Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

تارنمای خبری این روزنامه انگلیسی امروز (چهارشنبه) افزود که رافنسپرگر (Brad Raffensperger ) وزیر ایالتی جورجیا در مصاحبه‌ای گفت: گراهام سناتور جمهوری خواه از وی پرسیده که آیا وی اختیار ابطال آرای پستی را در برخی شهرهای این ایالت دارد یا خیر.

رافنسپرگر گفته است که این سناتور جمهوری خواه از وی سوال کرده است که آیا این امکان وجود دارد که پس از شکست سخت «دونالد ترامپ» در این ایالت، برخی آرای قانونی پستی ابطال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ایالتی جورجیا در مصاحبه‌ای با «واشنگتن پست» گفت که این سناتور جمهوری خواه و رئیس کمیته قضایی سنا از وی سوالاتی در مورد قانون تطبیق امضا در این ایالت و همچنین اختیارات وی در خصوص ابطال آرا در برخی شهرها پرسیده است. گفته می‌شود که رافنسپرگر در واکنش به این سوال گراهام شگفت‌زده شده است.

گراهام در گفت وگو با خبرنگاران در ساختمان کنگره آمریکا گفت و گو با وزیر ایالتی جورجیا را تایید کرد، اما گفت: این مضحک است که من رافنسپرگر را تحت فشار قرار داده‌ام تا برخی آرا را باطل کند. به گفته گراهام، او فقط می‌خواسته درباره روند تایید امضاها بیشتر بداند، زیرا آنچه در جورجیا رخ می‌دهد بر کل کشور تاثیرگذار است.
در پی انتشار سخنان رافنسپرگر در دوشنبه گذشته در خصوص پیشنهاد رییس کمیته قضایی مجلس سنا، این سناتور جمهوری خواه گفت: من فکر کردم گفت و گوی خوبی با وزیر ایالتی جورجیا داشتم. اما از شنیدن مصاحبه وی تعجب کردم .

ترامپ تاکنون از پذیرفتن شکست و پیروزی «جو بایدن» به عنوان برنده انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ امتناع ورزیده و مدعی تقلب گسترده در انتخابات اخیر آمریکا شده است.

جورجیا ایالتی است که به طور تاریخی در کنترل جمهوری خواهان بود و ۱۶ رای الکترال دارد. اما در حال حاضر و به دلیل اختلاف اندک میان بایدن و ترامپ، کار شمارش دستی آرای این ایالت آغاز شده و انتظار می‌رود این روند تا ۲۰ نوامبر (۳۰ آبان) به پایان برسد. بایدن پس از شمارش اولیه آرای این ایالت با حدود ۱۴ هزار رای بیشتر از ترامپ پیشتاز بود.

این در حالی است که وزیر ایالتی جورجیا پس از دفاع از روند انتخابات ایالتی با واکنش شدید حزب خود روبرو می‌شود. دو سناتور جمهوری خواه این ایالت «دیوید پردو» «David Perdue » و «کلی لوفلر» ( Kelly Loeffler ) خواستار استعفای رافنسپرگر شده‌اند.

«داگ کالینز» (Doug Collins ) نماینده جورجیا در کنگره هم که رهبری تلاش‌های ترامپ را برای اثبات تقلب در این ایالت برعهده داشت، ضمن انتقاد از رافنسپرگر، وی را به همبستگی با دمکرات‌ها متهم کرده است.

بسیاری از گروه‌های حامی حقوق رای دهندگان اظهارات گراهام را محکوم کرده و برخی خواستار استعفای وی به عنوان رئیس کمیته قضایی سنای آمریکا شدند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: گراهام بایدن ترامپ وزیر ایالتی جورجیا سناتور جمهوری خواه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۸۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باجه سیار قبول مرسولات پستی در یزد فعال می‌شود

مدیرکل پست استان یزد با اشاره به راه‌اندازی باجه قبول مرسولات پستی در ایستگاه راه‌آهن یزد در سال گذشته گفت: به زودی باجه سیار قبول مرسولات پستی در یزد فعال و راه‌اندازی خواهد شد.

