Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@16:14:50 GMT

راهنمای خرید مبل چستر و نگهداری آن

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۱۸۱۶۴

راهنمای خرید مبل چستر و نگهداری آن

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، خرید مبل چستر از فروشگاه آنلاین دیجی چوب تضمین یک خرید خوب و ایمن برای شماست و کارشناسان فروش با صبر، حوصله و صداقت درخصوص نوع متریال در روکش و اسکلت بندی مبل و سرویس خواب توضیح می‌دهند، در زمانی کوتاه بدون سردرگمی می‌توانید ایده‌آل‌ترین مبل چستر را تهیه کنید.

اگر قیمت انواع مبل چستر را در سایت دیجی چوب بررسی کنید متوجه خواهید شد که این محصولات بخاطر دستدوز بودن لمسه کاری‌ها، هزینه بیشتری برای خریداران دارد اما درعوض اصالت و زیبایی خاص مبلمان چستر، دکوراسیون لوکس و چشم‌نوازی را به منزتان می‌بخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته لازم به ذکر است خدمات خرید اقساطی انواع مبل و سرویس خواب برای مشتریان عزیز فروشگاه اینترنتی دیجی چوب فراهم شده است پس با خیال راحت بدون ترس از کمبود بودجه، مبلمان و سرویس خواب مورد علاقه خود را خریداری کنید، بدون شک خانواده شما لایق بهترین مبلمان است.

پارچه مبلمان چستر مانند انواع پارچه‌های مناسب برای مبل راحتی متنوع هستند که هرکدام ویژگی‌های مخصوص به خودشان را دارند و نکات مراقبتی‌شان متفاوت خواهد بود. این تفاوت‌های کیفیتی است که اختلاف قیمت را ایجاد می‌کند بنابراین لازم است قبل از خرید نسبت به انواع مبل چستر، از قیمت آنها آگاهی کافی داشته باشید، به هنگام خرید چستر از دیجی چوب این اطمینان را خواهید داشت که کالای تقلبی را با قیمت‌های نجومی نخواهید خرید و صاحب مبل باکیفیت و قیمت مناسب می‌شوید.

چگونه از مبل چستر با روکش چرم محافظت کنیم؟

انواع مبلمان چستر با روکش چرم معمولاً زمانی که در فضای مناسب مانند منزل زیبای شما قرار می‌گیرد دکوراسیون لوکس و خیره کننده‌ای ایجاد می‌کند اما درمقابل شما این وظیفه را دارید که برای حفظ کیفیت اولیه مبل خود از یکسری اصول پیروی کنید، این کارها زیاد وقت شما را نخواهد گرفت ولی درعوض عمر سرویس خواب و مبل راحتی، بیشتر خواهد شد پس با ما تا پایان متن همراه باشید.

زمانی که قصد نشستن یا دراز کشیدن بر روی مبل چستر را دارید مخصوصاً اگر روکش چرمی دارید، دقت داشته باشید شئ نوک تیز یا قطعاتی مانند انواع سگک، کلید یا خودکار روی مبل کشید نشود چون یک لحظه بی‌دقتی شما ممکن است منجر به خراشیده شدن یا پارگی چرم مبل شود.

اگر حیوان خانگی دارید که ممکن است روی مبل چرمی‌تان بپرد و ناخن‌های تیزاش را در آن فرو کند، بهتر است برای سالم ماندن روکش چرمی مبل چستر زیبای‌تان، بهتر است آن را با روکش یا ملافه در بخش‌هایی که ممکن است ناخن حیوان خانگی گیر کند محفوظ کنید.

برای بالا بردن ماندگاری مبل راحتی مخصوصاً مبل راحتی چستر که با روکش چرمی می‌باشد، بهتر است از قرار دادن آن در معرض نور مستقیم خوشید یا گرما خودداری کنید چون اگر این موارد رعایت نشود عمر مفید چرم مبل پایین آمده و دچار خشکی و شکنندگی می‌شود، کارشناس فروش در دیجی چوب شما را راهنمایی خواهد کرد تا واکس و نرم کننده مناسب مبل چرم تهیه کنید تا از این خطرات فرسودگی جلوگیری شود با کمی دقت صاحب مبلی نرم و لطیف خواهید بود بنابراین شرط نور و هوای مساعد را مدنظر داشته باشید.

