Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، «حسن محمدیاری» نماینده تالش در جلسه علنی امروز- چهارشنبه- در نطق میان دستور خود با اشاره به سخنان رهبر انقلاب خطاب به نمایندگان گفت: رهبر انقلاب فرمودند روابط با دولتمردان باید با شرع و قانون منطبق باشد.  تحقیق و تفحص حق شماست، اما توهین حرام شرعی است. گاهی حرف طرف مقابل را قبول ندارید، لیکن مخالفت خود را با حوصله بیان کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون دشمن نیروی خوی رامتمرکز کرده است لازم است اتحاد  و وحدت داخلی را توسعه بخشیم.

نماینده تالش اظهار داشت: اینجانب به عنوان نماینده مردم اولویت خود را در تعامل با  دولت قرار داده ام و انتظار داریم مسوولان دولتی در سال آخر  خدمت خود، به مسئولیتشان اهتمام ویژه داشته باشند.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با تشکر از  اقدامات رییس قوه قضاییه در مبارزه با فساد گفت: از رییس قوه قضاییه انتظار دارم ضمن حمایت از پروژه های ملی، نظارت خویش را بر متولیان شورای حفظ حقوق بیت المال در حوزه منابع طبیعی به منظور جلوگیری از اهمال سلیقه های شخصی تقویت نمایند.

نماینده تالش به مشکلات حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به اینکه مدت زیادی از وقوع سیل در شهرستان تالش میگذرد، امامسوولان علیرغم تحقیقات میدانی برای جبران خسارت اقدامی خاصی نکرده اند که موجب نارضایتی مردم شده است.

برچسب‌ها مجلس یازدهم تالش قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس یازدهم تالش قوه قضاییه مجلس یازدهم تالش قوه قضاییه اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۷۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور ۲۰ اردیبهشت به قم سفر می‌کند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سیدمحمد آقامیری، استاندار قم امروز در جلسه شورای اداری استان با اشاره به سفر رئیس جمهور به قم در روز بیستم اردیبهشت جاری، گفت: در قالب سفر دوم رییس جمهور با تصویب مصوبات متعدد تلاش خواهیم کرد تا بخشی از کمبود اعتبارات موجود را برطرف کنیم.

وی با تاکید بر اینکه پیگیری مصوبات سفر دور نخست طی سفر دوم ریاست‌جمهوری دنبال خواهد شد، افزود: ۶۴ درصد مصوبات سفر دور اول رییس جمهور اجرایی شده و ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان از مجموع چهارهزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبارات سفر دور اول جذب شده‌است.

استاندار قم ادامه داد: اولویت سفر دوم رییس جمهور به استان‌ها، تصویب اعتبارات جدید برای تکمیل مصوبات و طرح‌های نیمه‌تمام دور نخست سفرهاست و در خصوص تعیین اولویت و پروژه‌ها نیز استان‌ها اختیارت چندانی ندارند.

وی افزود: تکمیل و بهره‌برداری از مونوریل و فرودگاه ۲ طرح اولویت‌دار دولت سیزدهم در استان قم است و با اقدامات انجام شده هم اینک مشکل حقوقی فرودگاه و تامین برق مونوریل قم، حل شده‌است.

آقامیری با اشاره به نظارت بر ادارات دولتی تصریح کرد: یک تیم ۳۰ نفره با هماهنگی استانداری به‌صورت مرتب و نامحسوس عملکرد ادارات و مدیران را رصد و پایش می‌کنند و نقاط ضعف و کم‌کاری را گزارش می‌دهند.

وی با اشاره به نزدیکی به فصل گرم سال، اضافه کرد: با دستگاه‌هایی که در موضوع مصرف انرژی عملکرد درستی نداشته باشند، برخورد خواهیم کرد.

آقامیری همچنین گفت: فساد خط قرمز مجموعه مدیریت استان است و هیچگونه مماشاتی با انواع فساد اداری، مالی و ... نکرده و برخورد قاطعانه می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • بازگشت سنت اعتراض‌ به دانشگاه‌های آمریکا | دانشجویان: تعامل با رژیم اشغالگر متوقف شود / سرکوب می‌کنید؟ مقاومت می‌کنیم
  • آخرین وضعیت تقسیم استان‌های کرمان و تهران از زبان معاون پارلمانی رییس جمهور
  • جدیدترین اظهارات معاون پارلمانی رییس جمهور در خصوص تقسیم استان‌های کرمان و تهران
  • روایتگری جزء اولویت‌های مسئولان باشد
  • رئیس‌جمهور ۲۰ اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • معاون پارلمانی رئیسی: از مجلس آینده انتظار داریم همکاری خوبی با دولت داشته باشد؛ البته ما از مجلس فعلی هم راضی هستیم
  • سخنگوی دولت: اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است
  • اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم