Web Analytics Made Easy - Statcounter

. با وجود اینکه خرید آنلاین دام زنده توانسته است باعث سهولت در خرید شما شود و در عین حال کار شما را راحت کند اما افراد زیادی هستند که با زدن سایت های کلاهبرداری اقدام به فریب مردم می کنند و دام های بیمار و گوسفندانی که با تغذیه نامناسب بزرگ کرده اند به فروش می رسانند از این رو پیدا کردن یک سایت مرجع خیلی مفید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دامداری ، سایتی تخصصی در زمینه فروش دام زنده است که شما به راحتی می توانید هر نژادی از گوسفند، گاو و بز را خریداری کنید و نیازی به گشت و گذار در اینترنت برای پیدا کردن سایت های مختلف نیست، در سایت دامداری گوسفند زنده، بز و گاو به قیمت ارزان و پایین و روز بازار به فروش می رسد و عملا دست دلالان و واسطه ها کوتاه شده است.

خرید راحت گوسفند زنده برای شما

کسی که دامدار است مسلما به دنبال خرید گوسفندی است که شیردهی بالایی داشته باشد و علاوه بر آن به دنبال خرید بره زنده است که به قیمت پایین خریداری کند و پس از دوره پرواربندی و چاق کردن گوسفندان آنرا به بازار بیاورد و به قیمت بالا بفروشد. خب نیاز یک دامدار با کسی که می خواهد یک گوسفند زنده خریداری کند و آنرا برای برآورده شدن نذر و برگزاری مراسمات متفاوت است زیرا این شخص به دنبال خرید گوسفند گوشتی است که میزان تولید گوشت بالایی داشته باشد.

دامداری، بهترین مرجع قیمت گوسفند زنده در تهران و سایر استان ها

قیمت گوسفند زنده در تمامی شهرهای ایران متفاوت است و آنچه مشخص است شهرها و استان هایی که محل پرورش گوسفند زنده هستند قطعا دام را به قیمت پایین تری نسبت به شهری مانند تهران به فروش می رسانند از این رو اطلاع از قیمت دام زنده می تواند به شما کمک کند که با چشمانی باز خرید خود را انجام دهید.

شاید باور نکنید که در کلان شهرهایی مثل تهران حتی ممکن است گوسفند زنده با قیمت یک میلیون بیشتر از دیگر شهرها به فروش رسد و همین باعث شده است که مردم در خرید گوسفند زنده و دیگر دام ها سردرگم باشند، سایت دامداری با گذاشتن قیمت روز گوسفند زنده باعث شده است که شما بتوانید هر روز قیمت ها را چک کنید و با توجه به قیمت بازار اقدام به خرید گوسفند و دیگر دام ها کنید.

گوسفند زنده را با قیمت پایین و بدون واسطه بخرید

در سایت دامداری، تنها یک فروشنده وجود ندارد بلکه دامداران زیادی از شهرهای مختلف اقدام به درج آگهی فروش گوسفند زنده می‌کنند از این رو شما می توانید گوسفندان را به قیمت پایین تر و به صورت مستقیم از دامدار خریداری کنید و پس از ذبح آن  گوشت تازه ای دریافت کنید.

فروش انواع نژاد گوسفندان چند قلوزا ایرانی برای دامداران

دامداری تنها مختص افرادی نیست که بخواهند یک یا چند راس گوسفند خریداری کند و مراسمات خود را برگزار کنند بلکه دامداران محترم می توانند برای افزایش تعداد گله خود و بدست آورد سود بالا از پرورش گوسفند اقدام به خرید گوسفندان چند قلوزا در سایت دامداری کنند. دامداری محلی است که انواع نژادهای ایرانی و خارجی چون رومانوف، سافولک، گوسفدان پشمی، گوشتی و چند قلوزا به فروش می رسد.

کاهش قیمت دام زنده و کشتار با توجه به حذف دلال ها

سایت دامداری توانسته است با درج اگهی های فروش دام زنده باعث شود که مردم دام را به صورت مستقیم و بدون واسطه از خود دامدار خریداری کند و همین باعث کاهش قیمت دام زنده می شود. در این بین فراموش نکنید که قیمت گوسفندی که علوفه تازه خورده و از مراتع طبیعی تغذیه کرده است بیشتر از گوسفندی است که با مواد مضر تغذیه شده اند.

