Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، دانشگاه تهران در اجرای سیاست‌های هدایت و حمایت از دانشجویان برتر برای ورود به دوره کارشناسی ارشد با استناد به آئین نامه‌های شورای هدایت استعداد درخشان وزارت علوم، تحقیقات وفناوری، مصوبات شورای آموزشی دانشگاه، برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ از بین دانشجویان ورودی سال ۱۳۹۶ که جزو پانزده درصد برتر دانشگاه تهران و یا دانشگاه‌های مشمول این فراخوان باشند، در تمامی رشته‌هایی که از طریق آزمون سراسری پذیرش دانشجو دارد به صورت مازاد بر ظرفیت و با رعایت کامل مقررات مربوط دانشجو می‌پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضروری است؛ متقاضیان در صورت احراز طبق شیوه نامه نسبت به ثبت نام و بارگذاری اطلاعات در سامانه جامع آموزشی دانشگاه تهران به آدرس ems۱.ut.ac.ir قسمت داوطلبان استعداد درخشان و سپس انتخاب عنوان پذیرش از تاریخ یک آذرماه ‬ لغایت ۲۰ آذرماه ‬ اقدام کنند.

داوطلبان می‌توانند در سه گرایش (مرتبط با رشته کارشناسی) از یک پردیس/دانشکده را به ترتیب اولویت درخواست بدهند.

متقاضیان سایر دانشگاه‌ها ملزم به ارائه گواهی رتبه قید شده در رشته تحصیلی (نه در گرایش) و آخرین کارنامه تحصیلی (تا پایان ترم ششم) با تأیید دانشگاه ذیربط و بارگذاری آن در سامانه ثبت نام الکترونیکی هستند.

تغییر رشته یا محل تحصیل افراد پذیرفته شده بر اساس آئین‌نامه پذیرش بدون آزمون در مقطع کارشناسی‌ارشد مجاز نیست.

بر اساس مفاد آئین نامه وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانش آموختگان کارشناسی ناپیوسته (کاردانی به کارشناسی) نمی‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

همچنین تغییر رشته یا محل تحصیل افراد پذیرفته شده بر اساس آئین‌نامه پذیرش بدون آزمون در مقطع کارشناسی ‌ارشد مجاز نیست.

اسامی پذیرفته‌شدگان اولیه پس از بررسی در موعد مقرر از طریق سایت معاونت آموزشی این دانشگاه اعلام خواهد شد و اعلام نتایج اولیه هیچ گونه حقی برای داوطلبان ایجاد نکرده و پذیرش نهایی منوط به تأیید سازمان سنجش آموزش کشور است و احراز صلاحیت عمومی و انضباطی دانشجویان ضروری است.

کد خبر 5074533 مهتاب چابوک

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه تهران پذیرش بدون آزمون استعداد درخشان ویروس کرونا دانشگاه های علوم پزشکی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی کنکور معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران آموزش پزشکی پایان نامه آموزش مجازی شورای عالی انقلاب فرهنگی دانشجویان دانشگاه آزاد آئین نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۶۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت نام‌نویسی بدون آزمون در مقطع دکتری تخصصی

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ثبت نام بدون آزمون ( ویژه استعدادهای درخشان ) مقطع دکتری تخصصی سال 1403 دانشگاه آزاد اسلامی تمدید شد .

به اطلاع متقاضیان ثبت نام بدون آزمون ویژه استعدادهای درخشان مقطع دکتری تخصصی  سال  1403 دانشگاه آزاد اسلامی می­­ رساند، ثبت نام این دوره تا ساعت 24 چهارشنبه 12 اردیبهشت تمدید شد .

داوطلبان با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به آدرس www.azmoon.org  پس از مطالعه دفترچه راهنما و در صورت داشتن شرایط ویژه استعدادهای درخشان مقطع دکتری تخصصی ابتدا نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام و سپس با ورود به سامانه نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته / محل های درخواستی اقدام نمایند.

داوطلبان لازم است پس از انتخاب رشته / محل ، کد رهگیری و نسخه چاپی ثبت نام خود را تهیه و تا زمان اعلام نتایج نزد  خود حفظ نمایند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲۷ رشته در دانشگاه اصفهان در سال جاری حذف می‌شود
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • مصاحبه پذیرفته شدگان در آزمون بهزیستی استان برگزار می شود
  • مهلت ثبت نام بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد تا ۱۲ اردیبهشت
  • تمدید مهلت نام‌نویسی بدون آزمون در مقطع دکتری تخصصی
  • اعلام نتایج آزمون ورودی جامعه الزهرا (س)
  • تناقض عجیب در پذیرش دانشجویان خارجی و کیفیت دانشگاههای ترکیه
  • اعلام نتایج بررسی اولیه پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه تهران
  • پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی