Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@23:16:35 GMT

فدراسیون ایتالیا به دنبال تمدید قرارداد با مانچینی

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۱۷۷۳۳

فدراسیون ایتالیا به دنبال تمدید قرارداد با مانچینی

به گزارش خبرگزاری فارس، نشریه «گزتا دلو اسپورت» ایتالیا خبر داد فدراسیون فوتبال این کشور دست به کار شده تا قرارداد روبرتو مانچینی، سرمربی خود را تمدید کند.

فدراسیون ایتالیا از عملکرد تیم ملی با هدایت مانچینی رضایت کامل دارد. آتزوری در مسابقات انتخابی جام ملت های اروپا 2020 نتایج خوبی کسب کرد و با قدرت وارد یورو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در لیگ ملت های اروپا که اکنون در جریان است با پیروزی مقابل لهستان صدرنشین گروهش است.

به خاطر نتایج عالی ایتالیا بعد از حضور مانچینی روی نیمکت مربیگری فدراسیون این کشور دست به کار شده تا بعد از مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قراردادش را تمدید کند.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: ایتالیا تمدید قرارداد فدراسیون قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۷۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرستاپن: استون مارتین به دنبال قهرمانی با آلونسو است

یکه‌تاز فرمول یک می‌گوید که تیم استون مارتین با فرناندو آلونسو به دنبال قهرمانی در این مسابقات است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رسینگ نیوز؛ مکس فرستاپن، راننده ردبول و قهرمان سه دوره اخیر فرمول یک نظر خود را در مورد تمدید قرارداد فرناندو آلونسو با استون مارتین بیان کرد.

احتمال خروج FIA از فرانسه پس از صد سال

این راننده هلندی گفت: نه، من از تصمیم فرناندو آلونسو برای تمدید قراردادش با استون مارتین تعجب نمی‌کنم، البته من همه اطلاعات را ندارم. آنها رابطه خوبی دارند اما ما نمی‌دانیم که آنها چه برنامه‌ و چه چشم‌اندازی دارند، بنابرین اظهار‌نظر در این مورد برای من بسیار دشوار است.

مکس فرستاپن افزود: واضح است که آنها بسیار جاه‌طلب هستند و می‌خواهند در فرمول یک برنده شوند. آلونسو به این پروژه اعتقاد دارد و به همین دلیل قراردادش را تمدید کرد.

در حال حاضر فرناندو آلونسو با 31 امتیاز در رده هشتم رده‌بندی انفرادی فرمول یک فصل 2024 قرار دارد. مکس فرستاپن با 110 امتیاز صدرنشین است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • تمدید قرار داد امیرحسین داودی با تبم گیتی پسند
  • فرستاپن: استون مارتین به دنبال قهرمانی با آلونسو است
  • توافق اینتر و نیکولو بارلا بر سر تمدید قرارداد
  • پروژه‌ای بزرگ برای تبدیل شدن به تیمی مدعی در انگلیس؛ چرا آستون ویلا با گزینه مربیگری بایرن و لیورپول دنبال جاه طلبی است؟
  • کونسیسائو تا ۲۰۲۸ در پورتو ماندنی شد
  • رسمی؛ قرارداد سرجیو کونسیسائو با پورتو تمدید شد
  • دلسوزی علیرضا دبیر برای فوتبالیست‌ها: طفلکی‌ها!
  • قرارداد ژاوی با بارسلونا تمدید شد
  • تغییر نام رسمی فراری در فرمول یک
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند