Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@06:57:25 GMT

آخرین وضعیت برگزاری کنسرت‌ها

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۱۸۵۶۸

آخرین وضعیت برگزاری کنسرت‌ها

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در دو هفته آینده، طبیعتاً با محدودیت‌هایی که وجود دارد، کلیه فعالیت‌های غیرضروری به‌کلی تعطیل است و این شامل همه فعالیت‌های هنری و سینمایی می‌شود.

به گزارش ایسنا، سیدعباس صالحی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که اگر چاپخانه‌ها تعطیل شوند شرایط برای انتشار نشریات چگونه خواهد بود، اظهار کرد: درباره محدودیت‌های دو هفته آتی، چاپخانه‌ها جز گروه یک مشاغل محسوب شدند و بنابراین فعالیت خود را خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبیعتاً روزنامه‌ها و سایر مواردی که با چاپخانه‌ها سروکار دارند، مشکلی نخواهند داشت.

وی درباره اخبار منتشرشده در زمینه برگزاری کنسرت‌های موسیقی تا قبل از ساعت ۱۸ تصریح کرد: در دو هفته آینده، طبیعتاً با محدودیت‌هایی که وجود دارد، کلیه فعالیت‌های غیرضروری به‌کلی تعطیل است و این شامل همه فعالیت‌های هنری و سینمایی می‌شود.

صالحی یادآور شد: آن موضوعی که مطرح شد، مربوط به پیش از دوهفته آینده بود و سالن‌های هنری و موسیقی اگر فاصله‌ی میان افراد را برمبنای ۵۰ درصد حفظ می‌کردند، فعالیت آنان مجاز بود. وزیر ارشاد تاکید کرد: موضوع قیمت بلیت‌ها نیز متناسب با این است که موظف به افزایش فاصله‌ها بودند و در نتیجه اگر سالنی ۵۰۰ نفر گنجایش داشت، بیش از ۲۵۰ نفر را نمی‌توانست در خود جا دهد و همین موضوع بر قیمت‌ها هم تأثیر داشته است.

صالحی گفت: متأسفانه ما این مشکل را در فضای سالن‌های تئاتر و سینما هم داریم که محدودیت‌های پیش‌آمده از ابتدای سال تاکنون شرایط سختی را برای عمده اصحاب فرهنگ و هنر ایجاد کرده و منجر به پرهیز مردم از حضور در چنین اماکنی شده است.

وی افزود: در این شرایط سخت البته کمک‌های دولتی تا حدی جبران‌کننده بوده است اما با جبران همه مشکلات فاصله داریم.

منبع: ایسنا

کد خبر 456223

منبع: ایمنا

کلیدواژه: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وزیر ارشاد اجرای کنسرت کنسرت موسیقی کنسرت لغو کنسرت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۸۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنسرت موسیقی آذربایجانی آلنام برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌این ارکستر قرار است اولین اجرای خود در سال  جاری را در قالب یک کنسرت موسیقی آذربایجانی روی صحنه ببرد.

رهبر ارکستر آلنام وحید علی‌پور و خوانندگان این اجرا مسعود امیرسپهر و مجید عصری هستند. در این کنسرت رپرتوار رنگارنگ از آهنگسازان مختلف آذربایجانی و همچنین قطعات فولکلور اجرا خواهد شد.

برخی دیگر از عوامل گروه حسین آویژگان مدیر ارکستر، دانیال جورابچی، کنسرت مایستر، محمد مطلق سولیست کلارینت، سونار نجاری سولیست تار و محمدرضا عرفانی سولیست کمانچه هستند.

این اجرا ۳ خرداد ماه ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت خواهد بود. بلیت‌های این اجرا را می‌توانید از سایت ایران کنسرت تهیه کنند.

سایر اطلاعات تکمیلی متعاقبا منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کنسرت موسیقی آذربایجانی آلنام برگزار می‌شود
  • محدودیت ترافیکی روز برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز
  • برگزاری ماراتون اوتیسم در شهر اصفهان / «اوتیسم کمتر بودن نیست، تفاوت است»
  • برگزاری ماراتن اوتیسم در شهر اصفهان / «اوتیسم کمتر بودن نیست، تفاوت است»
  • برگزاری مارتن اوتیسم در شهر اصفهان / «اوتیسم کمتر بودن نیست، تفاوت است»
  • با نقطه مطلوب وضعیت بنادر ،‌گمرکات و انبارها فاصله داریم
  • ماه در وضعیت اوج زمینی قرار می‌گیرد
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • ببینید | حرکت هماهنگ دختران شیرازی در کنسرت آقای خواننده
  • خدشه‌دار شدن استقلال دانشگاه؛ «دخالت‌ها در دانشگاه زیاد شده است»