بنظر شما دراز کشید روی مبل راحتی چه اثر بدی بر کیفیت آن خواهد داشت؟ خب بدیهی است دراز کشیدن مدوام بر روی هر مبلی نه فقط مبل چرم باعث می‌شود اسفنج مبل به مرور زمان استحکام و حالت اولیه خود را ازدست بدهد اما اگر این کار دائماً تکرار نشود آسیبی به مبل وارد نخواهد شد. بهترین توصیه برای این کار این هست تا زمان نشستن را کوتاه و از قسمت‌های مختلف نشیمن استفاده کنید.

بعضی از افراد عقیده دارند یکی از راه‌های خوب برای تمیز کردن مبلمان چرمی، سرکه است اما غافل از اینکه این عمل به مرور زمان، چرم را ازبین خواهد برد بنابراین هنگام خرید مبل راحتی چرمی از بهترین و سازگارترین روش تمیز کردن مبلتان مطلع باشید.

ساده‌ترین و سریع‌ترین روش تمیزکاری مبلمان راحتی چستر چرمی، غبار روبی با دستمال خشک نرم و جارو برقی کشیدن است‌.

و اما پاک کردن لکه از روی مبل چرم اصول خاصی دارد مثلاً اگر لکه مربوط به مواد برپایه آب باشد مثل نوشابه، به آسانی با یک دستمال تمیز که کمی با آب مقطر نمدار شده است پاک کنید و بگذارید کم کم خودش خشک شود، اگر لکه مربوط به ماده سخت‌تری باشد معمولاً با آب ولرم، صابون و دستمال تمیز از بین می‌رود فقط به خاطر داشته باشید هیچگاه از لوازمی مانند سشوار برای خشک کردن مبل چرمی استفاده نکنید تا حد امکان دستمال تمیز و خشک بکار ببرید و بگذارید مبل خودش در دمای محیط خشک شود.

در ادامه موضوع لکه زدایی معمولاً تولید کنندگان به مصرف‌کنندگان یادآوری می‌کنند که به هیچ‌وجه لکه روغن برروی مبل چرمی را با آب پاک نکنید چون باعث پخش شدن بیشتر لکه روغن می‌شود فقط کافی است دستمال خشک و تمیز روی محل مورد نظر بکشید، البته یکسری پاک کننده‌های تجاری نیز برای پاک کردن این نوع لکه‌ها تولید شده‌اند.

به عنوان نکته آخر و مهم، یادآوری می‌کنیم که اگر خودتان قصد لکه زدایی مبلمان چرمی را دارید از شوینده صابونی خنثی استفاده کنید، البته اول حتماً روی قسمت دور از چشم مبل تست کنید تا مشکل جدی ایجاد نشود.

وب سایت رسمی دیجی چوب: www.Digichoob.com

مرکز پشتیبانی و فروش: ۰۲۱۴۱۲۵۶۵۶۲

مرکز پشتیبانی و فروش: ۰۲۱۶۶۳۰۰۹۲۳

ارتباط در واس آپ و تلگرام: ۰۹۰۳۶۲۳۱۰۵۵

برند برتر سال ۱۳۹۸

دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنایع و معادن

دارای جواز کسب و کار الکترونیک

عضو اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی

عضو انجمن صنفی کسب و کارهای الکترونیک

دارای نشان ملی رسانه‌های دیجیتال

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5074606

منبع: مهر

کلیدواژه: مبلمان لوازم خانگی کسب و کار کسب و کار گروه خودروسازی سایپا صنعت خودروسازی گروه صنعتی ایران خودرو تبلیغات اپلیکیشن فولاد هدفون گل و گیاه انرژی تعرفه واردات گمرک برگزاری دوره آموزشی بانک گردشگری وکیل دادگستری داشته باشید سرویس خواب مبل راحتی انواع مبل روکش چرم مبل چستر مبل چرم روی مبل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۸۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرب‌الاجل منطقه آزاد قشم برای ثبت انبارهای کالا

