Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، حجت الاسلام علی لقمان پور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی قم اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی اولین مرکز آموزش عالی سطح کشور است که توانست 2 واحد درسی آشنایی با دفاع مقدس را به صورت انتخابی و الزام به واحد های دانشگاهی آزاد اسلامی سراسر کشور ابلاغ کند که بسیار کار ارزشمندی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام لقمان پور با تاکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی قم تا کنون در اشاعه و ترویج ارزش‌های دفاع مقدس در بین مراکز آموزش عالی و دانشگاه‌های استان قم عملکرد موفقی داشته است افزود: اداره کل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بسیاری از دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی تفاهم نامه دارد اما دانشگاه آزاد اسلامی در اجرای دقیق مفاد تفاهم نامه منعقد شده با این اداره موفق بوده که الزام دانشجویان در انتخاب درس آشنایی با دفاع مقدس را می توان از آن جمله برشمرد.

وی همکاری دو جانبه دانشگاه و اداره کل حفظ و  نشر ارزشهای دفاع مقدس را همانند بال جهاد مقاومت و بال استادی برشمرد و گفت: مجمع حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حوزه جهاد و مقاومت و استادان دانشگاه در حوزه استادی با یکدیگر همکاری دو جانبه دارند و ترویج ارزش‌های دفاع مقدس را دنبال می کنند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم افزود: دانشگاه آزاد اسلامی قم علاوه بر ارائه 2 واحد درسی آشنایی با دفاع مقدس توانسته است با ایجاد رشته ادبیات پایداری در مقطع کارشناسی ارشد گام موثری در ترویج ارزش‌های دفاع مقدس بردارد.

وی از پذیرش دانشجو با راه اندازی مرکز علمی کاربردی در دو رشته امور فرهنگی در مقطع کاردانی و رشته روایتگری دفاع مقدس در مقطع کارشناسی که به همت اداره کل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم ایجاد شده است گفت : اداره کل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم اولین استانی است که از طریق علمی کاربردی دانشجو می پذیرد.

انتهای پیام /

حمید انصاری کد خبر: 1081408 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی استان قم دفاع مقدس آشنایی با دفاع مقدس

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی استان قم دفاع مقدس آشنایی با دفاع مقدس ترویج ارزش های دفاع مقدس نشر ارزش های دفاع مقدس دانشگاه آزاد اسلامی آشنایی با دفاع مقدس اداره کل حفظ دفاع مقدس استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۶۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم قم با دو شهید گمنام دفاع مقدس وداع می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت ایام شهادت امام صادق علیه‌السلام، دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس میهمان شهر مقدس قم خواهند بود.

مراسم وداع با این دو شهید گمنام شامگاه پنجشنبه در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برگزار می شود.

پیکرهای مطهر این دو شهید گمنام روز جمعه از ساعت ۱۶:۴۰ از میدان آل یاسین در انتهای بلوار پیامبر اعظم به سمت مسجد مقدس جمکران تشییع خواهند شد.

طی مراسم ویژه ای این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در صحن اصلی مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می‌شوند.

روز گذشته نیز دانشجویان دانشگاه قم با این دو شهید گمنام وداع کردند و سپس در حمایت از دانشجویان دانشگاه های آمریکایی و اروپایی با تجمع در مسجد این دانشگاه علیه جنایات رژیم اشغالگر قدس شعار دادند.

گفتنی است یکی از این دو شهید والامقام در عملیات کربلای پنج در سال ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسیده و دیگری در عملیات عاشورای ۲ در سال ۱۳۶۴ در چنگوله به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

کد خبر 6095157

دیگر خبرها

  • مردم قم با پیکر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس وداع می‌کنند
  • مردم قم با دو شهید گمنام دفاع مقدس وداع می کنند
  • نمایشگاه ملی قرآن کریم در کابل
  • فرهنگ ایثار و شهادت گنجی است که باید تبیین شود
  • فرهنگ ایثار و شهادت تبیین شود
  • سبک زندگی ایرانی اسلامی باید ترویج شود/لزوم معرفی دختران موفق کرد
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش آموزان
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش اموزان
  • مسئولان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را تکلیف دینی خود بدانند
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد