Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@12:20:31 GMT

۱۵ هزار بسته معیشتی در بروجرد توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۱۷۱۰۹

۱۵ هزار بسته معیشتی در بروجرد توزیع شد

سرهنگ احمد حسنوند روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران که به مناسبت هفته بسیج در ستاد فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج برگزار شد، افزود: کمک های مومنانه در ۶ مرحله توسط پایگاه های بسیج بین جامعه هدف که شامل افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی نبوده و در اثر شیوع کرونا آسیب دیده اند، توزیع شد.

وی اظهار داشت: بسیجیان شهرستان در قالب ۲ تیم ۱۶ نفره به شهروندانی که ماسک استفاده نمی کنند تذکر لسانی داده و بین آنان ماسک رایگان توزیع می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست ناحیه مقاومت بسیج بروجرد بیان کرد: بسیجیان پایگاه های مقاومت بسیج نیز در محلات مختلف کار ضدعفونی اماکن را به صورت شبانه انجام می دهند تا از شیوع بیشتر ویروس کرونا جلوگیری شود.

سرهنگ حسنوند اضافه کرد: بسیجیانی که در کارهای پزشکی و درمانی تخصص و مهارت دارند، به کمک کادر درمان شتافته و در کنار کادر درمان به بیماران کرونایی در بیمارستان ها خدمات ارائه می دهند.

وی ادامه داد: برخی از بسیجیان نیز با حضور در بیمارستان ها کارهای خدماتی و مراقبتی از بیماران کرونایی را برعهده گرفته اند تا با این روش به کادر درمان خدمت کنند.

سرپرست ناحیه مقاومت بسیج بروجرد یادآور شد: بسیج ابتکار بی بدیل امام خمینی(ره) بود که مبتنی بر اندیشه های ناب اسلام و انقلاب شکل گرفت و امروز بسیج بزرگترین شبکه مردمی و نظامی و اجتماعی و فرهنگی در جهان است.
سرهنگ حسنوند تاکید کرد: بسیج از دل مردم به وجود آمده است در ۱۳ آبان ماه ۵۸ که لانه جاسوسی آمریکا تسخیر شد آمریکا بارها ملت ایران را تهدید کرد و حضرت امام(ره) در پنج آذر ۵۸ تشکیل بسیج را اعلام زیرا فلسفه بسبج تبدیل تهدیدها به فرصت ها بود.
وی اظهار داشت: نیروی مقاومت بسیج در مقابل همه تهدیدات دشمنان ایستاده و در همه صحنه های انقلاب حضور داشت و مقاومت در برابر نظام سلطه باعث دوام انقلاب شده است.
وی بیان کرد: بسیج در مسیر مقاومت و الهی در حرکت است و چون در مسیر خدمت به ملت است همواره پیروزی را در پیش دارد، کارنامه بسیج در دوران دفاع مقدس به خوبی می درخشد و برگ زرین دفاع مقدس حضور بسیجیان است.
وی با اشاره به اینکه بسیج امروز در جنگ نرم و مقابله با تهدیدات دشمنان حضور پر رنگ دارد، گفت: بسیج در محلات و مساجد با تشکیل حلقه های صالحین به تربیت دینی و اسلامی نوجوانان پرداخته است.
سرپرست ناحیه مقاومت بسیج بروجرد با اشاره به برنامه هفته بسیج افزود: محوریت برنامه های بسیج در مناطق محروم و خدمات رسانی به این قشر است، قرارگاه محرومیت زدایی توسط بسیج با همکاری فرمانداری و دیگر ادارات تشکیل شده و در ۲ ماه گذشته چهار منزل مسکونی محرمان را بازسازی کرده است.
سرهنگ حسنوند با اشاره به اینکه برنامه های هفته بسیج با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود، افزود: خدمات پزشکی رایگان به مناطق محروم، برگزاری هفت یادواره شهدا، برگزاری ۱۶ نشست بصیرتی با رعایت پروتکل های بهداشتی، افتتاح منزل محرومان، غباروربی گلزار شهدا، توزیع کمک های مومنانه، دیدار با خانواده شهدا، اجرای میز خدمت در محلات، برپایی نمایشگاههای فرهنگی، پخش کلیپ های مختلف با موضوع بسیج در فضای مجازی از مهمترین برنامه هفته بسیج است.
وی اظهار داشت: اجرای طرح سردار شهید قاسم سلیمانی و هر پایگاه مقاومت یک خدمت به محلات در هفته بسیج اجرا خواهد شد به این صورت که پایگاه مقاومت هر محله یک مشکل محل خود را شناسایی و رفع خواهد کرد.
به گزارش ایرنا، از ۳۰ آبان تا ۶ آذرماه در تقویم ایران اسلامی به عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است.