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم با تاکید بر ثبت هر چه سریع‌تر انبارها و مراکز نگهداری کالای فعالان اقتصادی در سامانه مناطق آزاد، گفت: مراکزی که ثبت نشوند، پلمب می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، مسعود مورموگویی امروز با اعلام این خبر به رسانه‌ها، اظهار داشت: با توجه به تاکید رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به عنوان رئیس کارگروه ارتقای سلامت اداری، پیشگیری و مقابله با قاچاق کالا و ارز در این منطقه آزاد، تمام تولیدکنندگان، بازرگانان، فعالان حوزه کالای همراه مسافر و کسبه قشم تا تاریخ 11 اردیبهشت‌ماه فرصت دارند نسبت به ثبت انبارها و مراکز نگهداری کالاهای خود در سامانه کشوری اقدام کنند.

وی از تولیدکنندگان، بازرگانان، فعالان حوزه کالای همراه مسافر و کسبه قشم درخواست کرد در این بازه زمانی نسبت به بارگذاری کامل اطلاعات درخواستی در سامانه Wms.freezones.ir اقدام کنند.

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم، گفت: براساس اختیارات کارگروه ارتقا سلامت اداری، پیشگیری و مقابله با قاچاق کالا و ارز، انبارها و مراکز نگهداری کالاهای فعالان اقتصادی ثبت نشده در سامانه مناطق آزاد پلمب می‌شوند.

مورموگویی تاکید کرد: فعالان یاد شده با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع و به قید فوریت، تمام انبارها یا مراکز نگهداری کالاهای مرتبط با فعالیت خود را در سامانه اعلام شده به صورت کامل ثبت کنند.

وی یادآور شد: بدیهی است ارائه خدمات آتی سازمان منطقه آزاد به فعالان اقتصادی منوط به ثبت اطلاعات انبارها و مراکز نگهداری کالای آنان در سامانه یاد شده است و در غیر این صورت کارگروه ارتقای سلامت اداری، پیشگیری و مقابله با قاچاق کالا و ارز موظف است براساس اختیارات قانونی محوله و با دستور مقام قضایی نسبت به پلمب انبارهای ثبت نشده در سامانه اقدام کنند.

ضرب‌الاجل منطقه آزاد قشم برای ثبت انبارهای کالا، خاطرنشان کرد: تمام تولیدکنندگان، بازرگانان، فعالان حوزه کالای همراه مسافر و کسبه قشم باید مدارک مربوط به تائیده انبارهای خود شامل ثبت نام در سامانه Wms.freezones.ir را به همراه اجاره‌نامه یا سند انبار و تائیدیه کد پستی با کاربری تجاری، انبار، کارگاه و خدماتی بودن مکان از اداره پست و مجوز مرتبط دارای اعتبار از سازمان منطقه آزاد قشم را به مدیریت بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم تحویل دهند.

انتهای پیام/7558/

دیگر خبرها

  • توصیه پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت احشام
  • راهنمای جامع انتخاب و خرید دزدگیر منزل
  • معرفی 10 مورد از نژاد های خرگوش خانگی در دنیا (+عکس)
  • بازسازی ورزشگاه آزادی به کجا رسید؟
  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان
  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان در فسا
  • دانشکده طراحی سوئیس: مبلمان را در بسته بندی به اندازه پیتزا بخرید، در خانه به اندازه واقعی می رسند! (+عکس)
  • ضرب‌الاجل منطقه آزاد قشم برای ثبت انبارهای کالا
  • راهنمای خرید کتاب 504 + معرفی و دانلود 504
  • شهرداری‌ها متصدی حفظ و نگهداری گلزار شهدا هستند