Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهزاد رسولی زاده روز چهارشنبه به  خبرنگاران گفت : متقاضیان می بایست با مراجعه به  سامانه www.tem.murd.ir مدارک خود را  تا ۳۰ آبان ماه جاری بارگذاری کنند.

وی ادامه داد: همچنین این افراد  با در دست داشتن اصل مدارک به بنیاد مسکن شهرستان کرج به نشانی کرج - چهارر اه دانشکده بعد از دانشکده کشاورزی مراجعه نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رسولی زاده  گفت: عدم مراجعه به سایت و تکمیل پرونده و حضور در بنیاد مسکن کرج به منزله انصراف تلقی شده و متقاضی جدیدی جایگزین می شود.

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مجری طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای کم جمعیت کشور است .

شهرستان ۳۵ هزار نفری اشتهارد در ۷۰ کیلومتری جنوب غربی کرج مرکز استان البرز قرار دارد، این شهرستان به واسطه استقرار ۲ شهرک بزرگ صنعتی دارای جمعیت کارگری بوده که تامین مسکن برای کارگران صنایع در اشتهارد از اهمیت بالایی برخوردار است.

بیش از ۲ هزار و۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی در شهرک های صنعتی اشتهارد و کوثر شهرستان اشتهارد فعال است که در این صنایع بیش از ۲۶ هزار نفر مشغلول به کار هستند. 

طرح اقدام ملی مسکن با هدف تامین مسکن کارگران و سایر قشرهای مردم در شهرستان اشتهارد پس از تکمیل پرونده متقاضیان اجرایی می شود.

اکنون تعداد زیادی از کارگران شهرک های صنعتی شهرستان اشتهارد به دلیل نبود مسکن دراین منطقه بین اشتهارد و شهرستان های دیگر استان البرز و شهرستان بوئین زهرا استان قزوین رفت وآمد می کنند که با مخاطرات و هزینه های زیادی برای آنان همراه است.

همچنین مشکل مسکن در شهرستان اشتهارد سبب شده تا بخشی از واحدهای تولیدی و صنعتی این شهرستان با کمبود نیروی انسانی مواجه شوند که طبق گزارش رسمی استانداری البرز، این صنایع نیازمند جذب بیش از پنج هزار نفر نیروی کار هستند.  

قرار است بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به تعداد متقاضیان ثبت نام شده ، واحد مسکونی در این شهرستان احداث کند هر چند که تاکنون شمار ثبت نامی ها اعلام نشده است. 

برچسب‌ها مسکن استان البرز اشتهارد پروندهٔ خبری بازار مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مسکن استان البرز اشتهارد مسکن استان البرز اشتهارد اخبار کنکور شهرستان اشتهارد بنیاد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۷۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند اجرای نهضت ملی مسکن شهر بوشهر تسریع شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد هادی رستمیان بعد از ظهر یکشنبه در بازدید از روند آماده سازی اراضی در سایت‌های نهضت ملی مسکن شهر بوشهر به همراه مدیر کل راه و شهرسازی و مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، ضمن تأکید بر تسریع در روند آماده سازی و رعایت ضوابط فنی در اجرای زیرسازی معابر گفت: سرعت بخشیدن در واگذاری قراردادها به متقاضیان و الزام بر رعایت فرصت زمانی مشخص جهت اخذ پروانه ساخت و احداث بنا در موعد مقرر ضروری است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر تصریح کرد: بر این اساس متقاضیان از زمان دریافت قرارداد واگذاری، سه ماه جهت اخذ مجوز ساخت فرصت خواهند داشت.

در این بازدید که با حضور مدیر عامل آبفای استان نیز همراه بود روند اجرای آبرسانی به پروژه‌های نهضت ملی مسکن نیز مورد پیگیری و تأکید قرار گرفت.

کد خبر 6091472

دیگر خبرها

  • تقویت و تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن اولویت مدیران شهرستانی باشد
  • ساخت ۸۵۰۰ واحد مسکن در شهرستان‌های سراوان و گلشن
  • تکمیل زیرساخت‌های شهرک دارویی بیضا شتاب می‌گیرد
  • تامین زمین برای ساخت هشت هزار و ۵۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان های سراوان و گلشن
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند/ آورده ۷۰۰ میلیونی متقاضیان
  • روند اجرای نهضت ملی مسکن شهر بوشهر تسریع شود
  • تایید نهایی بیش از ۵۸ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن
  • خبر خوش برای متقاضیان مسکن ملی + جزییات
  • استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد
  • ۴۵ هزار هکتار زمین برای متقاضیان مسکن ملی تأمین شد