برچسب‌ها بروجرد لرستان سازمان بسیج مستضعفان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجرد لرستان سازمان بسیج مستضعفان بروجرد لرستان سازمان بسیج مستضعفان اخبار کنکور ناحیه مقاومت بسیج هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۷۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است

ایسنا/فارس جانشین فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه امروز ایران به عنوان یک قدرت برتر در دنیا و منطقه شناخته شده است، این قدرت را برگرفته از اراده امامین انقلاب و روحیه بسیجی و استکبار ستیزی و مقاومت مردم ایران دانست.

جلسه بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز امروز، ۸ اردیبهشت با حضور سرتیپ هاشم جمالی جانشین فرمانده سپاه فجر فارس، شهرام قاسمی رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر فارس، آرش فرج‌زاده قائم‌مقام شهردار و فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز، سعید جعفری فرمانده گردان بیت‌المقدس شهرداری شیراز و فرماندهان ادارات و سازمان‌های شهرداری شیراز برگزار شد.

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه این هم‌افزایی بین مدیریت شهری و سپاه در طول ادوار شهرداری بی‌نظیر است، اظهار امیدواری کرد: این هم‌افزایی موجب خدمات بهتر به مردم شیراز شود.

سرتیپ هاشم جمالی در ادامه به روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: امام خمینی(ره) بنیان‌گذار انقلاب اسلامی همواره بر  اصول «نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی» و صدور انقلاب اسلامی تأکید می‌کرد.

وی بیان کرد: امروز ایران به‌عنوان یک قدرت برتر در دنیا و منطقه شناخته‌شده است که این قدرت برگرفته از اراده امامین انقلاب اسلامی و روحیه بسیجی و استکبارستیزی و مقاومت مردم ایران اسلامی است.

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس همچنین با تصریح بر تقویت محور مقاومت بیان کرد: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، مصداق واقعی و تمام یک مجاهد مخلص فی سبیل‌الله بود که تمام وجودش را وقف اسلام، ولایت و مردم کرد.

جمالی بیان کرد: شهید سلیمانی به‌عنوان مالک اشتر انقلاب اسلامی نقش بزرگی برای بقای دین ایفا و زمینه بسترساز ظهور بود.

رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر فارس در این جلسه از سلسله برنامه‌های شهرداری شیراز در راستای تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران و همچنین یادواره‌های شهدا قدردانی و بر محوریت برنامه‌های امسال بسیج شهرداری شیراز در راستای برگزاری دومین کنگره بزرگ امیران، سرداران و ۱۵ هزار  شهید فارس تأکید کرد.

شهرام قاسمی همچنین ارتقای سلامت اداری را یکی از برنامه‌های محوری بسیج دانست و به برنامه‌ریزی این موضوع و همچنین برگزاری میزهای خدمت تخصصی تقدیر و بر تداوم آن تأکید کرد.

قائم‌مقام شهردار و فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز نیز از ترسیم اتفاقات خوبی که قوای مسلح و به‌ویژه سپاه پاسداران برای مردم کشورمان خلق کردند، قدردانی و سپاه پاسداران را مایه افتخار دانست.

آرش فرج‌زاده تصریح کرد: عملیات غرورآمیز وعده صادق را نشان از ایمان و اقتدار و تحقق وعده صادق سپاه دانست.

وی همچنین با توجه به اقتدار امنیتی و نظامی جمهوری اسلامی،  به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و نام‌گذاری شعار سال مبنی برجهش تولید با مشارکت مردم بر تقویت حوزه اقتصاد تأکید کرد.

فرج‌زاده همچنین با اشاره به برگزاری دومین کنگره امیران، سرداران و ۱۵ هزار شهید فارس بر تمرکز برنامه‌های امسال بسیج شهرداری شیراز در این محور اشاره کرد.

پیشبرد هیئت اندیشه‌ورز در چارچوب شعار سال و اردوی راهیان پیشرفت در راستای جهاد امیدآفرینی از دیگر مواردی بود که فرج‌زاده به آن اشاره کرد.

پایش سلامت کارگران شهرداری در حوزه پسماند و فضای سبز شهرداری، بسته‌های معیشتی آموزش عفاف حجاب، کاشت ۱۵ هزار درخت و ایجاد بوستان شهدا از دیگر مواردی بود که فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز به آن پرداخت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • اعزام بسیجیان لرستانی به اردوهای راهیان نور
  • ۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • جاده کرج ـ چالوس بسته شد
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است