Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی از اعمال شدید محدودیت‌های ترافیکی کرونا از صبح شنبه در استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سرهنگ علیرضا عباسی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ممنوعیت‌های تردد در استان در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا اعمال و تشدید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: از صبح شنبه خودروهای دارای پلاک بومی حق خروج از شهر و خودروهای دارای پلاک غیربومی حق ورود به شهرهای استان را نخواهند داشت.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی ادامه داد: با هماهنگی مبادی ذیربط تمام دوربین‌های درون و برون شهری برای اجرای این طرح به روزرسانی و آماده شده و می‌توان گفت تفاوت شاخص اجرای این طرح در خراسان جنوبی نسبت به محدودیت‌های قبلی استفاده حداکثری از ظرفیت دوربین‌ها برای کنترل ترددهاست.

جزئیات محدودیت‌های عبور و مرور در اراک / محدودیت‌های کرونایی عبور و مرور از فردا اجرا می‌شودگلایه کسبه گرگان از محدودیت‌های کرونایی/جواب چک‌های برگشتی ما را چه کسی می‌دهد؟خوزستان| کسبه بهبهان هنوز با محدودیت‌های کرونایی کنار نیامده‌اند/ اجاره‌نشینی 70درصد شاغلان اصناف شهرستان

عباسی با اشاره به ممنوعیت تردد از ساعت 21 تا 4 صبح در سطح معابر شهری ادامه داد: هم استانی‌ها باید طوری برنامه‌ریزی کنند که کارهای ضروری خود از جمله تهیه مایحتاج را قبل از ساعت 21 انجام دهند چرا که تردد وسایل نقلیه بعد از ساعت اعلامی شامل جریمه خواهد شد.

وی با بیان اینکه پلیس صرفا به دنبال اعمال قانون رانندگان در این طرح نیست افزود: علیرغم میل باطنی آن تعداد محدود از رانندگانی که در این محدودیت‌ها تخلف نمایند توسط عوامل پلیس و همچنین از طریق دوربین‌های شهری و جاده‌ای جریمه خواهند شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: تمام تفرجگاه‌ها نیز در این دوره شامل محدودیت ترافیکی می‌شوند و تردد به این مکان‌ها ممنوع و شامل جریمه خواهد بود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی تأکید کرد: تمام این اقدامات و محدودیت‌ها برای حفظ سلامتی شهروندان و قطع زنجیره انتقال ویروس منحوس کرونا است و انتظار می‌رود در محدودیت‌های جدید نیز شاهد همکاری مردم استان باشیم.

انتهای پیام/ 252/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خراسان جنوبی محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۶۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن خراسان جنوبی

به گزارش قدس آنلاین، سمیه لطفی، اظهار داشت: با ادامه فعالیت توده هوای ناپایدار در جو استان تا فرداشب گاهی وزش باد شدید، وقوع رگبار و رعد برق و با توجه به ماهیت بارش‌ها در این فصل و حجم آن‌ها همچنان وقوع رواناب و آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها به ویژه در شهرستان‌های زیرکوه، خوسف، بیرجند و برخی نقاط طبس و سرایان قابل پیش‌بینی است.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی، افزود: خسارت‌های قنوات و تاسیسات زیربنایی نیز بر اثر بارش‌ها محتمل است و برای مناطق مستعد بارش تگرگ برخورد صاعقه پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: روند کاهشی دمای هوا تا صبح فردا ادامه دارد و در مناطق مرتفع و جاده‌های کوهستانی تشکیل مه باعث کاهش دید افقی می‌شود.

لطفی بیان کرد: پرهیر از سفرهای غیر ضروری، احتیاط در تردد، خودداری از اسکان و چرای دام، خودداری از تردد عشایر در بستر و حاشیه رودخانه، پرهیز از صعود و مناطق مرتفع از جمله توصیه‌های هواشناسی است. 

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن خراسان جنوبی
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن برخی مناطق خراسان جنوبی
  • انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • سیلاب بعضی از محور‌های خراسان جنوبی را مسدود کرد
  • انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی در خراسان جنوبی
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • ‌مسیرهای خراسان جنوبی لغزنده است