با نگاه باز خرید کنید و فریب کلاهبرداران را نخورید

دامداری، روزانه صد ها آگهی در زمینه فروش دام زنده منتشر می کند و همین باعث شده است که دست شما در انتخاب خرید گوسفند زده باز باشد و نگرانی بابت کمبود گوسفند نداشته باشید، کافیه شهر خود را انتخاب کنید و دسته بندی گوسفند زنده یا دیگر دام ها را انتخاب کنید خواهید دید که کلی آگهی فروش دام زنده جلوی شماست و با خیال راحت می توانید خرید خود را انجام دهید.

برای خرید گوسفند زنده و سالم چکار کنیم؟

در مرحله اول  پس از اینکه وارد سایت دامداری می شوید و شهر خود را انتخاب می کنید با فروشنده تماس بگیرید تا دام را برای شما بفرستند حال باید به دنبال خرید گوسفندی سالم و عاری از بیماری باشید. قطعا گوسفند سالم گوشت لذیذ و بهتر دارد و بهتر است ویژگی های ظاهری دام را بررسی کنید تا یک گوسفند سالم خریداری کنید.

داشتن آبریزش های زیاد از بینی، داشتن عفونت، اشک چشم، اسهال و دل درد، ضعف بدنی و بی حالی، تحرک کم، سقط و از دست دادن بچه و.. نشانه های سرماخوردگی گوسفند و مریض بودن آنهاست از این رو از خرید چنین دامی اجتناب کنید.

سود شما از خرید اینترنتی گوسفند زنده

خب شما نمی توانید خرید گوشت گوسفند رااز سبد خانوادگی خود حذف کنید حال اینکه با خرید گوسفند زنده علاوه بر اینکه می توانید گوشت تازه بخرید بلکه می توانید از متعلقات آن چون کله پاچه، سیرابی، جگر، قلوه، دل نیز بهره مند شوید.

خرید و فروش دام زنده

خب با توجه به جثه کوچک گوسفند و همچنین لذیذ بودن گوشت گوسفندی تقاضای خرید گوسفند زنده بیشتر از گاو و بز است از این رو بیشتر مردم به سمت خرید آن می روند اما این بدان معنا نیست که خرید و فروش گاو، بز انجام نشود. اگر قصد پرورش گاوهای شیری چون هلشتاین، گرنزی، سمینتال دارید و حتی به دنبال پرورش بزهای شیری چون سانن و آلپاین هستید سایت دامداری بهترین محل برای خرید چنین دام هایی است.

خرید و فروش حیوانات خانگی و بازیگوش

دامداری تنها یک سایت فروش دام زنده نیست بلکه شما می توانید انواع پرندگان زینتی، طیور، همستر، خرگوش، ماهی زنده و آکواریوم و حتی انواع سگ نگهبان و نژادهای مختلف چون دوبرمن، ژرمن، هاسکی، دالمیش و گربه های خانگی نژاد پرشین،هیمالین را می توانید از این سایت خریداری کنید.

خرید و فروش مرغ و خروس برای قربانی کردن

با توجه به افزایش قیمت دام زنده ممکن است برخی نتوانند برای برآورده کردن نذرهای خود اقدام به قربانی کردن گوسفند و بز کنند از این رو به سمت قربانی کردن مرغ و خروس سیاه بروند،خب در سایت دامداری انواع مرغ و خروس محلی، خروس سیاه و حتی نژادهای زینتی چون سبرایت، کوشین، مینیاتوری هم برای فروش وجود دارد.

 

منبع: فارس

کلیدواژه: گوسفند قیمت خرید دام زنده خرید گوسفند زنده سایت دامداری فروش دام زنده قیمت دام زنده دنبال خرید خریداری کنید قیمت گوسفند خرید و فروش قیمت پایین دام ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۶۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فناوری مشاهده درون سلول‌های سرطانی ابداع شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از اینترستینگ اینجینیرینگ، گروهی از محققان به سرپرستی دانشگاه ساری در انگلیس تلاش کرده اند محتوای چربی (لیپیدها) موجود در سلول‌های سرطانی را مشاهده و مطالعه کنند. 

