Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - پایگاه مقاومت بسیج شهدای رمضان شرکت نفت و گاز اروندان در سالروز شکست حصر و آزادسازی شهر سوسنگرد ٥٠٠ بسته کمک‌معیشتی میان خانوارهای محروم توزیع کرد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت و گاز اروندان، رحمان توکلی، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای رمضان این شرکت ضمن بزرگداشت سی‌ونهمین سالروز آزادسازی سوسنگرد گفت: پایگاه مقاومت بسیج اروندان همسو با وظایف ذاتی، تلاش کرده است در زمینه محرومیت‌زدایی و مسئولیت‌های اجتماعی نقش مؤثری ایفا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به فعالیت‌های این پایگاه در شهرها و مناطق پیرامون تاسیسات شرکت نفت و گاز اروندان در خرمشهر، هویزه، سوسنگرد و شادگان افزود: در این مرحله 500 بسته معیشتی شامل برنج، کنسرو ماهی و لوبیا، شکر، ماکارونی و رب گوجه تدارک و تحویل شده است.
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای رمضان شرکت نفت و گاز اروندان اظهار کرد: روند ارائه خدمات به ساکنان مناطق همجوار تأسیسات شرکت در منطقه غرب کارون استمرار خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شرکت نفت و گاز اروندان پایگاه مقاومت بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۷۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین

عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در حاشیه این بازدید گفت : تولیدکنندگان فعال در بخش بسته بندی محصولات کشاورزی ، باید برای به روز کردن نوع خدمات خود تلاش کنند.

شهرزاد افزود: بسته بندی میوه از موضوعات مورد توجه در کشور چین، و یکی از مشکلات ما در کشور ، بویژه در هرمزگان است که به شدت به آن روبرو هستیم.

وی گفت : واحدهای صنعتی فعال استان در زمینه تولید سبدهای بسته بندی، توانمندی ارائه این شکل و نوع از بسته بندی را در هرمزگان دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان افزود: از شیوه حمل و نقل ویژه میوه و تره بار این محل بازدید شد و می توانیم این روش را به عنوان یک الگو در استان اجرا کنیم.

خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان نیز در این بازدید گفت: واحدهای سبدسازی و یونولیت سازی استان که در بازدید امروز ما را همراهی کرده بودند از نحوه بسته بندی میوه و تره بار ایده گرفتند.

قاسمی افزود : هرمزگان بعنوان استان مرزی، می تواند با اصلاحاتی در امر بسته بندی ویژه میوه و تره بار، به نتایج مطلوبی در امر صادرات غیرنفتی استان دست یابد. 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • ۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • میدان‌داری شرکت‌های ایرانی در میادین نفت و گاز غرب کارون
  • حملات حزب‌الله به چند پایگاه صهیونیستی
  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر