Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@13:56:09 GMT

بخشدار جدید بخش جوقین شهریار معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۱۶۲۲۵

بخشدار جدید بخش جوقین شهریار معرفی شد

محمد اصیلی با حکم استاندار تهران به عنوان بخشدار بخش جوقین شهریار معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ آئین تودیع و معارفه بخشدار بخش جوقین شهریار با حضور طاهری فرماندار شهریار، امام جمعه وحیدیه، معاونین فرمانداری، بخشدار مرکزی شهریار و سایر مسؤولین در محل بخشداری جوقین برگزار شد.

در این مراسم از زحمات سید علی رحیمی در دوران تصدی این سمت تکریم و تجلیل شد و محمد اصیلی به عنوان بخشدار جدید بخش جوقین معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوابق اصیلی می‌توان به بخشدار بخش مرکزی شهریار، ریاست اداره بازرسی فرمانداری شهریار و معاونت سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهریار اشاره کرد.

در حکم دکتر انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران برای بخشدار جدید جوقین آمده است:

جناب آقای محمد اصیلی

سلام علیکم؛

در اجرای ماده ۳ مصوبه شماره ۵۷۸۶۰۶ مورخ ۱۳۹۵/۴/۱ شورای عالی اداری و تفویض اختیار شماره ۱۴۲۰۲۴ مورخ ۱۳۹۲/۱۲/۶ وزیر محترم کشور به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد فرماندار محترم شهرستان شهریار جناب عالی به سمت بخشدار جوقین منصوب می شوید

 امید است با استعانت از خداوند تبارک و تعالی با رعایت خط مشی اعلام شده و شرح وظایف قانونی و به کارگیری شیوه‌های مناسب در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعمال سیاست های عمومی دولت تدبیر و امید در خدمت به مردم که ولی نعمتان و سرمایه های اصلی نظام جمهوری اسلامی هستند موفق و موید باشید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بخش جوقین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۶۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی یمن به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، علی رمضانی قائم مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در فضای مجازی «یمن» را به عنوان مهمان ویژه این رویداد معرفی کرد.

رمضانی در این پیام نوشت: «علی رغم تلاش جامعه فرهنگی هند، نظر به ادامه محدودیت اتباع این کشور در ایران پس از عملیات وعده صادق و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند، حضور این کشور منتفی و یمن مهمان ویژه سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خواهد بود»

صبح امروز در برخی رسانه‌ها خبر لغو حضور کشور هند در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در شرایطی که تنها ۱۰ روز به برگزاری این رویداد باقیمانده است منتشر شد. تقریباً چند ماه پیش خانه کتاب و ادبیات ایران به نمایندگی از صنعت نشر جمهوری اسلامی ایران حضور فعالانه را در نمایشگاه بین المللی کتاب هند داشت و در این نمایشگاه تفاهمنامه هایی برای حضور هند به عنوان مهمان ویژه و همچنین ایران به عنوان مهمان ویژه دور بعدی این نمایشگاه امضا شد.

با این حال باید دید در این روزهای باقیمانده یمن چه برنامه‌هایی برای حضور در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معرفی یمن به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • شهریار ستاره اول سپاهان در 403
  • پایان رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با معرفی نفرات برتر
  • پایان کشتی فرنگی جام تختی با معرفی نفرات برتر
  • کشتی فرنگی جام تختی| معرفی نفرات برتر در اهواز
  • کشف رشوه خواری و پولشویی بیش از ۲۰ میلیاردی در استان یزد
  • دهیاران بخش سعد آباد کمک به خانه‌های بهداشت را در اولویت قراردهند
  • روستای چاه‌غلامعلی زرند در محاصره سیل 
  • ارزیابی عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی
  • وقوع سیل در روستای پشوئیه شهداد + فیلم