Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@00:31:56 GMT

فرماندار مرکز لرستان: وضعیت خرم‌آباد پر خطر است

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۱۶۲۱۵

فرماندار مرکز لرستان: وضعیت خرم‌آباد پر خطر است

ایسنا/لرستان فرماندار خرم‌آباد می گوید: وضعیت این شهرستان خیلی پرخطر است.

جعفر طولابی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: وضعیت خرم‌آباد همچنان قرمز و به نوعی پر خطر است و شرایط خوبی از لحاظ تعداد مبتلایان روزانه نداریم.

وی ادامه داد: به احتمال زیاد خرم‌آباد هم جزو آن دسته از مراکز استان‌هایی است که از اول آذر ماه باید یکسری محدودیت‌ها اعمال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طولابی با بیان اینکه آماری که اعلام می‌شود، فقط کسانی هستند که به مراکز درمانی مراجعه می‌کنند، افزود: خیلی‌ها که علائم خفیف دارند دیگر تست نمی‌دهند و در خانه می‌مانند و به درمان خودشان می‌پردازند.

فرماندار خرم‌آباد با بیان اینکه نظارت‌ها را ادامه می‌دهیم، اضافه کرد: یک تیم خاص، نظارت بر بازار و صنوف مختلف را به عهده دارند و مطابق مصوبات ستاد مقابله با کرونا، فعالیت می‌کنند.

وی تاکید کرد: ما هم می‌دانیم که بازاریان مشکلات خاص خودشان را دارند اما سلامت باید اولویت همگان باشد.

طولابی گفت: همچنان سخت‌گیری‌هایی برای ممانعت از برگزاری مراسم عروسی و عزا انجام می‌شود و امیدواریم خود مردم هم در این ایام بیشتر رعایت کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها همه باهم علیه کرونا همه با همه علیه کرونا همه علیه کرونا همه با هم کرونا خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۶۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای ناسالم دو شهر خوزستان برای گروه‌های حساس

ایسنا/خوزستان مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان از قرار گرفتن هوای دو شهر خوزستان در وضعیت «ناسالم برای گروه‌های حساس» و «نارنجی» خبر داد.

شهریار عسکری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، در ساعت ۱۱ امروز (۸ اردیبهشت‌ماه) شاخص کیفیت هوا بر اساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون در ایستگاه استانداری خوزستان در اهواز ۱۳۲، ایستگاه نیوساید اهواز و ایستگاه خرمشهر ۱۱۱ میکروگرم بر مترمکعب بوده بنابراین هوای این شهرها در وضعیت «ناسالم برای گروه‌های حساس» و «نارنجی» بوده است.

وی افزود: همچنین در این مدت هوای اندیمشک، مسجدسلیمان، ماهشهر و هندیجان در وضعیت «قابل قبول» بوده و هوای هیچکدام از شهرهای خوزستان در وضعیت «پاک» نبوده است.

به گزارش ایسنا، شاخص کیفیت هوا (AQI) به پنج دسته اصلی تقسیم‌بندی می‌شود. بر اساس این تقسیم‌بندی از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک، از ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول، از ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، از ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم برای همه گروه‌ها، از ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم و از ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد
  • بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • هوای ناسالم دو شهر خوزستان برای گروه‌های حساس
  • ثبت بیش از ۴۳۴ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان البرز
  • سه هزار قطعه زمین در بخش احمدآباد مشهد به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • آئین غبارروبی گلزار شهدای خرم‌آباد
  • وضعیت «برج‌های دوقلو» در خرم‌آباد هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود
  • وضعیت «برج‌های دوقلو» خرم‌آباد هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود