Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ مسئول گروه‌ جهادی "راه خدا" دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: یک مرکز خدمات‌رسانی عام‌المنفعه از سوی این گروه در کوی سیاحی اهواز با هدف ارائه خدمات دندانپزشکی و بهداشتی ـ اجتماعی راه‌اندازی می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، نشست جهادگران دانشگاه علوم پزشکی اهواز صبح امروز با هدف بررسی برای برگزاری اردوهای جهادی و کاروان‌های سلامت گروه در شرایط همه‌گیری کرونا و همچنین ارزیابی فعالیت‌های گروه در زمینه مقابله با ویروس کرونا و حمایت از اقشار آسیب پذیر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید محمد محمدی، مسئول گروه جهادی "راه خدا" دانشگاه علوم پزشکی اهواز در این اظهار داشت: یک مرکز خدمات‌رسانی عام‌المنفعه از سوی گروه جهادی راه خدا در یکی از مناطق حاشیه‌ای شهرستان اهواز احداث می‌شود.

وی اظهار داشت: این مرکز با هدف ارتقای سلامت و ارائه خدمات جهادی در کوی سیاحی اهواز راه اندازی می‌شود؛ زمین این مرکز خیریه از سوی یکی از خیرین اهدا شده است.

محمدی بیان داشت: اولویت اصلی این مرکز با توجه به نیاز مردم منطقه ارائه خدمات دندانپزشکی است. خدمات پزشکی، بهداشتی و اجتماعی نیز در این مرکز پیش‌بینی شده است.

وی افزود: این مرکز به شکل خیریه و عام‌المنفعه است. افراد مستضعف و زیرمجموعه نهادهای حمایتی در این مرکز براساس دستورالعمل‌های این نهاد زیرپوشش درمانی قرار می‌گیرند.

دست‌های خالی اما پر توان گروه‌های جهادی؛ 13 واحد مسکونی برای محرومین چهارمحال و بختیاری احداث شدرئیس بسیج سازندگی: در عرصه محرومیت‌زدایی فعالانه حضور داریم / کار جهادی را از "حاشیه" به "ماموریت" تبدیل کردیم‌بسیج پای ثابت مبارزه با کرونا در اردبیل؛ یک هزار و 200 گروه جهادی نقش‌آفرینی کردند

وی با اشاره به انتصاب مدیراجرایی پروژه مرکز خدمات‌رسانی عام‌المنفعه بیان داشت: امور اداری، فنی و مهندسی، جذب‌ مشارکت‌ها، روابط عمومی و اطلاع‌رسانی و غیره در قالب تشکیل کمیته‌های تخصصی به‌زودی سازماندهی و عملیاتی می‌شود.

مسئول گروه‌ جهادی راه خدا دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: به‌دلیل شرایط کنونی همه‌گیری ویروس کرونا و لزوم رعایت ضوابط مربوط به تجمعات، نشست‌های گروه‌های جهادی به شکل محدود و مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/341/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی اهواز عام المنفعه راه خدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۶۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان اهوازی در حمایت از دانشجویان آمریکایی

دانشجویان اهوازی در محکومیت تعرض به اساتید و دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین تجمع کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، امروز جمعی از دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ های اهواز، در تجمعی دانشگاهی از خیزش سراسری دانشگاه‌های آمریکا علیه رژیم صهیونیستی حمایت کردند.

این تجمع در راستای حمایت از دانشجویان و اساتید آمریکایی معترض به اقدامات صهیونیستی جلوی درب اصلی دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد.

دانشگاهیان در این تجمع با سر دادن شعارهایی، تعرض به اساتید و دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین و معترض به صهیونیست‌ را محکوم کردند.

انتهای پیام/735/.

دیگر خبرها

  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • تجمع دانشجویان اهوازی در حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • «پزشکی» دانشگاه آزاد اهواز به ترم مهرماه می‌رسد؟
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • ارائه ۱۰ میلیارد تومان خدمات از سوی کمیته امداد در سال گذشته
  • اورژانس بانوان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا