Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@12:00:27 GMT

انتخابات خانه مطبوعات کردستان لغو شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۱۶۹۵۷

انتخابات خانه مطبوعات کردستان لغو شد

عیسی فلاحی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اوایل آبان ماه جاری فراخوان برگزاری انتخابات هیأت مدیره دور هشتم خانه مطبوعات کردستان در رسانه‌ها منتشر شد و روند اعلام نامزدی در سامانه رسمی خانه مطبوعات کشور آغاز شد.

وی افزود: پس از تعریف انتخابات هیأت مدیره خانه مطبوعات کردستان و چند استان دیگر در سامانه کشوری در زمان تعیین شده برای اعلام و انصراف از نامزدی تنها هشت نفر در نهایت باقی ماندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلاحی اعلام کرد: به دلیل به حد نصاب نرسیدن نامزدهای انتخابات برای رسته‌های مختلف هیأت مدیره امروز انتخابات خانه مطبوعات کردستان برگزار نخواهد شد و به زمان دیگری موکول شد.

رئیس اداره امور فرهنگی، مطبوعات و رسانه‌های کردستان اظهار کرد: چند استان دیگر نیز با همین مشکل مواجه شده و پس از انتشار مجدد فراخوان شاهد برگزاری انتخابات در روزهای آتی خواهند بود.

کد خبر 5074519

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات خانه مطبوعات خانه مطبوعات اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي كردستان ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه گرگان شهرکرد محدودیت های کرونایی بوشهر شهرستان کرج کتاب و کتابخوانی ستاد ملی مقابله با کرونا بارش باران هفته بسیج خانه مطبوعات کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۶۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رصد مطبوعات و خبرگزاری‌های فارس، ۴ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مهم‌ترین مطالبی که مطبوعات و خبرگزاری‌های استان فارس، امروز چهارم اردیبهشت در رسانه‌های خود مطرح کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • از «غلامحسین رضوانی» چه می‌دانیم
  • بُرد ارزشمند تیم پاریزه ر کردستان در خانه
  • رصد مطبوعات و خبرگزاری‌های فارس، ۶ اردیبهشت
  • جسد بانوی غرق شده در رودخانه بشار پس از شش ساعت تلاش پیدا شد
  • قدردانی از مقام شامخ شهید حسن طهرانی مقدم
  • روز خوش استقلال و پرسپولیس
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • تعداد عوامل اجرائی دور دوم انتخابات در حوزه ورامین کاهش می یابد
  • رصد مطبوعات و خبرگزاری‌های فارس، ۴ اردیبهشت