این فناوری نوین با همکاری پژوهشگران دانشگاه کالج لندن، شرکت داروسازی GSK و شرکت‌های «یوکوگاوا» «Yokogawa» و «سایکس» «Sciex» توسعه یافته است.

نظارت بر محتوای چربی

لیپید‌ها اجزای مهمی در سلول‌ها هستند و به سلول‌های سرطانی اجازه رشد، تکثیر و متاستاز را می‌دهند.

پژوهشگران از سامانه تک سلولی شرکت یوکوگاوا موسوم به SS۲۰۰۰ استفاده و سلول‌های سرطانی منفرد را از یک ظرف کشت شیشه‌ای نمونه برداری کردند. این سامانه‌ی نوآورانه، سلول‌های زنده منفرد را با استفاده از لوله‌های کوچک استخراج می‌کند و امکان بررسی دقیق را فراهم می‌آورد.

عرض این لوله‌ها به سختی ۱۰ میکرومتر یعنی نصف قطر نازک‌ترین موی انسان است.

در گام بعدی، محققان با رنگ آمیزی این سلول‌ها با رنگ فلورسنت، توانستند قطرات لیپید را در طول آزمایش بررسی کنند. آنها سپس با سایکس برای ایجاد یک رویکرد جدید طیف سنجی جرمی همکاری کرده و توانستند لیپید‌ها را شکسته و ساختار واقعی سلول را مشخص کنند.

کل این فرآیند به مشاهده چگونگی تکامل سلول‌های سرطانی در پاسخ به تغییرات محیط اطراف منجر شد.

مجریان این مطالعه از دانشکده شیمی و مهندسی شیمی دانشگاه ساری می‌گویند مشکل سلول‌های سرطانی این است که «هیچ دو سلولی شبیه هم نیستند» و همین موضوع طراحی یک درمان مطلوب را سخت‌تر می‌کند، زیرا برخی از سلول‌ها همیشه بیش از سایرین در مقابل درمان مقاومت می‌کنند.

با این حال، همیشه ثابت شده مطالعه سلول‌های زنده با جزئیات کافی برای درک واقعی ساختارشان پس از خارج کردن آنها از محیط طبیعی، دشوار است.

به همین دلیل نمونه برداری سلول‌های زنده زیر میکروسکوپ و بررسی یک به یک محتوای چربی آنها برای محققان همیشه جذاب و هیجان انگیز بوده است.

دانشمندان همچنین از این رویکرد جدید برای مطالعه مولکول‌های چربی لیپید‌ها در چندین سلول سرطانی استفاده کردند. جالب است که محققان تفاوت‌هایی را در ویژگی‌های لیپیدی سلول‌های مختلف شناسایی کردند.

مجریان این پژوهش ادعا می‌کنند روش آنها راه را برای مطالعه سلول‌های سرطانی با جزئیاتی که قبلا دیده نشده هموار می‌کند. یک روز، ممکن است بتوان نحوه تعامل تک سلول‌های سرطانی را با سلول‌های اطرافش مشاهده کرد؛ پیشرفتی که به ارائه درمان‌های جدید و هدفمندتر منجر خواهد شد.

این شیوه فناورانه می‌تواند شناخت ارزشمندی از چگونگی پاسخ انواع سرطان به درمان‌ها ارائه داده و به پزشکان در درک تاثیر پرتو درمانی سلول‌ها کمک کند، به ویژه اینکه چگونه برخی از سلول‌های سرطانی در برابر پرتودرمانی مقاومت می‌کنند؛ مقاومتی که می‌تواند منجر به عود سرطان شود.

این یافته‌ها در مجله Analytical Chemistry منتشر شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چگونه در قطار خوابی آسوده داشته باشیم؟
  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • فناوری مشاهده درون سلول‌های سرطانی ابداع شد
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • ۶۳.۵ درصد افزایش قیمت هر کیلوگرم شقه گوسفند در یک سال
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • نصف قیمت ماشین بخر! قسطی با ۵۰ درصد پیش‌پرداخت
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com