Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-07@22:53:24 GMT

مدیر مسئول سایت و کانال انتخاب مجرم شناخته شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۱۶۸۷۹

مدیر مسئول سایت و کانال انتخاب مجرم شناخته شد

سخنگوی هیئت منصفه دادگاه مطبوعات گفت: مدیر مسئول سایت و کانال انتخاب مجرم به اتهام نشر اکاذیب قصد تشویش اذهان عمومی مجرم شناخته شد.

به گزارش شریان نیوز،از هیات منصفه دادگاه مطبوعات، احمد مومنی راد سخنگوی هیئت منصفه دادگاه مطبوعات اظهار داشت: روز یکشنبه ۲۵ آبان سال جاری در شعبه ۶ دادگاه کیفری یک استان تهران یک پرونده به ریاست قاضی شقاقی رسیدگی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: متهم این پرونده مدیر مسئول سایت و کانال انتخاب به اتهام نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی بود که هیات منصفه در اتهام یاد شده متهم  را با اکثریت آراء مجرم دانست همچنین هیات منصفه با اکثریت آراء متهم را مستحق تخفیف ندانست.  
              
به گزارش ایرنا، ۲۵ شهریور ماه مومنی راد درباره پرونده مربوط به مدیر مسئول سایت انتخاب به اتهام نشر اکاذیب به قصد تشویق اذهان عمومی گفت: این پرونده به دلیل عدم ابلاغ رسمی به متهم به پیشنهاد رئیس دادگاه رسیدگی نشد و مقرر شد تا جلسه دادگاه تجدید شود و پس از اطلاع و ابلاغ رسمی به متهم ایشان بتوانند از خود دفاع کنند بنابراین رسیدگی به پرونده به آینده موکول شد.

منبع: شریان

کلیدواژه: مدیر مسئول سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۶۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال لایحه پرسپولیس در پرونده یورگن لوکادیا برای CAS

مدیر امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس لایحه خود در ارتباط با پرونده بازیکن هلندی پیشینش را برای دادگاه داوری ورزش ارسال کرد.

طرفداری | امیرعلی حسینی از پرونده لوکادیا می گوید. 

امیرعلی حسینی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت:

همان‌طور که پیش از این اعلام شد، با توجه به پیروزی باشگاه پرسپولیس در طرح دعوا علیه یورگن لوکادیا در فیفا، این بازیکن نسبت به طرح موضوع در CAS اقدام کرد. بعد از نامه‌نگاری‌هایی که انجام شد، در نهایت با اعلام دادگاه، بررسی این پرونده توسط یک قاضی خواهد بود.

وی ادامه داد:

CAS چندی پیش لایحه ارایه شده توسط لوکادیا را برای ما ارسال کرد که بر این اساس در روزهای گذشته، لایحه‌ای که با اسناد و مدارک بالغ بر 115 صفحه بود تنظیم و در موعد مقرر ارسال شده است.

دادگاه بین‌المللی داوری ورزش نیز ساعاتی بعد از اقدام باشگاه، وصول لایحه را تایید کرد.

مدیر امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس، در ارتباط با آخرین وضعیت صدور مجوز حرفه‌ای توضیح داد:

ما قبل از این نسبت به تهیه و بارگذاری مدارک و مستندات اقدام کرده بودیم. آخرین مورد همان بحث مالکیتی بود که با تشریک مساعی وزارت‌خانه‌ها و سازمان‌های ذیربط انجام شد و بلافاصله اقدامات برای تهیه و تنظیم مدارک و ترجمه آنها را صورت دادیم. بارگذاری این موارد نیز در موعد زمانی اعلام شده و فرصت‌هایی که فدراسیون فوتبال از کنفدراسیون اخذ کرد، در سامانه صدور مجوز بارگذاری شده است که منتظر بررسی آنها و اعلام نظر هستیم. برای پیگیری این امور حتی در روزهای تعطیل، بخش‌های درگیر در باشگاه و فدراسیون در حال انجام وظایف هستند.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • ارسال لایحه پرسپولیس در پرونده یورگن لوکادیا برای CAS
  • افتتاح دادگاه عمومی بخش برزک در جهت تسهیل‌گری مشکلات قضایی مردم
  • اتهام مدیران «مأمن سیاسی» و «نگرش امروز» نشر اکاذیب بود
  • تشکیل ۱۳ پرونده قضایی برای مروجین اکاذیب در فضای مجازی کرمان
  • جزئیات تازه از دادگاه پسران معاون اول سابق قوه قضائیه | سهم‌ ۱۴۰ میلیارد تومانی در پرونده ۹۰۰ میلیاردی در قیطریه | قاضی از متهمان خواست فحاشی نکنند!
  • جزئیات جدید از دادگاه پسر معاون اول سابق قوه قضائیه که اعترافات خود را پس گرفته بود
  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • محکومیت پزشک جراح برای دریافت اضافه بها
  • شرایط صدور دستور موقت
  • وزیر کشور: مسئول رسیدگی به پرونده کشتی پرتغالی توقیف شده قوه قضاییه است