Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری ایلام گفت: در راستای حفظ سلامتی اصحاب رسانه، روابط عمومی ها و همچنین مدیران و در راستای اجرای طرح جامع مدیریت کرونا، تمام نشست های خبری و رسانه ای در استان به صورت تمام الکترونیکی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری ایلام در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: طرح جامع مدیریت مبارزه با کرونا  از روز شنبه اول آذرماه سال جاری در سطح استان با جدیت در راستای مبارزه با شیوع گسترده کرونا اجرا می شود که اجرای این طرح، نیازمند همراهی و همیاری همه آحاد و اقشار مختلف مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

« آیت قیصربیگی» با بیان اینکه در راستای اجرای این طرح، استفاده از فضای مجازی و بستر اینترنت برای انجام امور هم برای کارکنان و هم برای اصحاب رسانه و مطبوعات مورد تاکید قرار دارد، ابراز کرد: در  راستای همراهی با طرح جامع مدیریت مبارزه با کرونا در استان، تمامی فعالیت ها در طرح ارزیابی ماهیانه روابط‌عمومی های دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری های استان به صورت تمام الکترونیکی برگزار و  مورد ارزیابی قرار می گیرند.

 

وی با تاکید بر برگزاری نشست ها خبری، تورهای رسانه ای، جلسات مطبوعاتی و  حضور  مدیران در رسانه ها به صورت الکترونیکی و بهره گیری از فضای مجازی در این گونه نشست ها، ابراز کرد: در شرایط کنونی، شیوع ویروس کرونا فرصتی را ایجاد کرده است که باید از ظرفیت فضای مجازی برای انجام بهینه امور استفاده کرد و می توان از این فرصت برای تقویت بسترها و زیرساخت های دولت الکترونیک استفاده کرد.

 

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری ایلام  بیان کرد: امروز با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان نیازمند مسؤلیت پذیری بیش از پیش آحاد مختلف جامعه  هستیم و در این میان مسئولان باید پیشگام باشند در راستای مبارزه با کرونا دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی با جدیت تمام دنبال و پیگیر شود.

 

قیصربیگی با اشاره به اینکه هر برنامه ای که خطر انتقال ویروس کرونا را تشدید کند باید تعدیل شود، ابراز کرد:  در این راستا می طلبد تمامی ارتباطات در حوزه روابط‌عمومی ها به صورت غیر مستقیم، مجازی و الکترونیکی انجام و از  برگزاری نشست های حضوری با هر عنوانی خودداری شود چرا که حفظ سلامتی در این شرایط بسیار مهم و حائز اهمیت است.

 

وی با بیان اینکه عبور از شرایط کنونی شیوع کرونا، نیازمند همراهی و مشارکت کامل مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی است، خاطرنشان کرد: نقش رسانه ها و روابط عمومی ها در اقناع اذهان عمومی جامعه برای اجرای طرح  جامع مدیریت مبارزه با کرونا و رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی، سازنده و تعیین کننده است.

 

 

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجازی کرونا رسانه ها روابط عمومی مبارزه با کرونا روابط عمومی ها جامع مدیریت نشست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۶۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست‌های انتخاباتی منتسب به شورای وحدت فاقد اعتبار است

معاون روابط عمومی و رسانه شورای وحدت بیان کرد: فهرست انتخاباتی شورای وحدت منحصراً از طریق وب‌سایت و کانال‌های رسمی این شورا منتشر خواهد شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، احسان محمدحسینی معاون روابط عمومی و رسانه شورای وحدت طی بیانیه‌ای اعلام کرد: با عنایت به اصول حرفه‌ای و پرهیز از ایجاد شائبه و جلوگیری از انتشار شایعات بی‌اساس برای هموطنان عزیز و رسانه‌های کشور، ارائه هرگونه فهرست انتخاباتی منتسب به شورای وحدت در هر خبرگزاری و یا پایگاه خبری و فضای مجازی، فاقد اعتبار است.

فهرست انتخاباتی شورای وحدت منحصراً از طریق وب‌سایت و کانال‌های رسمی این شورا منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خلجی: مدیران اهمیت کار اطلاع‌رسانی را درک کنند
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود
  • فهرست‌های انتخاباتی منتسب به شورای وحدت فاقد اعتبار است
  • فهرست شورای وحدت هنوز نهایی نشده است
  • واکنش مدیر رسانه سپاهان پس از ناراحتی مورایس
  • مولفه‌های بومی امنیت روانی در اردبیل احصا شود
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به معلمان در مراکز درمانی یزد
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • خبرگزاری کره شمالی جلوتر از مسوولان ایران