Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@19:04:19 GMT

درخشش ستاره اسپورتینگ مقابل تیم کی‌روش(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۱۸۴۳۵

درخشش ستاره اسپورتینگ مقابل تیم کی‌روش(عکس)

گونزالو پلاتو ستاره اکوادور در جریان پیروزی 6-1 این تیم بر کلمبیا گلی تماشایی به ثمر رساند و بلافاصله بعد از زدن این گل استثنایی اخراج شد.

به گزارش "ورزش سه"، کلمبیا با هدایت کارلوس کی روش در رقابتهای انتخابی جام جهانی به مصاف اکوادور رفت تا یکی از بدترین شکستهای خود را تجربه کند. اکوادور در خانه خود کلمبیا را 6-1 در هم کوبید ولی یکی از جنجالی‌ترین بازیکنان میدان گونزالو پلاتو ستاره اکوادوری اسپورتینگ لیسبون بود که گل پنجم تیمش را به شکلی استثنایی به ثمر رساند و بلافاصله از زمین اخراج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

پلاتا که به عنوان وینگر در باشگاه پرتغالی اسپورتینگ بازی می کند به عنوان بازیکن ذخیره وارد میدان شد. در نیمه اول مسابقه آدولفو مونوز درحالیکه نتیجه بازی 3-0 به نفع اکوادور بود از زمین بیرون رفت تا پلاتا جانشنی او شد.

 

با ورود او در ادامه نیمه اول خاویر آرئاگا گل چهارم اکوادور را زد اما در وقتهای تلف شده این نیمه خامس رودریگز از روی نقطه پنالتی نتیجه را 4-1 کرد. بزرگترین درخشش پلاتا اما در نیمه دوم و در دقیقه 78 اتفاق افتاد.

 

 

گل تماشایی گونزالو پلاتا به کلمبیا

 

پلاتا از جناح راست به حرکت درآمد، بازکین حریف را پشت سر گذاشت و با شوتی تماشایی دروازه بان کلمبیا را مغلوب کرد تا گل پنجم تیمش را به ثمر برساند.

 

 

اما پلاتا از فرط خوشحالی پیراهنش را از تن بیرون آورد تا با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شود. اما حتی ده نفره شدن تیم رقیب هم باعث نشد که تیم کی‌روش کاری از پیش ببرد و در همین ده دقیقه باقی مانده اکوادور گل ششم را هم به ثمر رساند.

 

 

 

کلمبیا کارلوس کی روش(سرمربی) تیم ملی کلمبیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کلمبیا کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی کلمبیا کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۸۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره گلزن استقلال در خطر محرومیت

به گزارش ورزش سه، مهرداد محمدی ستاره تیم فوتبال استقلال اگر در دیدار مقابل ذوب آهن کارت زرد دریافت کند بازی حساس این تیم مقابل فولاد خوزستان را از دست خواهد داد و به دلیل چهار کارته شدن محروم خواهد بود.

محمدی در بازی با مس رفسنجان در هفته هفتم لیگ برتر در دقیقه 25 اولین کارت زرد خود را دریافت کرد، دومین کارت زرد او به هفته سیزدهم لیگ برتر باز می‌گردد که در دقایق پایانی مسابقه از داور دریافت کرد.

مهاجم استقلال هفته گذشته در بازی با تراکتور هم کارت زرد دریافت کرد تا در آستانه محرومیت قرار بگیرد و در بازی با ذوب آهن باید با تمرکز و احتیاط بیشتری به میدان برود تا بتواند استقلال را در هفته های پایانی همراهی کند.

او به همراه گوستاوو بلانکو زوج هجومی خوبی تشکیل داده اند و غیبت محمدی در مسابقات حساس پیش رو می‌تواند یک چالش جدی برای نکونام و استقلال تبدیل شود، البته استقلال پیمان بابایی و آرمان رمضانی را در اختیار دارد و در صورتی که این بازیکن محروم شود می‌تواند از آنها بهره بگیرد.

دیگر خبرها

  • درخشش ستاره جنجالی: ایکاردی واقعی برگشت!
  • انگیزه‌های خاص ستاره جوان آلومینیوم!
  • مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال| دومین برد طبیعت مقابل ذوب‌آهن
  • ستاره گلزن استقلال در خطر محرومیت
  • درخشش نیمه‌نهایی ‏CL‏ تکلیف این ستاره را مشخص کرد
  • معجزه مسی در ۳۵سالگی؛ ۵پاس گل در یک نیمه!
  • پیروزی پر گل اینترمیامی با آتش‌بازی مسی و سوارز!
  • ستاره بارسا: باخت جلوی خیرونا تقصیر من بود
  • شرایط پیچیده سردار آزمون در رم | ستاره ایرانی را نه رم می‌خواهد، نه لورکوزن!