Web Analytics Made Easy - Statcounter

منوچهر دانشمند روز چهارشنبه درمراسم ارسال این بسته‌ها از محل ستاد اجرایی حضرت امام (ره) در بندرعباس به خانوارهای نیازمند،افزود: این بسته‌ها توسط بنیاد احسان وابسته به این ستاد تهیه شده و این چهارمین سری از توزیع بسته های بهداشتی مقابله با کرونا در هرمزگان بوده  که تا کنون ۵۰ هزار بسته توزیع شده است.

وی اضافه کرد: بسیاری از خانواده ها در شرایط کنونی اقتصادی توان تهیه جهیزیه را ندارند از همین رو دراین مرحله ۲۱ سری جهیزیه از کالاهای تولید داخل تهیه شده که در این روز به زوج‌های جوان که توان مالی چندانی ندارند توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توزیع کیت های تشخیص کرونا در داروخانه‌ها

دانشمند گفت: به زودی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) توزیع کیت تشخیص کرونا را در داروخانه‌ها آغاز خواهد کرد و مردم می‌توانند آنها را تهیه و استفاده کنند.

عزم ملی برای مقابله با کرونا

نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس نیز دراین  مراسم اظهار داشت: نیازمند عزم ملی در زمینه مقابله با بیماری کرونا بوده و مردم باید با جدیدیت به مساله ورود کنند وبا توجه به این مساله مردم می‌‎توانند نذر سلامت کرده و مواد بهداشتی مقابله با کرونا را در اختیار خانواده های کم توان از نظر مالی قرار دهند و این بایستی به یک فرهنگ در جامعه تبدیل شود.

 حجت الاسلام و المسلیمن محمد عبادی زاده افزود: زیبنده جامعه اسلامی و مردم ایران که پیشوایان و بزرگان دینی‌شان بر سلامت و رعایت اصول بهداشتی تاکید بسیار دارند نیست که کشور به علت شیوع بیماری کرونا تلفات فراوانی داشته باشد.

وی ادامه داد: اکنون اکثر استان‌های کشور از نظر شیوع بیماران کرونا شرایط نامساعدی دارند و از جامعه اسلامی انتظار می‌رود مولفه‌های حفظ سلامتی و بهداشت را در راستای پیشگیری از این بیماری به صورت جدی رعایت کند.

امام جمعه بندرعباس  اظهارداشت: مردم از انجام سفرهای غیر ضروری بپرهیزند و برای رعایت نکات بهداشتی امر به معروف کنند تا شرایط کرونایی را بهتر پشت سرگذاریم، از طرف دیگر ۲ هفته سختی پیش رو قرار دارد که امید می‌رود با همراهی همگان شاهد کاهش درگیری جامعه با کرونا باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده اشاره کرد: مردم از ابتدا که طرح مواسات و همدلی در کشور آغاز شد حضور چشمگیری در دستگیری از همدیگر و نیازمندان داشتند و سازمان های زیر مجموعه دفتر مقام معظم رهبری نیز به خوبی وارد عرصه شدند و اکنون بسیاری از خانواده ها توان تهیه مواد بهداشتی مقابله با کرونا را ندارند.

برچسب‌ها کرونا ستاد اجرایی فرمان حضرت امام محمد عبادی زاده هرمزگان قشم بندرعباس پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا رفتار مومنانه و همدلانه ایرانیان در روزگار کرونا کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ستاد اجرایی فرمان حضرت امام محمد عبادی زاده هرمزگان قشم بندرعباس کرونا ستاد اجرایی فرمان حضرت امام محمد عبادی زاده هرمزگان قشم بندرعباس اخبار کنکور بهداشتی مقابله مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۷۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران نابود شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، یعقوب مظفری گلوگاهی اظهار کرد: از ابتدای فروردین ماه تا کنون بیش از هزار و ۳۴۸ مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و ۷۰۱ مورد سنجش مواد غذایی انجام شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان چناران ادامه داد: در این بازدیدها، ۱۴۵ اخطار صادر شده و سه مورد متخلف به مراجع قضایی معرفی شده است.

وی با تاکید بر رعایت نکات بهداشتی در روند تهیه، توزیع و نگهدای فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی گفت: شهروندان در هنگام خرید، نکات لازم همچون شرایط نگهداری، تاریخ انقضا و برچسب اصالت کالا را مورد توجه قرار دهند.

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • شناسایی و توقیف یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • تشخیص بدعت و انحرافات، ویژگی ممتاز یک معلم
  • بیش از یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران نابود شد
  • امام خطر اسراییل و استکبار جهانی را به بشریت گوشزد کرد
  • تهیه بسته های اقتصاد دریاپایه در مازندران
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • کشف ۸۵۰ کیلوگرم گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی و غیرقابل مصرف دام و طیور
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین