Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار خوانسار گفت: بر اساس محدودیت‌های جدید ورود خودروهای پلاک غیر بومی به شهرستان خوانسار توسط دوربین‌های پایش تصویری ثبت و مشمول جریمه می‌شوند.

محمود مسلم زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه اکنون شهر خوانسار وضعیت نارنجی کرونا قرار دارد، اظهار کرد: با توجه به شرایط اضطراری و پیش بینی اوضاع، طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، محدودیت‌های جدیدی از روز چهارشنبه ۲۸ آبان در شهرستان خوانسار ایجاد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس محدودیت‌های جدید ورود خودروهای پلاک غیر بومی به شهرستان خوانسار توسط دوربین‌های پایش تصویری ثبت و مشمول جریمه می‌شود.

فرماندار خوانسار با بیان اینکه خوانسار جاده کمر بندی ندارد و از فردا ایست کنترل تردد خودروها در ورودی‌های شهر دایر می‌شود، گفت: ورودی خودروهای پلاک غیر بومی به شهرهای نارنجی ۵۰۰ هزار تومان و شهرهای قرمز یک میلیون تومان جریمه دارد.

مسلم زاده، تصریح کرد: رفت و آمدهای خانوادگی، استفاده نکردن از ماسک، رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، آمار بستری و مرگ ناشی از این بیماری را افزایش داده است.

کد خبر 456148

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فرماندار خوانسار ویروس کرونا محدودیت های کرونایی ممنوعیت تردد خودرو جریمه نقدی کرونا ویروس آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا پروتکل های بهداشتی محدودیت تردد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۶۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگهداری تَک پلاک جرم است | مسئولیت ارتکاب جرم با پلاک مفقودی بر عهده کیست؟ | مالک خودرو ۲۴ ساعت مهلت اعلام مفقودی دارد

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ علی محمدی رئیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور فراجا اظهار داشت: در صورت مفقود شدن یکی از پلاک‌های خودرو یا تک پلاک موتورسیکلت، مالک فقط ۲۴ ساعت وقت دارد به گزارش و تغییر و دریافت پلاک جدید اقدام کند.

وی ادامه داد: در صورت عدم گزارش مفقودی پلاک، هرگونه جرم و جنایتی که با آن انجام شود برای مالک وسیله نقلیه مسئولیت ایجاد کرده و باید پاسخگو باشد.

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور فراجا خودروهای تک پلاک را فاقد اجازه تردد دانست و افزود: در صورت رویت چنین مواردی پلیس موظف به توقیف خودرو است و علاوه بر جریمه نقدی خودرو به پارکینگ منتقل می‌شود.

شماره گذاری خودروهای لوکس

سرهنگ محمدی همچنین درباره شماره‌گذاری خودروهای لوکس گفت: برای خودروهای لوکس تعریف مشخصی تبیین شده است که شامل شماره‌گذاری به‌خصوص پلاک ملی نخواهند شد.

به گفته وی، البته برخی از خودروهای لوکس در مناطق آزاد تجاری و اقتصادی قابل تردد با پلاک منطقه هستند اما هیچ‌گاه پلاک ملی نخواهند شد.

تمدید سالانه و چند بار در سال خودروهای گذر موقت

رئیس مرکز شماره‌گذاری راهور همچنین درباره ادعای برخی فروشندگان خودرو مبنی بر تمدید سالانه خودروهای گذر موقت گفت: مردم فریب چنین ادعایی را نخورند زیرا هیچ مجوز یک‌ساله یا به صورت تمام‌وقت برای تردد خودروهای گذر موقت در مناطق غیرتجاری وجود ندارد.

سرهنگ محمدی حتی تمدید چند بار در سال پلاک گذر موقت را نیز شایعه عنوان کرد و افزود: مدت تردد این خودروها با پلاک گذر موقت محدود بوده و باید به مناطق آزاد تجاری بازگردند.

کد خبر 848880 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر مهم تعويض پلاك پليس راهور

دیگر خبرها

  • این خودروها پلاک ملی نمی‌ گیرند
  • تپش دانش بومی در قلب خودروی ایرانی
  • نگهداری تَک پلاک جرم است | مسئولیت ارتکاب جرم با پلاک مفقودی بر عهده کیست؟ | مالک خودرو ۲۴ ساعت مهلت اعلام مفقودی دارد
  • نگهداری تَک پلاک جرم محسوب می‌شود
  • نگهداری تَک پلاک جرم محسوب می‌شود/اعمال قانون و اعزام به پارکینگ
  • رفع مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی
  • حل مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی به ایران
  • شرایط جدید ورود وسایل نقلیه اتباع خارجی به ایران
  • مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی رفع شد
  • حل مشکل تردد و ورود موقت وسایل نقلیه گردشگران خارجی به ایران