حمیدرضا آقاجانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در یزد با اشاره به اهم اقدامات و عملکرد یک ساله پست استان یزد اظهار کرد: فعالیت‌های این مجموعه در سال گذشته در راستای هوشمندسازی، تجارت الکترونیک و GNAF بوده است.

وی با اشاره به راه‌اندازی تلفن چهار رقمی ۳۳۷۴ با هدف تسهیل در ارتباط مشتریان و پاسخگویی مؤثرتر به امور مشتریان در سراسر استان یزد از راه‌اندازی پیک شهری در استان با هدف تسریع در توزیع مرسولات شهری خبر داد و افزود: بهسازی تجهیزات پستی و ارتقای سیستم‌های سخت افزاری و نرم افزاری این مجموعه اهمیت زیادی دارد.

مدیرکل پست استان یزد خاطرنشان کرد: یکی از فعالیت‌های حائز اهمیت که سال گذشته اجرا شد استقرار و راه‌اندازی باجه قبول پستی در ایستگاه راه آهن یزد بود که مورد استقبال مردم استان قرار گرفت.

آقاجانی تصریح کرد: قراردادهای جدید تجارت الکترونیک با شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت آپ‌ها منعقد شده و بهسازی تجهیزات موزعین و تجهیز موزعین به دستگاه پوز اندرویدی از دیگر فعالیت‌های ما در سال قبل بوده است.

وی با اشاره به بهسازی و مناسب‌سازی فضاهای تجزیه و توزیع ادارات پست شهرستان‌های میبد، اردکان و بافق، اضافه کرد: ترافیک مرسولات صادره از فروشگاه‌های تجارت الکترونیک استان و ترافیک مرسولات وارده تجارت الکترونیک استان یزد رشد داشته است.

مدیرکل پست استان یزد ادامه داد: پست استان سال گذشته موفق به کسب رتبه دوم در عملکرد شاخص‌های اختصاصی میان ادارات پست استان‌ها شده است.

آقاجانی تاکید کرد: با تلاش مجموعه پست استان، به‌روزرسانی اطلاعات و ژئوکدسازی هفت شهر مروست، نیر، اشکذر، مجومرد، خضرآباد، بخ و خرانق انجام و ژئوکدسازی در استان تا بیش از ۸۵ درصد در راستای انجام پروژه‌های GNAF محقق شد.

وی ادامه داد: از برنامه‌های پست در سال جاری پیگیری تخصیص ۱۲ هکتار زمین برای ساخت و بهره‌برداری هاب مرکز کشور در استان یزد است.

مدیرکل پست استان یزد از راه‌اندازی خدمت «باجه تحویل و دریافت» در استان از ابتدای خرداد خبر داد و افزود: نوسازی ناوگان توزیع شهری موزعین و راه‌اندازی باجه سیار قبول مرسولات پستی از دیگر برنامه‌ها و اهداف پیشرو در اجرای برنامه‌ها و اقدامات سال جاری خواهد بود.

کد خبر 748747

دیگر خبرها

  • خبر مهم وزیر اقتصاد در حاشیه نشست بانک توسعه اسلامی
  • معاون وزیر کار مُنکر پیشنهاد افزایش حق مسکن شد
  • سناتور آمریکایی، عادی سازی روابط تل آویو و عربستان را توافقی مخاطره آمیز خواند
  • باجه سیار قبول مرسولات پستی در یزد فعال می‌شود
  • بازداشت دانشجوی معترض به شیوه ای عجیب توسط پلیس آمریکا
  • قدردانی وزیر ارتباطات از شرکت‌های دانش بنیان ارائه‌دهنده تجزیه‌گر مرسولات
  • ◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • مذاکرات برای مبادله اسرا با حماس به بن‌بست رسید؟ | حماس: پاسخ اسرائیل را در مورد مذاکرات دریافت کردیم
  • فهرست دانشگاه‌های آمریکا که شاهد تظاهرات حمایت از فلسطین هستند