Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز (چهارشنبه) در جلسه هیئت دولت اظهار داشت: به سبب اوج گیری کرونا در کشور در آستانه مرحله جدیدی از مسئولیت پذیری‌های اجتماعی قرار گرفتیم. به همین دلیل از روز شنبه محدودیت‌های شدیدی در کشور اعمال می‌شود و شهرهایی که شرایط قرمز دارند تقریباً به حالت تعطیل در می آیند و شهرهایی که شرایط نارنجی دارند نیمه تعطیل می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جز موارد ضروری که تفصیل آن بیان شده و بیان می‌شود، افراد سر کار بیایند.

اهم صحبت‌های رئیس جمهور به نقل از مهر، فارس و ایسنا از این قرار است: 

*البته تعطیلی‌ها و محدودیت‌های شدید راه حل اصلی مشکل کرونا نیست. مشکل کرونا صرفاً از تغییر سبک زندگی به وجود می‌آید. اگر مردم سبک زندگی خودشان را با فاصله‌های فیزیکی، عدم رفت و آمدهای خانوادگی و… را انجام ندهند با تعطیلی، کرونا به همین صورت است و تغییری نمی‌کند. تعطیلی فقط اعلام هشدار شدید به جامعه است که همه به انضباط دقیق اجتماعی برگردیم و این انضباط اجتماعی می‌تواند با کرونا مقابله کند.

*۵۱ درصد ابتلاها به دلیل رفت و آمد خانوادگی است، اگر در دو هفته‌ای که تعطیل می‌شود و محدودیت‌ها باشد، به همان نسبت رفت و آمدهای خانوادگی بیشتر می‌شود این درصد ابتلاء از ۵۰ درصد به ۶۰ درصد می‌رسد.

*از شنبه ی آینده در تمام قوا اعم از دولتی و غیر دولتی جلسه بالای ۱۵ نفر نباید داشته باشیم این مصوب قرارگاه‌ ملی کرونا است و همه باید آن را رعایت کنند. 

درحال تکمیل...

۲۷۲۱۶

کد خبر 1456945

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: حسن روحانی ستاد ملی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۶۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوای خوزستان دوشنبه شب در گفت و گویی رسانه‌ای اظهار کرد: با تصمیم این کارگروه و به علت آلودگی فعالیت تمامی مدارس نوبت صبح فردا سه‌شنبه در شهرستان‌های اهواز، باوی، کارون، آبادان، خرمشهر و شادگان به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

میرشکار افزود: بر این اساس فعالیت آموزشی تمامی مدارس در این شهرستان‌ها بر روی سامانه شاد انجام می‌شود.

وی ادامه داد: فعالیت ادارات و دانشگاه‌ها بدون تأخیر و تعطیلی انجام می‌شود.

همچنین در صورت تداوم وضعیت هوایی، اطلاع رسانی در خصوص تعطیلی مدارس برای نوبت عصر هم اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 6092587

دیگر خبرها

  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • تعطیلی که به معضل مملکت بدل شد | پنجشنبه یا شنبه؛ بالاخره کدام؟
  • تعطیلی پنج‌شنبه‌ یا شنبه؛ کدام یک برای تحقق «شعار سال» سودمند است؟
  • تعطیلی پنجشنبه یا شنبه ؛ توقف در بدیهیات
  • ذاکر : از نظر شرعی، هیچ منع قانونی یا مذهبی برای تعطیلی شنبه وجود ندارد/ اتاق بازرگانی و بخش خصوصی از تعطیلی شنبه حمایت می‌کنند + فیلم
  • اصرار شنبه‌ای‌ها و مقاومت پنجشنبه‌ای‌ها
  • دیدگاه یک استاد دانشگاه درباره تعطیلی جمعه و شنبه
  • حمله روزنامه جوان به تعطیلی شنبه
  • حمله روزنامه جوان به مدافعان تعطیلی شنبه
  • حمله روزنامه جوان به تعطیلی شنبه : کم کم می خواهند شنبه را به روز اصلی تعطیل تبدیل کنند/ اینکه گفته می شود باید با دنیا هماهنگ شویم یک پیام پنهان دارد