Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک ایتالیایی نراتزوری، می گوید از این که نمی تواند دین خود را نسبت به تیم و هوادارانش ادا کند، عصبانیست. 

استفانو سنسی، هافبک اینتر می گوید از مصدومیت های پی در پی که او را مدام از حضور در میادین دور می کند، ناراحت است. 

به گزارش طرفداری و به نقل از فوتبال ایتالیا، چندی پیش آنتونیو کونته، سرمربی نراتزوری در گفت و گویی عنوان کرد شرایط بدنی سنسی پس از هفته ها درمان، تغییر مثبتی نداشته است و این بازیکن همچنان از مشکلات عظلانی رنج می برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان سنسی با انتشار پستی در حساب رسمی اش در اینستاگرام، نسبت به مسئله مصدومیتش واکنش نشان داد. سنسی نوشت:

دوران آسانی را سپری نکرده ام و یک سری از مصدومیت ها، زندگی حرفه ای و شخصی ام را دچار وقفه و اختلال کرده است. من نمی توانم کاری که دوستش دارم را انجام دهم و همین موضوع خنده را از روی لب های من دزدیده است. من مسئولیت پذیر هستم و پس از هر بار زمین خوردم، تلاشم را کرده ام تا روی پای خودم بایستم و قوی تر از همیشه بازگردم. این باعث عصبانیت من است که نمی توان دین خودم را نسبت به تیم، کادر فنی و هوادارانی که همیشه در چهارچوب احترام با من برخورد کردند، ادا کنم. من با حداکثر توانایی ام، هر روز و بدون هیچ وقفه ای تلاش می کنم. وقت آن است که بدشانسی و موانع جسمی را پشت سر بگذارم. به زودی شما را خواهم دید. زنده باد اینتر.

همچنین بخوانید:

آنتونیو کونته: لوکاکو و لائوتارو هنوز جا برای پیشرفت دارند؛ اینتر در حال به دست آوردن دوباره چهره اروپایی است 

استفانو سنسی: برای پیشگیری از آسیب دیدگی ها روی خود کار کرده ام

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۸۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم رعایت نظافت عمومی سبب اختلال خط ۵ مترو شد

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: عدم رعایت نظافت عمومی مسافران و اقدام اشتباه پیمانکار نظافت سبب اختلال خط ۵ مترو طی روز گذشته شده بود.

به گزارش مشرق، هادی زند، مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه درباره اختلال در خط ۵ مترو تهران طی روز گذشته اظهارداشت: مشکل قطارهای تندرو هنوز رفع نشده و تردد با قطارهای عادی در حال انجام است.

وی در مورد دلیل این اختلال اعلام کرد: برخی از مسافران مترو با عدم رعایت نظافت عمومی در ایستگاه، متاسفانه ته سیگارهای خود را در داخل محوطه ریخته بودند که پیمانکار نظافت ایستگاه در حرکتی اشتباه و غیر اصولی قصد سوزاندن و ازبین بردن این ته سیگار ها را داشت تا در دید مسافر نباشد.

زند گفت: این مساله متاسفانه سبب شده آتش به کابل های سیگنالینگ رسیده و موجب اختلال و قطعی آن شده است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • دفاع بالوتلی از جنجال ستاره اینتر علیه تئو هرناندز
  • اسدی به پرسپولیس رسید
  • این فیلم بیش از حد برخاسته از جهان شخصی نیست
  • علت اختلال خط ۵ متروی تهران مشخص شد
  • عدم رعایت نظافت عمومی سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • ارمغان روانشناسان و مشاوران، بهرورزی و فضیلت مندی در زندگی 
  • قطعی بودن جدایی سه بازیکن از تیم‌های میلان و اینتر به صورت آزاد
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • بیرانوند به بازی با سپاهان نمی‌رسد
  • منتظر محمد مصدوم شد