Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای شهر اصفهان گفت: صدور شناسنامه ایرانی برای فرزندان مادرایرانی مزدوج با اتباع خارجی تأثیرات مثبت اجتماعی درپی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فریده روشن در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"اینگونه که مطلع گشتم اولین شناسنامه ایرانی برای فرزندان مادرایرانی مزدوج با اتباع خارجی صادر و تحویل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشحالم از اینکه فرزندان حاصل ازدواج مادران ایرانی با اتباع خارجی، شناسنامه ایرانی دریافت می‌کنند.

همانطور که در تذکرات گفته بودم، این کار تأثیرات مثبت اجتماعی درپی خواهد داشت. امیدوارم در آینده نزدیک فرد بدون هویت در جامعه نداشته باشیم.

قطعاً امکان بهره‌مندی این کودکان از امکانات آموزشی و رفاهی می‌تواند از آسیب‌های اجتماعی که بر سر راه این کودکان قرار دارد، بکاهد. "

کد خبر 456208

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شناسنامه اتباع خارجي ازدواج مادران ایرانی با پدران خارجی آسيب اجتماعي فريده روشن شورای شهر اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۷۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجرین پیامک سامانه «سهما» را جدی بگیرند

سازمان ملی مهاجرت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد مهاجرین پیامک سامانه سهما را جدی گرفته و در اسرع وقت مواد درخواستی این پیامک را تکمیل و ارسال کنند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، روابط عمومی سازمان ملی مهاجرت در اطلاعیه‌ای درباره پیامک ارسالی از سامانه سهما به شماره اتباع خارجی از آنها خواست تا این پیامک را جدی بگیرند.

در این اطلاعیه آمده است: پیامکی با مضمون ذیل برای اتباع و مهاجرین خارجی مجاز در کشور جهت استعلام حضور یا عدم حضور توسط سامانه سهما ارسال شده است. از مخاطبان درخواست می‌شود در اسرع وقت موارد درخواستی داخل پیامک را تکمیل و ارسال نمایند.

در این اطلاعیه آمده است: «تبعه گرامی با شناسه یکتا...... برای صدور کارت هوشمند باید پس از ثبت‌نام و ورود به سامانه سهما به آدرس www.irmigrationorg.ir حداکثر تا تاریخ 1403/02/14 کد …... را در قسمت اعتبارسنجی صدور کارت هوشمند وارد نمایید.عدم اقدام به منزله عدم حضور تلقی می‌شود و هیچ خدماتی به شما تعلق نمی گیرد».

سامانه هوشمندی به نام اختصاری سهما برای ساماندهی مطلوب و هدفمند اتباع و مهاجرین خارجی در ایران ایجاد شده الست.

شروع ثبت‌نام دانشجویان و مهاجرین خارجی در سامانه "سهما"فرصت دوباره به دانش‌آموزان اتباع برای ثبت‌نام در سامانه "سهما"مهلت ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع خارجی در سامانه سهما تمدید شد

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • قزوین پایلوت ملی صدور «نسخه اجتماعی» شد
  • ارسال پیامک سامانه سهما به اتباع خارجی
  • مهاجرین پیامک سامانه «سهما» را جدی بگیرند
  • برای تعویض شناسنامه با چه مدارکی به کجا مراجعه کنیم؟
  • پیوندهای قومی بخش مهم شناسنامه اقوام ایرانی است
  • اثرگذاری دانشگاه در کاهش آسیب های اجتماعی با تولید مقالات علمی
  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا
  • مدارک لازم برای تعویض شناسنامه در ۱۴۰۳ + جزئیات
  • کارگاه آموزشی مامان مربی؛ محصول جدید تلوبیون برای مادران ایرانی
  • تحصیل ۷۰ هزار اتباع خارجی در خراسان رضوی