برسیم. به بازیکنان هم گفتم، بهترین عملکرد را باید در هر بازی داشته باشیم بعدش هر اتفاقی که بیفتد تقدیر ماست.

دیگر خبرها

  • دو فیلم با یک بلیت: استقلال- ذوب، ربیعی نکونام
  • باشگاه فولاد خوزستان از حق سرمربی خود کوتاه نمی‌آید
  • سرمربی تیم فولاد: مگر چه گفتم که اینگونه جریمه کردند
  • ویسی ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • جریمه ویسی سنگین‌تر از لگد کانتونا در آمد!
  • سرمربی لیگ برتری جریمه میلیاردی شد
  • سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد!
  • نکونام: نگرانیم ولی به داوران اعتماد می‌کنیم
  • نکونام: ما همه تلاشمان را می‌کنیم، دیگر هر چه شد تقدیر ماست
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)